SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik denk juist, waarom moest het dan vandaag af als je er pas over twee weken weer bent?quote:Op maandag 23 december 2024 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu even wachten op de mail waarom je opdracht nog niet klaar is.
UitQtraling Secret Services.quote:Op maandag 23 december 2024 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, mailtje ontvangen van UQSS (wie?) dat mijn pakket is verzonden.
Er zat ook gewoon water bij.quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hagelt het dan niet gewoon?
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.quote:Op maandag 23 december 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is dit nog niet eens het laatste moment
Dan gelden de wetten van de jungle. Niet dom als je de sterkste bentquote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je tot laatste moment wacht ben je gewoon dom.
Oh dat is wel chill. Hier alleen tweede kerstdag.quote:Op maandag 23 december 2024 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Hier zijn de supermarkten gewoon open, dus hoef niets in te slaan.
kom je hier langs?quote:Op maandag 23 december 2024 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Pffff veel te veel gezopen gister![]()
Bakkie pleur zetten en dan naar het zuiden des lands rijden
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.quote:Op maandag 23 december 2024 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ze in Eindhoven ook wel even een tussenstop maken.
Daar gaat je wijnkelder.quote:Op maandag 23 december 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.
Dimmy on tour
Everybody wants Dimmyquote:Op maandag 23 december 2024 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ze ook wel even doorrijden tot hier.
Dimmy on tour
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef Ama het volgende:
Oooh. Krijg ineens een foto dat we nog een kerstpakket krijgen maar dan van iemand anders (groot bedrijf waar we altijd mee samenwerken). Dat is wel een flinke doos. Leuk.![]()
Gelukkig woont iemand in mijn straat die daar is met de auto dus einde van de middag heb ik hem.
Ja of het is koffie.quote:Op maandag 23 december 2024 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeetboei
Hoe zie je dit altijd liggen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint behoorlijk ongelofelijk te worden. Net even naar de markt gelopen voor wat oliebolletjes. En wat denk je?
Nummer vijf deze maand alleen al![]()
[ afbeelding ]
Echt he.quote:Op maandag 23 december 2024 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij legt die zelf gewoon neer hoor
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenquote:
Ja ik let er ook niet zo op tbh.quote:Op maandag 23 december 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenEn meestal pak ik ze eerst op voordat ik er ergens om de hoek een foto van maak
Waar het wat rustiger is, want huu huu wat denken de mensen wel
![]()
Maar boejje, ik vind ze wel gewoon
Loop je dan niet de hele tijd tegen mensen, muurtjes, kinderwagens, lantaarnpalen en auto's aan als je naar de grond loopt te staren?quote:Op maandag 23 december 2024 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik let er wel heel scherp op moet ik zeggenEn meestal pak ik ze eerst op voordat ik er ergens om de hoek een foto van maak
Waar het wat rustiger is, want huu huu wat denken de mensen wel
![]()
Maar boejje, ik vind ze wel gewoon
Ja ik ben ook al 14 keer overreden door een bus en 6 keer door een tram.quote:Op maandag 23 december 2024 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je dan niet de hele tijd tegen mensen, muurtjes, kinderwagens, lantaarnpalen en auto's aan als je naar de grond loopt te staren?
Wanneer is de Fles trakteert KSC meet?quote:Op maandag 23 december 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint behoorlijk ongelofelijk te worden. Net even naar de markt gelopen voor wat oliebolletjes. En wat denk je?
Nummer vijf deze maand alleen al![]()
[ afbeelding ]
Kunnen we samen twee drankjes delen van al die 10/20 cent muntjesquote:Op maandag 23 december 2024 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer is de Fles trakteert KSC meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |