Kletskous.quote:Op zondag 22 december 2024 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft welgeteld 1x Wilders een held genoemd. Dat is net zo vaak als dat hij zichzelf moslim genoemd heeft, en net zo vaak links genoemd heeft, en net zo vaak anti-moslim heeft genoemd.
True hero dit, true hero dat? Veel retweetjes.quote:Op zondag 22 december 2024 11:51 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je zijn timeline helder noemt ben jezelf niet zo helder.
Helaas voor mij, kom ik net een kerstmarktfanaat tegenquote:
Bij zijn aanhouding schreeuwt hij nog “allahu akbar”quote:Op zondag 22 december 2024 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maqr dat was ie totaal niet want dat heeft ie nooit aangegeven. Hij was specifiek een anti-islam ex-moslim.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kletskous.
Over Wilders in ieder geval
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zijn anti moslim retoriek is duidelijk meer dan een. Het staat in zijn bio, hij vertelt er over, vorige week en vlak voor de aanslag.
Het is toch niet nodig om dit soort dingen te verzinnen scorpie. Het is één man, een enkel incident, het maakt het niet typisch iets voor fans van wilders of anti-islam mensen. Onnodig om in gekke bochten te wringen
Bron?quote:Op zondag 22 december 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij zijn aanhouding schreeuwt hij nog “allahu akbar”
Mwah, het overgrote deel was wel echt anti-islam en vooral ook anti-Duitsland. Hij heeft een eigen forum waar ie jaren actief was andere ex-moslims te ondersteunen in hun afkeer tegen de islam.quote:Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Als je selectief quote wel.
Als je de andere kant op selectief quote was hij specifiek een Hamas aanhanger en zag Wahabisme als het ware geloof.
Maar er zijn 0 quotes die dat aangeven. Alleen voor analfabeten die niet kunnen lezen en wiens geloofsgenoot van de week een terroristische moordaanslag heeft gepleegd kan dat misschien zo overkomen. Maar de quotes die je van je medestrijder hebt gedeeld geven niet aan dat hij wahabist is of Hamasaanhanger.quote:Op zondag 22 december 2024 11:49 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Als je selectief quote wel.
Als je de andere kant op selectief quote was hij specifiek een Hamas aanhanger en zag Wahabisme als het ware geloof.
Alles behalve, maar cognitieve dissonantie moet ook een plekje krijgenquote:Op zondag 22 december 2024 11:53 schreef PluggieOD het volgende:
Kortom, zijn tijdlijn is een allegaartje.
Ja, hij slaat in dit geval alleen nergens op.quote:Op zondag 22 december 2024 11:55 schreef Loverboii het volgende:
[..]
die tweet is hier al zo'n 1000 keer gepasseerd
Als die man op de Duitse GroenLinks (de groenen) had gestemd dan was dat ineens wel van waarde geweest hè. Maar nu niet hoorquote:Op zondag 22 december 2024 11:30 schreef Loverboii het volgende:
Waarom wordt hier getolereerd dat dit Wilders zijn fout zou kunnen zijn?
Ffs, hier nog een keerquote:
Je doelt op die tweet waarin iemand beweert dat ie dat op 17 seconden in het filmpje roept, maar het grootste deel van de reacties daaronder aangeeft het tig keer geluisterd te hebben maar het er met de beste wil van de wereld niet uit kan halen?quote:
We zien elkaar weer bij de volgendequote:Op zondag 22 december 2024 11:53 schreef PluggieOD het volgende:
Kortom, zijn tijdlijn is een allegaartje.
Prettige zondag iedereen, lekker naar buiten.
Oppassen op de kerstmarkt voor verwarde al dan niet ex mohamedanen.
Hoor jij dan wel Allah Akbar in die clip?quote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef Ali_boo het volgende:
Elke atheïst die ik ken, verheerlijk Allah, niets raars aan
quote:
gvdquote:Op zondag 22 december 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
Een atheïst die Allah verheerlijkt ( rond de 18 sec)
[ x ]
Dat is je cognitieve dissonantiequote:Op zondag 22 december 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoor er dat echt niet in hoor, zo te zien de mensen in de comments ook niet.
Nee.quote:Op zondag 22 december 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoor jij dan wel Allah Akbar in die clip?
17/18 sec kan je het horenquote:Op zondag 22 december 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoor jij dan wel Allah Akbar in die clip?
Je hoort 25 schreeuwende mensen en iets wat lijkt op Allah Akbar. Dat is je bewijs?quote:
Je moet nu alles aangrijpen om te bewijzen dat hij moslim is. Men is hier nu zo gezakt dat ze halve tweets en vids zonder context plaatsen.quote:Op zondag 22 december 2024 12:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoort 25 schreeuwende mensen en iets wat lijkt op Allah Akbar. Dat is je bewijs?
Ik vind het prima, hoor.
Ik ben een politieke atheïst, boeit me weinig of die nu links or rechts georiënteerd was.quote:Op zondag 22 december 2024 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Of het is de cognitieve dissonantie van jou dat je wel erin wilt horen?
Ali, jij bent echt geen politieke atheïst, jij post op dit forum met heel duidelijk politieke kleur. Dat je die niet vind in FvD of PVV betekend niet dat je geen politieke kleur hebt.quote:Op zondag 22 december 2024 12:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben een politieke atheïst, boeit me weinig of die nu links or rechts georiënteerd was.
Wat me wel dwars zit is dat een verhaal vol met tegenstrijdigheden voor waar wordt aangenomen.
Nah, disclosure gelooft nog steeds in 'stop the steal' en pushed bepaalde shit te graag om geloofwaardig te zijn. En Visegrad heeft eveneens niet bepaald een betrouwbare reputatie.quote:
Zoals die video? Got it.quote:Op zondag 22 december 2024 12:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben een politieke atheïst, boeit me weinig of die nu links or rechts georiënteerd was.
Wat me wel dwars zit is dat een verhaal vol met tegenstrijdigheden voor waar wordt aangenomen.
Nee klopt, verder heeft hij helemaal niks gepost over de islam en moslims.quote:Op zondag 22 december 2024 12:10 schreef mackinac het volgende:
Iemand die onder Merkel de status vluchteling kreeg en een asielactivist met een hekel aan Duitsers. Maar hij heeft ook wat berichten van Wilders geliked en dat is wat echt interessant is voor sommige figuren.
Ja, het is een ex-moslim. Wat dan nog.quote:Op zondag 22 december 2024 12:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee klopt, verder heeft hij helemaal niks gepost over de islam en moslims.
Erg natuurlijk. Maar we zijn daar als maatschappij aan gewend (hoor bijna niemand meer over Palestina). Het is belangrijker om ons denkbeeld te beschermen; hij moet moslim zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 12:14 schreef Monolith het volgende:
Het is ook vooral vrij hilarisch hoe er kennelijk 9 topics volgeluld moeten worden over het vermeende kampje waar de dader toe zou behoren. De slachtoffers lijken zoals gewoonlijk niemand ene fuck te interesseren.
Als dat mensen zou interesseren dan liepen er niet zoveel moslims rond in Europa.quote:Op zondag 22 december 2024 12:14 schreef Monolith het volgende:
Het is ook vooral vrij hilarisch hoe er kennelijk 9 topics volgeluld moeten worden over het vermeende kampje waar de dader toe zou behoren. De slachtoffers lijken zoals gewoonlijk niemand ene fuck te interesseren.
Hoe gaat dat precies in z'n werk?quote:Op zondag 22 december 2024 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als dat mensen zou interesseren dan liepen er niet zoveel moslims rond in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |