SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik denk juist, waarom moest het dan vandaag af als je er pas over twee weken weer bent?quote:Op maandag 23 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu even wachten op de mail waarom je opdracht nog niet klaar is.
UitQtraling Secret Services.quote:Op maandag 23 december 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, mailtje ontvangen van UQSS (wie?) dat mijn pakket is verzonden.
Er zat ook gewoon water bij.quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hagelt het dan niet gewoon?
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.quote:Op maandag 23 december 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het laatste moment
Dan gelden de wetten van de jungle. Niet dom als je de sterkste bentquote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.
Oh dat is wel chill. Hier alleen tweede kerstdag.quote:Op maandag 23 december 2024 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hier zijn de supermarkten gewoon open, dus hoef niets in te slaan.
kom je hier langs?quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff veel te veel gezopen gister![]()
Bakkie pleur zetten en dan naar het zuiden des lands rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |