SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zwarte DinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, wanneer gaat ie nu effe weg.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja kunnen wij punten pakkenquote:Op zondag 22 december 2024 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat ie nu effe weg.![]()
Die gaan we eerlijk verdelen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op zondag 22 december 2024 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die gaan we eerlijk verdelen.![]()
![]()
Ik ben een simpele man - als ik greysbones voor blijf deze maand in de score ben ik al tevreden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet even gaan voordat het hard gaat regenen. En het gaat de rest van de dag regenen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, daarom moet hij nu even z'n boodschappen halen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:18 schreef Lovely het volgende:
Bij JustinK is het droog volgens buienradarAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Passen wij wel ff op in dtsquote:Op zondag 22 december 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, daarom moet hij nu even z'n boodschappen halen.
Ja. Hij lijkt inderdaad weg te zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iets. Ik kan weer ademen. Niet geheel onbelangrijkquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is wel fijnquote:Op zondag 22 december 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets. Ik kan weer ademen. Niet geheel onbelangrijk
Dat elke spier in mijn bovenlijf pijn doet van het hoesten neem ik maar voor liefTrotste mama van Ambar
Dan kom je er vaak ook achter hoeveel spieren je hebt
Heel veel inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 12:24 schreef Lovely het volgende:
Dan kom je er vaak ook achter hoeveel spieren je hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik kop 'm niet in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier regent het, zo te horen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Over die spieren, neequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal zo ook wel weer een regenbui vallenquote:Op zondag 22 december 2024 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier regent het, zo te horen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij niet dan?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nou één is wel genoeg hoorquote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent mij er ook eentje of een tweetje![]()
![]()
Herkenbaar? Je hebt alle kerstkaartjes op de post gedaan.... leuk en aardig.
En vlak voor kerst krijg je dan een kaartje van iemand waar je niet meer op gerekend had.
Tsja. 🙄Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee...quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En vlak voor kerst krijg je dan een kaartje van iemand waar je niet meer op gerekend had.
Tsja. 🙄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan voor degene ook even nog snel een kerstkaartje op sturen?quote:Op zondag 22 december 2024 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. 🙄"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bedankt!quote:
Ik was net even de was aan het opbergen.
Straks even de wasmachine vullen voor een 2e ronde.
Eerst even koffie en kijken of het droog genoeg is om naar de winkel te gaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, die komt dan niet meer op tijd over.quote:Op zondag 22 december 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan voor degene ook even nog snel een kerstkaartje op sturen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 22 december 2024 12:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee...Ik wel. Ik ontkom er eerlijk gezegd ook niet aan. Maar wat minderen zou wel kunnen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon niet meer versturen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ontkom er eerlijk gezegd ook niet aan.![]()
Dat maakt toch niet uit als t pas na kerst aan komt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die komt dan niet meer op tijd over."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb nog liggen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als t pas na kerst aan komt.
En gelukkig zijn die kerstzegels volgend jaar ook geldig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, het is erg duur geworden. De kaarten zelf ook niet trouwens. Er gaat zo voor 3 euro per kaartje weg.quote:Op zondag 22 december 2024 13:01 schreef Lovely het volgende:
Postzegels zijn ook niet goedkoop meer trouwensAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan ook gewone zegels gebruiken héquote:Op zondag 22 december 2024 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog liggen.
En gelukkig zijn die kerstzegels volgend jaar ook geldig.
Ja, dat kanquote:Op zondag 22 december 2024 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan ook gewone zegels gebruiken hé
Maar die heb ik niet in huis. Als ik een normale kaart verstuur dan koop ik daar gelijk de postzegel bij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan misschien een pakje kerstkaarten kopen scheelt ook weer centjesquote:Op zondag 22 december 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is erg duur geworden. De kaarten zelf ook niet trouwens. Er gaat zo voor 3 euro per kaartje weg.
Ik doe niet aan kerstkaarten of familie of vrienden of kennissenTrotste mama van Ambar
Dat is duurquote:Op zondag 22 december 2024 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is erg duur geworden. De kaarten zelf ook niet trouwens. Er gaat zo voor 3 euro per kaartje weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door gebrokenglas op 22-12-2024 13:10:46 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij zat jij op het toilet? Lekker bolkuh vanaf de pleequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehe nee ik zag een hele reeks smileys en het stond op Updates gepauzeerd.quote:Op zondag 22 december 2024 13:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij op het toilet? Lekker bolkuh vanaf de plee![]()
![]()
Wat heb je mooie gladde benenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mobiel ook als je op quotes moet reageren.. dan moet je eerst weer terug naar vorig pagina om daar weer op een melding te reageren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Best wel ja!quote:
Zo, rommelkamertje is ingericht qua rekken en een ladekast. Nu nog de boel logisch gaan inrichten. Dat doe ik wel later stap voor stap.![]()
Vrolijke kes kes feestquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker bezig..quote:Op zondag 22 december 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja!
Zo, rommelkamertje is ingericht qua rekken en een ladekast. Nu nog de boel logisch gaan inrichten. Dat doe ik wel later stap voor stap.
Altijd goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel handig als je een extra slaapkamer overhebt waar je spullen kwijt kan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is verdomde handig
R.I.P DTS.![]()
Ja dat was m'n originele plan ook voor dat kamertje, maar Mini-ToT vond het de eerste maanden wel fijn om nog wat dicht bij mij te slapen, en dat vond ik ook!quote:Op zondag 22 december 2024 13:14 schreef Lovely het volgende:
Wel handig als je een extra slaapkamer overhebt waar je spullen kwijt kan
Nu hij op zolder slaapt, kan dit prima zo.
Ik zou de aanbouw ook als slaapkamer kunnen gebruiken (is het vroeger ook voor gebruikt), maar dan zit ik wel ERG ver van hem weg, en heb ik fietsen en een skelter in mijn slaapkamer staan!![]()
![]()
![]()
Hij is nog steeds blij met zijn slaapkamer?quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was m'n originele plan ook voor dat kamertje, maar Mini-ToT vond het de eerste maanden wel fijn om nog wat dicht bij mij te slapen, en dat vond ik ook!
Ik zou de aanbouw ook als slaapkamer kunnen gebruiken (is het vroeger ook voor gebruikt), maar dan zit ik wel ERG ver van hem weg, en heb ik fietsen en een skelter in mijn slaapkamer staan!![]()
Ah nee dat zou ik zelf ook niks vinden.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo. Bank gekocht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker, en elke verandering die ik maak is hij echt super blij mee!quote:Op zondag 22 december 2024 13:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij is nog steeds blij met zijn slaapkamer?
Ah nee dat zou ik zelf ook niks vinden..
Er ligt nu een heleboel zooi in een hoek van de zolder en ik heb hem verteld dat dat allemaal gesorteerd gaat worden en in dat rommelkamertje komt zodat hij straks meer speelruimte op zijn kamertje heeft.Hij meteen weer blij!
![]()
Daar merk je niks van als je slaapt...quote:Op zondag 22 december 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was m'n originele plan ook voor dat kamertje, maar Mini-ToT vond het de eerste maanden wel fijn om nog wat dicht bij mij te slapen, en dat vond ik ook!
Ik zou de aanbouw ook als slaapkamer kunnen gebruiken (is het vroeger ook voor gebruikt), maar dan zit ik wel ERG ver van hem weg, en heb ik fietsen en een skelter in mijn slaapkamer staan!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jullie hebben niet alle posts op dezelfde pagina?Trotste mama van Ambar
Nee, gewoon de default.quote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben niet alle posts op dezelfde pagina?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe!quote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar merk je niks van als je slaapt...![]()
![]()
Ik heb het op 100 posts per pagina staan.quote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben niet alle posts op dezelfde pagina?![]()
Extra kamer staat vol verpakking van kerstspullenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja met pijn in mijn hart. Toch die 4 zits genomen. Nu nog op zoek naar een stoel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh das puppie spul. Koop daar nooit meubels.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel.quote:Op zondag 22 december 2024 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben niet alle posts op dezelfde pagina?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja deze loop ik al een jaar tegen aan te bikkelen volgend jaar wordt alles weer duurder. Ben altijd een kniepert om iets voor mij zelf uit te gevenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terwijl je jezelf juist niet moet ontzien!quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze loop ik al een jaar tegen aan te bikkelen volgend jaar wordt alles weer duurder. Ben altijd een kniepert om iets voor mij zelf uit te gevenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Talpa brengt power slap naar Nederland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Hey ToT makker!quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het op 100 posts per pagina staan.:')![]()
Tsja. Terwijl het letsel behoorlijk kan zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Talpa brengt power slap naar Nederland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hartstikke mooiquote:Op zondag 22 december 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, en elke verandering die ik maak is hij echt super blij mee!
Er ligt nu een heleboel zooi in een hoek van de zolder en ik heb hem verteld dat dat allemaal gesorteerd gaat worden en in dat rommelkamertje komt zodat hij straks meer speelruimte op zijn kamertje heeft.Hij meteen weer blij!
![]()
Ja raar iets is het eigenlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Terwijl het letsel behoorlijk kan zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yup, ik heb al thumbnails gezien van waarbij dat mis is gegaan, en dan moeten we er hier ook zo nodig aan meedoen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Talpa brengt power slap naar Nederland.![]()
![]()
En hoeveel slaps per commercial? 9 minuten reclame, dan worden er 5 klappen uitgedeeld en weer terug naar de reclame.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou moet je zeker niet doen hoor.. jezelf ook wat gunnenquote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze loop ik al een jaar tegen aan te bikkelen volgend jaar wordt alles weer duurder. Ben altijd een kniepert om iets voor mij zelf uit te geven"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slap gedoe weer idd.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
En hoeveel slaps per commercial? 9 minuten reclame, dan worden er 5 klappen uitgedeeld en weer terug naar de reclame.![]()
Ach dan denk ik waarom.zonde geldquote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl je jezelf juist niet moet ontzien!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. En het is geen weggegooid geld, je investeert het in iets wat nuttig is: een goedzittende bank. Waar je veel plezier van gaat hebben.quote:Op zondag 22 december 2024 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou moet je zeker niet doen hoor.. jezelf ook wat gunnenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gun het jezelf.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Regen hagel en natte sneeuw hebben we hier Apeldoorn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom is gewoon iets wat wel belangrijk is, en waar je goed en fijn om moet kunnen zitten etcquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. En het is geen weggegooid geld, je investeert het in iets wat nuttig is: een goedzittende bank. Waar je veel plezier van gaat hebben."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mijn ikea bank en stoel zitten anders primaquote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh das puppie spul. Koop daar nooit meubels.![]()
De bank is 7 jaar oud, de stoel weet ik niet maar haalt de 20 jaar snel ik wel bijna![]()
Goedgekeurd door mijn opa die banken maakten en bekleedde![]()
Die zelf later ook een Ikea bank kocht omdat ze betreft kwaliteit niet veel onder deden van een andere meubelzaak![]()
Je moet gewoon weten wat je kooptTrotste mama van Ambar
Af en toe een klein buitje en zelfs wat zonquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Regen hagel en natte sneeuw hebben we hier Apeldoorn.![]()
En stap 1 van weet wat je koopt was volgens mijn opa: een bank met losse kussens, houten frame en veringen onderin.Trotste mama van Ambar
Hier nu regen helaas.quote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Regen hagel en natte sneeuw hebben we hier Apeldoorn.
En de zon heb ik vandaag nog niet gezien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik ook het liefste, maar die ik nu heb is ook prima.quote:Op zondag 22 december 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En stap 1 van weet wat je koopt was volgens mijn opa: een bank met losse kussens, houten frame en veringen onderin.![]()
![]()
Ik heb het eind van de ochtend wel gezien even.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier nu regen helaas.
En de zon heb ik vandaag nog niet gezien.![]()
![]()
Even Apeldoorn bellenquote:Op zondag 22 december 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Regen hagel en natte sneeuw hebben we hier Apeldoorn.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja allebei dezelfde dag hè!? Hoe oud word jij inmiddels? Of is dat een onbeleefde vraagquote:Op zondag 22 december 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerdt!
Alles fijn?
Ook weer bijna jarig he!ik inmiddels 35
:')![]()
Ja hou maar lekker in Amerika of waar het ook vandaan komt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik heb al thumbnails gezien van waarbij dat mis is gegaan, en dan moeten we er hier ook zo nodig aan meedoen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een halve eeuw.quote:Op zondag 22 december 2024 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja allebei dezelfde dag hè!? Hoe oud word jij inmiddels? Of is dat een onbeleefde vraagik inmiddels 35
![]()
![]()
Als mijn kussens ingezakt zijn, kan ze nog vervangen. DusTrotste mama van Ambar
En hij voelt zich nog 30.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Heyyy gefeliciteerd alvast. Hoe ga je dat vieren?quote::')![]()
Thanks man!quote:Op zondag 22 december 2024 13:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heyyy gefeliciteerd alvast. Hoe ga je dat vieren?
Ja met DTS'ers en een paar andere vrienden.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het blijft maar doorregenen. En het lijkt zelfs alweer donker te worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omdat het kan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zie gifje dus!quote:Op zondag 22 december 2024 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het blijft maar doorregenen. En het lijkt zelfs alweer donker te wordne.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat xijn DTS'ers?quote:Op zondag 22 december 2024 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja met DTS'ers en een paar andere vrienden.:')![]()
Ik heb geen flauw idee. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
owja verdraaid....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 22-12-2024 13:49:41 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is helemaal grijs hier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga bedenken wat ik ga doen. Goed genoeg om wat te doen, te slecht nog om naar buiten te gaanTrotste mama van Ambar
Ik wilde nog even naar de winkel maar als het zo blijft regenen dan laat ik het maar. Morgenvroeg maar even brood halen dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe het niet! Steendruk…quote:Op zondag 22 december 2024 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde nog even naar de winkel maar als het zo blijft regenen dan laat ik het maar. Morgenvroeg maar even brood halen dan.![]()
Ik moet sowieso nog boodschappen doenquote:Trotste mama van Ambar
Heeft muziek nodig om dingen te doen
Gaat op automatische piloot meezingen met muziek
Mag niet zingen en/of praten want keel
Doet dus niets
Trotste mama van Ambar
En ach anders kan ik altijd nog doorgaan met het orginele plan en mijn eigen longen serveren met kerstTrotste mama van Ambar
Dan ga ik meezingen en dat mag nietquote:Trotste mama van Ambar
Dan maar playbackenquote:Op zondag 22 december 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik meezingen en dat mag niet
Personal Jesus is ernstig mooi van dat concert!quote:Op zondag 22 december 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga gewoon
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Mijn ouders hadden er serieus een moord voor gedaan: hun dochter die al 3 dagen niet kon spreken.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 22 december 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders hadden er serieus een moord voor gedaan: hun dochter die al 3 dagen niet kon spreken.Oh jee!
Maar pfffff nog steeds last van het strotje dus?![]()
![]()
Ze gaan toch voor een andere vergelijkbare kookplaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hoe lang heeft het allemaal nu geduurd?quote:Op zondag 22 december 2024 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze gaan toch voor een andere vergelijkbare kookplaat.![]()
Yes. Ik hoest en nies mijn longen eruit. Echt feest.quote:Op zondag 22 december 2024 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee!
Maar pfffff nog steeds last van het strotje dus?Trotste mama van Ambar
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3646 / +89 / +63 / 13629 / 14293
2. FreshFruit / 1352 / +50 / +1 / 3389 / 4034
3. Dr.Mikey / 963 / +112 / +71 / 1399 / 1775
4. mario390 / 803 / +15 / +0 / 615 / 921
5. KillemWieft / 500 / +26 / +49 / 369 / 595
6. hemarookworst / 469 / +10 / +5 / 1651 / 1959
7. HappyCharly / 434 / +0 / +1 / 1987 / 2216
8. _UserName_ / 393 / +15 / +34 / 420 / 536
9. AardappelSchotel / 326 / +0 / +0 / 2193 / 2434
10. gebrokenglas / 318 / +33 / +9 / 2407 / 2715
11. greysbones / 299 / +9 / +1 / 3049 / 3222
12. MizzezAmy / 254 / +1 / +0 / 1467 / 1675
13. Lovely / 235 / +4 / +15 / 2591 / 2853
14. ToT / 232 / +33 / +16 / 3106 / 3313
15. Rob / 222 / +13 / +74 / 261 / 338
16. Pinnenmutske / 184 / +2 / +1 / 865 / 1020
17. Fogel / 183 / +1 / +0 / 670 / 819
18. loveyoulongtime / 179 / +23 / +16 / 875 / 967
19. kree / 165 / +38 / +0 / 798 / 903
20. devzero / 143 / +3 / +52 / 386 / 460SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
4 maanden ongeveerquote:Op zondag 22 december 2024 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe lang heeft het allemaal nu geduurd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als hij tegen je heugje zit welquote:Op zondag 22 december 2024 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Slikken is soms wel een beetje moeilijk![]()
![]()
Ik leef nooit muziekloosOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik dacht laat ik de spoel even op spicenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: