In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.quote:Op zondag 22 december 2024 12:57 schreef Flow3r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gaat nog uit de hand lopen daar
Vermoeiend. Iets uit 2011(?) erbij halen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Karst Tates heeft dezelfde slachtoffers uitgekozen die een moslim extremist zou kiezen. Karst heeft een westerse achtergrond, hij heeft zich gedragen als een moslim extremist. Karst is dus een.....
Nee hoor, dit is helemaal prima. De vorige keer waren het joden die zorgden voor economische misère en nu moslims die allemaal het land naar de tering helpen. De vorige keer protesteerden ze ook relaxt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.
Jep! Religieuze stripverhaaltjes blijven primitief omdat het tig jaren geleden bedacht is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Deze ook?
> “Als er in uw midden, in een van de steden die de HEER, uw God, u zal geven, een man of vrouw wordt gevonden die doet wat slecht is in de ogen van de HEER, uw God, door zijn verbond te overtreden, die andere goden gaat dienen en zich voor hen neerbuigt [...] dan moet u die man of vrouw die dit slechte heeft gedaan, buiten de poort brengen en stenigen tot de dood.”
Zolang je ze allemaal primitief vindt hoor je mij niet. Maar niet janken over de islam alleen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Jep! Religieuze stripverhaaltjes blijven primitief omdat het tig jaren geleden bedacht is.
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is helemaal prima. De vorige keer waren het joden die zorgden voor economische misère en nu moslims die allemaal het land naar de tering helpen. De vorige keer protesteerden ze ook relaxt.
Als je nu op pad gaat met een AfD-meute, dan ligt het toch wel redelijk voor de hand dat je een “gevaarlijke rechtse radicale gek” bent? Zeker als je dat doet tijdens een herdenkingsdienst voor slachtoffers van een terreurdaad door iemand uit hun eigen midden…quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.
Islam springt er wel bovenuit met al zijn walgelijkheid.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Zolang je ze allemaal primitief vindt hoor je mij niet. Maar niet janken over de islam alleen.
Zag jij de Joden in Europa voor de holocaust als te gast?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?
De mensen die meelopen zijn bezorgd over hun land, de toekomst en de veiligheid. Is dat raar dan?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je nu op pad gaat met een AfD-meute, dan ligt het toch wel redelijk voor de hand dat je een “gevaarlijke rechtse radicale gek” bent? Zeker als je dat doet tijdens een herdenkingsdienst voor slachtoffers van een terreurdaad door iemand uit hun eigen midden…
Pleegden ze aanslagen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zag jij de Joden in Europa voor de holocaust als te gast?
Joden waren daar niet te gast, wat is dit voor gen x meuk?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?
Blanke mannen ook rondom kindermisbruikquote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Islam springt er wel bovenuit met al zijn walgelijkheid.
Dat is niet het punt. Ze waren in Europa, pleegden ze aanslagen zoals we regelmatig vandaag de dag zien in Europa?quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Joden waren daar niet te gast, wat is dit voor gen x meuk?
Je begint er zelf over.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Blanke mannen ook rondom kindermisbruik
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag ´m al vaker voorbij komen, maar is deze echt?
Niet dat ik weet. Maar wel goed dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Blanke mannen ook rondom kindermisbruik
Het gaat niet om aanslagen, ik snap niet dat mensen zou debiel kunnen zijn dat ze niet zien dat het gaat om het vinden van een vijand. Toen waren het de joden, nu zijn het moslims.quote:Op zondag 22 december 2024 13:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Ze waren in Europa, pleegden ze aanslagen zoals we regelmatig vandaag de dag zien in Europa?
Ik ben het niet met je eens. Ik geef je aan dat statistiek niet altijd alles zegt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel goed dat je het met me eens bent.
je hebt meer gemeen met de nazi's dan met de jodenquote:Op zondag 22 december 2024 13:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het gaat niet om aanslagen, ik snap niet dat mensen zou debiel kunnen zijn dat ze niet zien dat het gaat om het vinden van een vijand. Toen waren het de joden, nu zijn het moslims.
Ik leefde toen niet, welke aanslagen toen zijn gepleegd en door wie weet ik niet.
We zijn gewoon in 1938 beland. En weer dezelfde fouten worden gemaakt.
Je praat er snel overheen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik geef je aan dat statistiek niet altijd alles zegt.
Dat krijgen de kinderen tegenwoordig niet meer bij geschiedenisles.quote:Op zondag 22 december 2024 11:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou, er was een tijdje geleden een Oostenrijkse immigrant die oa in Duitsland veel issues heeft veroorzaakt
Wat heb ik met ze gemeen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef Loverboii het volgende:
[..]
je hebt meer gemeen met de nazi's dan met de joden
stop met liegen
Nee, maar daar ga je mij nu iets over vertellen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:55 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je praat er snel overheen.
Zegt de term Bacha Bazi je iets? Structurele pedofilie in de Islam.
Dat kan je ook prima op een beschaafde manier doen. Als nu met een AfD-meute meeloopt, dan beken je echt wel kleur als radicaalrechtse idioot…quote:Op zondag 22 december 2024 13:33 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
De mensen die meelopen zijn bezorgd over hun land, de toekomst en de veiligheid. Is dat raar dan?
Zulke partijen ontstaan omdat andere partijen gefaald hebben te doen wat ze horen te doen, de veiligheid van hun inwoners waarborgen.
Dat was sowieso niet echt in de mode toen. Maar dat was geen reden voor de voorlopers van AfD en PVV om ze niet als minderwaardig en ongewenst te beschouwen…quote:
Dat je die groep als te gast neerzet is natuurlijk wel degelijk een belangrijk punt in je berichten…quote:Op zondag 22 december 2024 13:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Ze waren in Europa, pleegden ze aanslagen zoals we regelmatig vandaag de dag zien in Europa?
Schreeuw het van de daken, trots dat je bent.quote:Op zondag 22 december 2024 14:01 schreef Servieskast het volgende:
Ik ben weer beland in een islam discussie met mensen die echt hopen dat deze man een jihadist is.
Het is er 1 van jullie, jongens.
Daar is de politie nu heel druk mee met uitzoeken.quote:Op zondag 22 december 2024 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
Okay, de schuld is weer gegeven aan iedereen, dus kunnen we nu weer terug on-topic.
Weet iemand al waarom deze terrorist deed wat hij heeft gedaan?
Als je zo weinig afweet over structurele pedofilie (naast kindhuwelijken) in de Islam moet je niet beginnen over "statistieken".quote:Op zondag 22 december 2024 13:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee, maar daar ga je mij nu iets over vertellen.
Blijft nog steeds bij vermoedens mede op basis van zijn tweets (dat zijn er gewoon 120K+ sinds 2016!).quote:Op zondag 22 december 2024 14:06 schreef Cuendillar het volgende:
Okay, de schuld is weer gegeven aan iedereen, dus kunnen we nu weer terug on-topic.
Weet iemand al waarom deze terrorist deed wat hij heeft gedaan?
Gister is extreem rechts in Magdeburg direct de straat op gegaan om deze daad te veroordelen. Ze waren met honderden aanwezig om afstand te nemen van deze terreur. Erg krachtig signaal vanuit deze hoek. Zie je bij islam terreur eigenlijk gewoonweg nooit.quote:Op zondag 22 december 2024 14:21 schreef Solispolar het volgende:
Waarom vinden veel FOK!ers het zo moeilijk om het beestje bij de naam te noemen? Al die domrechts, fascisme en racisme-schreeuwers: wat is jullie antwoord op deze zoveelste golf van terreur?
En nog belangrijker: hoe erg moet dit escaleren voordat we een grens trekken?
Hoe belangrijk is het voor deze discussie, of ze aanslagen pleegden in Europa of niet?quote:Op zondag 22 december 2024 14:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat je die groep als te gast neerzet is natuurlijk wel degelijk een belangrijk punt in je berichten…
Dit verklaart niet, sterker nog het spreekt tegen, waarom hjij een islamitisch-getinte aanval heeft gedaan.quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft nog steeds bij vermoedens mede op basis van zijn tweets (dat zijn er gewoon 120K+ sinds 2016!).
Hij lijkt vooral boos op Duitsland te zijn en daarom wraak hebben willen nemen op Duitsers.
Zijn conclusie volgens MDR: De Duitse regering, het parlement, de rechterlijke macht en de politie zijn schuldig. Ze willen niemand beschermen, ze willen de slachtoffers van de linkse islamitische alliantie het zwijgen opleggen. Dat is haar echte motief. Het beleid van open grenzen dat door Duits links wordt bepleit, is feitelijk gericht op de islamisering van Europa. “Ze stellen hun grenzen open voor islamisten die illegaal binnenkomen, maar als het om ex-moslims gaat die legaal aankomen, onderwerpen ze hen aan regelrechte marteling.”
Vind ik het toch raar dat hij voor een kerstmarkt is gegaan, en niet voor een moskee of een overheidsgebouw.quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft nog steeds bij vermoedens mede op basis van zijn tweets (dat zijn er gewoon 120K+ sinds 2016!).
Hij lijkt vooral boos op Duitsland te zijn en daarom wraak hebben willen nemen op Duitsers.
Zijn conclusie volgens MDR: De Duitse regering, het parlement, de rechterlijke macht en de politie zijn schuldig. Ze willen niemand beschermen, ze willen de slachtoffers van de linkse islamitische alliantie het zwijgen opleggen. Dat is haar echte motief. Het beleid van open grenzen dat door Duits links wordt bepleit, is feitelijk gericht op de islamisering van Europa. “Ze stellen hun grenzen open voor islamisten die illegaal binnenkomen, maar als het om ex-moslims gaat die legaal aankomen, onderwerpen ze hen aan regelrechte marteling.”
Sterker nog bij islam terreur kun je er de klok op gelijk zetten dat er ergens wel feestende moslims in beeld komen. Ik heb bij deze aanslag nog geen feestende meutes gezien.quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister is extreem rechts in Magdeburg direct de straat op gegaan om deze daad te veroordelen. Ze waren met honderden aanwezig om afstand te nemen van deze terreur. Erg krachtig signaal vanuit deze hoek. Zie je bij islam terreur eigenlijk gewoonweg nooit.
Gaan we de kampen weer heropenen ofzo?quote:Op zondag 22 december 2024 13:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het gaat niet om aanslagen, ik snap niet dat mensen zou debiel kunnen zijn dat ze niet zien dat het gaat om het vinden van een vijand. Toen waren het de joden, nu zijn het moslims.
Ik leefde toen niet, welke aanslagen toen zijn gepleegd en door wie weet ik niet.
We zijn gewoon in 1938 beland. En weer dezelfde fouten worden gemaakt.
Het waren nochtans dit soort mensen, de werkmens, de gewone man in de straat waar links voor opkwam vroeger. Is links altijd al verkeerd geweest dan?quote:Op zondag 22 december 2024 14:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan je ook prima op een beschaafde manier doen. Als nu met een AfD-meute meeloopt, dan beken je echt wel kleur als radicaalrechtse idioot…
[..]
Dat was sowieso niet echt in de mode toen. Maar dat was geen reden voor de voorlopers van AfD en PVV om ze niet als minderwaardig en ongewenst te beschouwen…
Hij handelde dan ook alleen. Kan zijn dat zij net zoals wij ook niet echt weten wat ze ervan moeten maken.quote:Op zondag 22 december 2024 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterker nog bij islam terreur kun je er de klok op gelijk zetten dat er ergens wel feestende moslims in beeld komen. Ik heb bij deze aanslag nog geen feestende meutes gezien.
Teksten zoals dit hebben er alleen maar voor gezorgd dat AfD nu de 2e partij van Duitsland gaat worden en nog verder stigmatiseren zal AfD alleen maar verder helpen. Geen enkele AfD stemmer geeft nog iets om al die verwensingen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je nu op pad gaat met een AfD-meute, dan ligt het toch wel redelijk voor de hand dat je een “gevaarlijke rechtse radicale gek” bent? Zeker als je dat doet tijdens een herdenkingsdienst voor slachtoffers van een terreurdaad door iemand uit hun eigen midden…
Denk je dat veel AfDers hier meelezen?quote:Op zondag 22 december 2024 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Teksten zoals dit hebben er alleen maar voor gezorgd dat AfD nu de 2e partij van Duitsland gaat worden en nog verder stigmatiseren zal AfD alleen maar verder helpen. Geen enkele AfD stemmer geeft nog iets om al die verwensingen.
Ze gingen juist de straat op om het gedachtegoed van de dader nog eens extra toe te juichen. Niet veroordelen maar bevestigen.quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gister is extreem rechts in Magdeburg direct de straat op gegaan om deze daad te veroordelen. Ze waren met honderden aanwezig om afstand te nemen van deze terreur. Erg krachtig signaal vanuit deze hoek. Zie je bij islam terreur eigenlijk gewoonweg nooit.
Onder het mom van rare gedachtenkronkels waar deze man blijkbaar nogal last van had:quote:Op zondag 22 december 2024 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien op fok.de.quote:Op zondag 22 december 2024 14:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat veel AfDers hier meelezen?
Nee, hij was juist boos dat er niet genoeg vluchtelingen uit Saudi Arabië werden binnengehaald. Uit Syrië werden 100% van de asiel aanvragen goedgekeurd en uit SA slecht 70% en daar was ie het niet mee eens.quote:Op zondag 22 december 2024 14:41 schreef Sanvi het volgende:
tegen het (ruimhartige) beleid van de Duitse regering als het gaat om het binnenhalen van vluchtelingen uit die contreien,
Zo heel vergezocht is het niet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:41 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Onder het mom van rare gedachtenkronkels waar deze man blijkbaar nogal last van had:
Wat als deze man dacht: ik ben tegen moslims en tegen het (ruimhartige) beleid van de Duitse regering als het gaat om het binnenhalen van vluchtelingen uit die contreien, dus ik pleeg een aanslag gericht op Westerse/Duitse burgers (die dit ruimhartoge beleid mede faciliteren) zodat...de publieke opinie zich keert tegen het huidige beleid en er minder burgers uit die contreien binnen gelaten worden.
Beetje vergezocht misschien maar niet onmogelijk. De hersenen moeten sowieso goed hun best doen om dit goed te begrijpen denk ik.
Ben benieuwd of we ooit achter de échte reden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |