Ik heb anders een heel ander beeld van een sterke leider.quote:Op zondag 22 december 2024 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Even sprekend over mijn reactie dan
Figuren die over sneeuwvlokjes spreken neem ik sowieso niet serieus
Ja, dat beeld kan ik wel uittekenen inderdaadquote:Op zondag 22 december 2024 15:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb anders een heel ander beeld van een sterke leider.
Het is niet de haat bij mij, totaal niet. Wel de 24 miljard die door het putje gaat aan deze onzin.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wij.
[..]
Nee, dat is omdat mensen stemmen op de domste partijen.
Waarom doen ze dat? Vanwege een blinde haat voor buitenlanders en vanwege blind emotioneel stemmen.
Woon je in een grot ofzoquote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie nu pas dat die Rick Nieman getrouwd is met Sacha de Boer![]()
Dit is geil ! @:de_boswachter
Hij heeft wel dictatoriale trekjes. "Over een half uur sluiten alle horecagelegenheden in Nederland de deuren voor onbepaalde tijd" het was Coronatijd maar toch.quote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Rutte een dictator was.
Nogmaals: sinds wanneer was Rutte een dictator? Volgens mij bepaald(e) het kabinet de koers, niet de premier.quote:Op zondag 22 december 2024 16:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Hij heeft wel dictatoriale trekjes. "Over een half uur sluiten alle horecagelegenheden in Nederland de deuren voor onbepaalde tijd" het was Coronatijd maar toch.
Hij komt nog steeds wat overspannen en burn out over.quote:Op zondag 22 december 2024 12:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://x.com/WNLOpZondag/status/1870768976927899908
[ x ]
En ook totaal in ontkenning en nul zelfreflectie. Intelligente man maar overduidelijk ook een enorme zelfingenomen kwal.quote:Op zondag 22 december 2024 16:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond het geen rare vraag van Nieman
Wel gek dat Omtzigt daar zo van in een kramp schiet
Wil je een tissue?quote:Op zondag 22 december 2024 16:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Hij heeft wel dictatoriale trekjes. "Over een half uur sluiten alle horecagelegenheden in Nederland de deuren voor onbepaalde tijd" het was Coronatijd maar toch.
Alles voor de kijkcijfers, hoernalisten zijn valse hondenquote:Op zondag 22 december 2024 16:52 schreef Richestorags het volgende:
Pieter Omtzigt is iemand wiens hart niet helemaal dicht staat. Het doorgaan en het uitzenden van dit vind ik vrij respectloos.
Zeer meelevend met de Groningers. Ze konden letterlijk de grond in zakken, maar hij was zo meelevend. Geen cent van de aardgasbaten naar herstelnof compensatie, maar de hartelijkheid van Rutte maakte veel goed.quote:Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef bianconeri het volgende:
Rutte was een super goede regeerde met hele goede plannen.
Alles weglachen? Rutte was zeer meelevend, maar ging ook niet bij elk gejank mee janken. Dat slaat ook nergens op.
Die functie elders is achteraf gezien eigenlijk heel goed te begrijpen. En het is een wonder dat het CDA nog zo lang het geduld met hem wist op te brengen en hem er niet zelf uitgeknikkerd hebben.quote:Op zondag 22 december 2024 17:04 schreef loveli het volgende:
En Omtzigt functie elders, kabinet laten klappen op een moment dat Omtzigt nog geen partij had kunnen opbouwen.
Omtzigt doelbewust de vernieling in proberen te helpen, al dan niet gesteund door Nieman.
Je ging wss mee in een bepaalde politieke hype die er toen wasquote:Op zondag 22 december 2024 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Ik begin serieus het idee te krijgen dat ik mijn stem aan de verkeerde partij heb gegeven.
Een leider die het niet aan kan, een tweede in command die het al helemaal niet aan kan.
Een Van der Sarretjequote:Op zondag 22 december 2024 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij had beter kunnen zeggen, excuus ik moet nodig naar de plee. Dan was er niks aan de hand geweest.
Een interview met Derksen onderbreken omdat hij moest poepenquote:Op zondag 22 december 2024 17:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die kende ik niet, wat deed hij dan?
Vandaar dat hij nu als NAVO chef staat te klagen dat hij in het verleden het leger heeft afgebrokenquote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat onder Rutte Nederland in alle feitelijke cijfers omhoog en omhoog en omhoog ging.
En wij het nog nooit zo goed hebben gehad.
Misschien je emoties niet de overhand laten hebben?
We hebben nu bijna een jaar een nieuw kabinet, 2500 kinderen nog steeds niet thuis, blijkbaar toch wel een behoorlijk moeilijk vraagstuk als ze het nog steeds niet hebben opgelost, maar ze rekent het alleen Rutte aanquote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeer meelevend met de Groningers. Ze konden letterlijk de grond in zakken, maar hij was zo meelevend. Geen cent van de aardgasbaten naar herstelnof compensatie, maar de hartelijkheid van Rutte maakte veel goed.
Idem voor de toeslagouders. Je moest er niet naar vragen als hij ergens viorbdrbEU was, maar hij luisterde goed en leefde mee. 2500 kinderen nog steeds niet thuis, ouders in de vernieling, maar Rutte gaf ze een bemoedigend knikje.
Het Oekraïne-referendum? Een inlegvelletje, omdat hij zo goed begreep wat de nee-stemmers echt hadden bedoeld.
2% NAVO-norm? Niet in zijn tijd, maar nu ziet hij in dat 1,2% gemiddeld echt niet kan, NL moet de knip trekken.
Als ik de reacties hier lees is macho populaire taal uitslaan voldoende, echt iets doen hoef je niets. Alleen maar schelden op Rutte of linksmensen en het gros hier stemt jubelend op je,quote:Op zondag 22 december 2024 18:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
We hebben nu bijna een jaar een nieuw kabinet, 2500 kinderen nog steeds niet thuis, blijkbaar toch wel een behoorlijk moeilijk vraagstuk als ze het nog steeds niet hebben opgelost, maar ze rekent het alleen Rutte aan
Rutte was niet links, ook niet rechts, meer een poppetje van de EU daarom heeft hij zich ophoog gepijpt tot de VN.quote:Op zondag 22 december 2024 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als ik de reacties hier lees is macho populaire taal uitslaan voldoende, echt iets doen hoef je niets. Alleen maar schelden op Rutte of linksmensen en het gros hier stemt jubelend op je,
QEDquote:Op zondag 22 december 2024 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Rutte was niet links, ook niet rechts, meer een poppetje van de EU daarom heeft hij zich ophoog gepijpt tot de VN.
Niet in z' n huidige rol maar hij heeft, volgens mij, z'n sporen toch wel verdiend met de toeslagenaffaire en dat Malta gebeurenquote:Op zondag 22 december 2024 18:34 schreef -river- het volgende:
Die man is niet geschikt voor politiek.
Hoe kun je dat Rutte eigenlijk persoonlijk aanrekenen. Dat waren politieke beslissingen die in de uitvoering niet goed (genoeg) werden opgepakt.quote:Op zondag 22 december 2024 19:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Niet in z' n huidige rol maar hij heeft, volgens mij, z'n sporen toch wel verdiend met de toeslagenaffaire en dat Malta gebeuren
quote:Op zondag 22 december 2024 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kun je dat Rutte eigenlijk persoonlijk aanrekenen. Dat waren politieke beslissingen die in de uitvoering niet goed (genoeg) werden opgepakt.
Oh laat maar danquote:Op zondag 22 december 2024 19:50 schreef the-eye het volgende:
[..]![]()
Ik had het met -river- over Omtzicht
Het is wel toevallig dat onder zijn regering alles goed gaat en stijgt he.quote:Op zondag 22 december 2024 15:32 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En die cijfers zijn allemaal aan Rutte toe te eigenen?
Ja, dat geleuft gij?
En tel nu eens allemaal op wat onder Rutte totaal kapot is bezuinigd cq afgeschaft...
Nederland heeft echt praktisch de minst strenge Corona regels gehad van heel Europa. Dus jank niet zo.quote:Op zondag 22 december 2024 16:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik ben een Groninger, dus hoef je mij niets over te vertellen.quote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeer meelevend met de Groningers. Ze konden letterlijk de grond in zakken, maar hij was zo meelevend. Geen cent van de aardgasbaten naar herstelnof compensatie, maar de hartelijkheid van Rutte maakte veel goed.
Idem voor de toeslagouders. Je moest er niet naar vragen als hij ergens viorbdrbEU was, maar hij luisterde goed en leefde mee. 2500 kinderen nog steeds niet thuis, ouders in de vernieling, maar Rutte gaf ze een bemoedigend knikje.
Het Oekraïne-referendum? Een inlegvelletje, omdat hij zo goed begreep wat de nee-stemmers echt hadden bedoeld.
2% NAVO-norm? Niet in zijn tijd, maar nu ziet hij in dat 1,2% gemiddeld echt niet kan, NL moet de knip trekken.
Ik zie ze het nog doen ook.quote:Op zondag 22 december 2024 19:54 schreef Vincent_student het volgende:
Ik snap Pieter wel. Ik zou ook horendol worden van al die spelletjes die gespeeld worden in de politiek. Het lijkt wel een commercieel bedrijf geworden. Die Tweede Kamer is één groot theater geworden. Ze kunnen wel kaartjes gaan verkopen per plenaire zitting als voorstelling.
En nu onder Schoof gaat alles fout in NL?quote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat onder zijn regering alles goed gaat en stijgt he.
Maar goed als er iets goed gaat dan zal dat natuurlijk noooooooit door Rutte komen
14 jaar ruttequote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja vandaar dat onder Rutte Nederland in alle feitelijke cijfers omhoog en omhoog en omhoog ging.
De werkloosheid is recordlaag, de welvaart hoog, we zijn relatief soepel door COVID heen gerold. En die hoge huizenprijzen zijn voor wie al bezit had best prettig.quote:Op maandag 23 december 2024 08:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
14 jaar rutte
De woningnood is omhoog gegaan
De huizenprijzen hebben record hoogtes bereikt
Het aantal immigranten is omhoog
De toplonen zijn omhoog
De belasting ontduiking is omhoog
Zijn dat nu echt omhoog punten waar de gemiddelde Nederlander blij van wordt?
Dat is dan weer lastig te rijmen met de opkomst van partijen als PVV, BBB, NSC, FvD, lijkt me.quote:Op maandag 23 december 2024 09:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is een valse tegenstelling. Misschien willen we gewoon evenwichtige bestuurders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |