In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.quote:Op zondag 22 december 2024 12:57 schreef Flow3r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gaat nog uit de hand lopen daar
Vermoeiend. Iets uit 2011(?) erbij halen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Karst Tates heeft dezelfde slachtoffers uitgekozen die een moslim extremist zou kiezen. Karst heeft een westerse achtergrond, hij heeft zich gedragen als een moslim extremist. Karst is dus een.....
Nee hoor, dit is helemaal prima. De vorige keer waren het joden die zorgden voor economische misère en nu moslims die allemaal het land naar de tering helpen. De vorige keer protesteerden ze ook relaxt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.
Jep! Religieuze stripverhaaltjes blijven primitief omdat het tig jaren geleden bedacht is.quote:Op zondag 22 december 2024 13:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Deze ook?
> “Als er in uw midden, in een van de steden die de HEER, uw God, u zal geven, een man of vrouw wordt gevonden die doet wat slecht is in de ogen van de HEER, uw God, door zijn verbond te overtreden, die andere goden gaat dienen en zich voor hen neerbuigt [...] dan moet u die man of vrouw die dit slechte heeft gedaan, buiten de poort brengen en stenigen tot de dood.”
Zolang je ze allemaal primitief vindt hoor je mij niet. Maar niet janken over de islam alleen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Jep! Religieuze stripverhaaltjes blijven primitief omdat het tig jaren geleden bedacht is.
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?quote:Op zondag 22 december 2024 13:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is helemaal prima. De vorige keer waren het joden die zorgden voor economische misère en nu moslims die allemaal het land naar de tering helpen. De vorige keer protesteerden ze ook relaxt.
Als je nu op pad gaat met een AfD-meute, dan ligt het toch wel redelijk voor de hand dat je een “gevaarlijke rechtse radicale gek” bent? Zeker als je dat doet tijdens een herdenkingsdienst voor slachtoffers van een terreurdaad door iemand uit hun eigen midden…quote:Op zondag 22 december 2024 13:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
In het nieuws worden deze mensen weggezet als extreem-rechts. Omdat ze bang zijn voor de veiligheid van hun families door misdaden van immigranten, ben je in deze tijd een 'gevaarlijke rechtse radicale gek'. Wereld op ze kop.
Islam springt er wel bovenuit met al zijn walgelijkheid.quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Zolang je ze allemaal primitief vindt hoor je mij niet. Maar niet janken over de islam alleen.
Zag jij de Joden in Europa voor de holocaust als te gast?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?
De mensen die meelopen zijn bezorgd over hun land, de toekomst en de veiligheid. Is dat raar dan?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je nu op pad gaat met een AfD-meute, dan ligt het toch wel redelijk voor de hand dat je een “gevaarlijke rechtse radicale gek” bent? Zeker als je dat doet tijdens een herdenkingsdienst voor slachtoffers van een terreurdaad door iemand uit hun eigen midden…
Pleegden ze aanslagen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zag jij de Joden in Europa voor de holocaust als te gast?
Joden waren daar niet te gast, wat is dit voor gen x meuk?quote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Heb jij Joden zulke aanslagen zien plegen in landen waar zij te gast waren?
Blanke mannen ook rondom kindermisbruikquote:Op zondag 22 december 2024 13:29 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Islam springt er wel bovenuit met al zijn walgelijkheid.
Dat is niet het punt. Ze waren in Europa, pleegden ze aanslagen zoals we regelmatig vandaag de dag zien in Europa?quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Joden waren daar niet te gast, wat is dit voor gen x meuk?
Je begint er zelf over.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Blanke mannen ook rondom kindermisbruik
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 22 december 2024 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag ´m al vaker voorbij komen, maar is deze echt?
Niet dat ik weet. Maar wel goed dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 22 december 2024 13:37 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Blanke mannen ook rondom kindermisbruik
Het gaat niet om aanslagen, ik snap niet dat mensen zou debiel kunnen zijn dat ze niet zien dat het gaat om het vinden van een vijand. Toen waren het de joden, nu zijn het moslims.quote:Op zondag 22 december 2024 13:38 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. Ze waren in Europa, pleegden ze aanslagen zoals we regelmatig vandaag de dag zien in Europa?
Ik ben het niet met je eens. Ik geef je aan dat statistiek niet altijd alles zegt.quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel goed dat je het met me eens bent.
je hebt meer gemeen met de nazi's dan met de jodenquote:Op zondag 22 december 2024 13:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het gaat niet om aanslagen, ik snap niet dat mensen zou debiel kunnen zijn dat ze niet zien dat het gaat om het vinden van een vijand. Toen waren het de joden, nu zijn het moslims.
Ik leefde toen niet, welke aanslagen toen zijn gepleegd en door wie weet ik niet.
We zijn gewoon in 1938 beland. En weer dezelfde fouten worden gemaakt.
Je praat er snel overheen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik geef je aan dat statistiek niet altijd alles zegt.
Dat krijgen de kinderen tegenwoordig niet meer bij geschiedenisles.quote:Op zondag 22 december 2024 11:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou, er was een tijdje geleden een Oostenrijkse immigrant die oa in Duitsland veel issues heeft veroorzaakt
Wat heb ik met ze gemeen?quote:Op zondag 22 december 2024 13:53 schreef Loverboii het volgende:
[..]
je hebt meer gemeen met de nazi's dan met de joden
stop met liegen
Nee, maar daar ga je mij nu iets over vertellen.quote:Op zondag 22 december 2024 13:55 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je praat er snel overheen.
Zegt de term Bacha Bazi je iets? Structurele pedofilie in de Islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |