Hij was ook geen AfDerquote:
Dat is letterlijk de voorlopige conclusie.quote:Op zondag 22 december 2024 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
terreur werkt niet echt als je vaag gaat zitten doen over de reden
lijkt voor de verandering eens een keer echt een hele verwarde man als je die tweets zo door leesst
Je vergist je nogal in het drugsgebruik onder groepen als artsen, ook (of juist) in verslavingsgerelateerde terreinen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch bizar, begin oktober nog "drugs are bad m'kay" tegen criminelen zeggen en dan twee maanden later overgaan tot zo'n krankzinnig daad.
Nou ja, een kerstmarkt is natuurlijk wel vrij duidelijk. Je zult er over het algemeen weinig moslims tegenkomen. Het is een goed alternatief voor een kerk.quote:Op zondag 22 december 2024 11:26 schreef Tengano het volgende:
Hieronder vindt je een video waarin goed wordt uitgelegd waarom deze kerstmarkten en andere events zo aantrekkelijk en gepast zijn voor islamitische aanslagen.
Als hij wel gewoon uit naam van Islam heeft gedaan maar dit heeft afgewenteld op AfD en andere rechtse partijen is het wel een slimme islamist.quote:Op zondag 22 december 2024 11:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind de grote blijdschap dat het misschien een keertje geen moslim was die een kerstmarkt massamoord heeft gedaan een beetje zwak. In het "beste" geval gaat het om een asielzoeker die hierheen is gedreven vanwege islam.
[ afbeelding ]
Dus alsnog het asielzoekers thema waar Wilders mee heeft gewonnen de laatste verkiezingen met op zijn minst een flinke saus islam erbij.
Onzin. Niemand is blij met mensen die door een gek worden afgemaakt. Het gaat erom dat de man precies dezelfde argumenten had als Breivik om een aanslag te plegen. En dat ze beide Wilders niet in de laatste plaats noemen als brenger van de argumenten.quote:Op zondag 22 december 2024 11:34 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind de grote blijdschap dat het misschien een keertje geen moslim was
Dat heeft hij niet gedaan.quote:Op zondag 22 december 2024 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Niemand is blij met mensen die door een gek worden afgemaakt. Het gaat erom dat de man precies dezelfde argumenten had als Breivik om een aanslag te plegen. En dat ze beide Wilders niet in de laatste plaats noemen als brenger van de argumenten.
Fortuyn vergeten?quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En is de toon van Wilders' boodschap met zijn "Never surrender, defend our country" na Breivik nu weer direct te linken aan de dood van onschuldige mensen. Ik ken geen equivalent aan de linkerzijde van ons politiek stelsel die dat soort teksten op dagelijkse basis de ether in slingert, overigens.
Dat is helemaal niet te koppelen. Net zoals het niet de kerstmarkt zijn schuld is dat deze meneer door de kerstmarkt moet heenploegen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En is de toon van Wilders' boodschap met zijn "Never surrender, defend our country" na Breivik nu weer direct te linken aan de dood van onschuldige mensen.
Dat is alleen de voorlopige conclusie van mensen die weg willen kijken van de directe gevolgen van de dodelijke ideologie die ze aanhangen, waar in die kringen herhaaldelijk opgeroepen wordt tot een gewapende strijd en heft in eigen hand nemen. Kop in het zand en op naar de volgende dodelijke terreuraanslag. Altijd weer die verwarde extreemrechtsen die in totale verwarring mensen beginnen te vermoorden. Toeval toeval toeval.quote:Op zondag 22 december 2024 11:34 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Hij was ook geen AfDer
[..]
Dat is letterlijk de voorlopige conclusie.
Op die fiets was het een Hamas aanhanger die Wahabisme als het ware geloof zag.quote:Op zondag 22 december 2024 11:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is alleen de voorlopige conclusie van mensen die weg willen kijken van de directe gevolgen van de dodelijke ideologie die ze aanhangen, waarin herhaaldelijk opgeroepen wordt tot een gewapende strijd en heft in eigen hand nemen. Kop in het zand en op naar de volgende dodelijke terreuraanslag. Altijd weer die verwarde extreemrechtsen die in totale verwarring mensen beginnen te vermoorden. Toeval toeval toeval.
Je kan inderdaad niet cherry picken van zijn timeline en dan net doen alsof dat de reden zou zijn voor zijn verschrikkelijke daad.quote:Op zondag 22 december 2024 11:42 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Op die fiets was het een Hamas aanhanger die Wahabisme als het ware geloof zag.
Misschien moet je niet zo weg kijken.
Kom je wel eens buiten?quote:Op zondag 22 december 2024 11:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, een kerstmarkt is natuurlijk wel vrij duidelijk. Je zult er over het algemeen weinig moslims tegenkomen.
Maqr dat was ie totaal niet want dat heeft ie nooit aangegeven. Hij was specifiek een anti-islam ex-moslim.quote:Op zondag 22 december 2024 11:42 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Op die fiets was het een Hamas aanhanger die Wahabisme als het ware geloof zag.
Misschien moet je niet zo weg kijken.
Ging me meer om het contrast tussen zijn beroep en die daad. Maar inderdaad, het gebruik onder artsen, maar ook in andere beroepsgroepen zoals bijvoorbeeld de advocatuur ligt veel hoger dan men vaak denkt.quote:Op zondag 22 december 2024 11:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Je vergist je nogal in het drugsgebruik onder groepen als artsen, ook (of juist) in verslavingsgerelateerde terreinen.
Ik wil mogelijke terroristen (netwerken) geen ideetjes geven, maar ik zou gewoon social media in de gaten houden en dit soort figuren gewoon een tijdje 'off the grid' houden en dan heb je een goede dekmantel. Ook omdat social media tegenwoordig leidend is voor bewijs (zeker onder jongeren).quote:Op zondag 22 december 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Toch bizar, begin oktober nog "drugs are bad m'kay" tegen criminelen zeggen en dan twee maanden later overgaan tot zo'n krankzinnig daad.
Ik zei niet dat er mensen blij met de gek waren, ik zei dat mensen blij waren dat ze een keertje zie je wel!! konden roepen. Zoals jij die hapt op mensen die het onderzoek af willen wachten of de gretigheid hier om Wilders en Breivik te koppelen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Niemand is blij met mensen die door een gek worden afgemaakt. Het gaat erom dat de man precies dezelfde argumenten had als Breivik om een aanslag te plegen. En dat ze beide Wilders niet in de laatste plaats noemen als brenger van de argumenten.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die timeljne is volledig fucked up.
Als je selectief quote wel.quote:Op zondag 22 december 2024 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maqr dat was ie totaal niet want dat heeft ie nooit aangegeven. Hij was specifiek een anti-islam ex-moslim.
Breivik heeft Wilders expliciet genoemd in zijn manifest om zijn daden te verantwoorden. Deze man was vooraf op zijn twitter ook vrij expliciet om Wilders als absolute held weg te zetten.quote:Op zondag 22 december 2024 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er mensen blij met de gek waren, ik zei dat mensen blij waren dat ze een keertje zie je wel!! konden roepen. Zoals jij die hapt op mensen die het onderzoek af willen wachten of de gretigheid hier om Wilders en Breivik te koppelen.
Als je zijn timeline helder noemt ben jezelf niet zo helder.quote:Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De timeline is vij helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |