SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik klaag niet. Al ben ik wel wat dronkenderder dan ik me voorgenomen had.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toch is het een mooie avond alles bij elkaar genomen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
al mijn topics zijn naamtopics, nou en, fuck youOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Proost de kater komt morgen om half drie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Al ben ik wel wat dronkenderder dan ik me voorgenomen had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Owww, maar zo bedoel ik ook niet... I had my fun, vraag @ToTquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Al ben ik wel wat dronkenderder dan ik me voorgenomen had.
Lach met een schone bips![]()
Pffffff, je zusjequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Proost de kater komt morgen om half drie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een mod met een naamtopic over zichzelf zijn we wel gewend nog van Paul!quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef sp3c het volgende:
al mijn topics zijn naamtopics, nou en, fuck youThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, maar zo bedoel ik ook niet... I had my fun, vraag @:ToT![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Al ben ik wel wat dronkenderder dan ik me voorgenomen had.![]()
![]()
LYLT Bending over and smiling saying "come get it daddy"quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef sp3c het volgende:
al mijn topics zijn naamtopics, nou en, fuck you
ik weet dit nog niet jongonsquote:Op zondag 22 december 2024 00:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
al mijn topics zijn naamtopics, nou en, fuck youOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Shii Shii!quote:
quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9 minuten met je moeder morgen pik!quote:
quote:Op zondag 22 december 2024 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9 minuten met je moeder morgen pik!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
paul en ik zijn niet hetzelfdequote:Op zondag 22 december 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mod met een naamtopic over zichzelf zijn we wel gewend nog van Paul!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
zijn er al foto's van laatst?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig niet zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 22 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, die van jou is ook maar 1cm groter... Scheelt dus niet veel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beiden opzoek naar fok! Verkeringquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb het alquote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beiden opzoek naar fok! VerkeringOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oeh!quote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
In het topic staat een linkje van de foto's van Prisha.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
qvieze praatjesquote:Op zondag 22 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft @:ToT me verteld, die kan geen geheimen houden die kasthommoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
flikkersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sjw gaat me nu aanpakkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja zeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie postte hier vandaag ook al weer dat bericht over Paul z'n nano leuter?quote:Op zondag 22 december 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft @:ToT me verteld, die kan geen geheimen houden die kasthommo
Dr Mikey?![]()
quote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dan zal je zien dat ik vakantie krijg.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan wil ik meequote:Op zondag 22 december 2024 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat ik vakantie krijg.
Kan je zeilen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@kreequote:Op zondag 22 december 2024 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
mee op vakantie
wie wil er ook altijd dat er iemand met hem meegaat op vakantie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik, maar niet zomaar iedereenquote:Op zondag 22 december 2024 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
mee op vakantie
wie wil er ook altijd dat er iemand met hem meegaat op vakantie?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ga je een keer mee naar PSV en dan voor de wedstrijd naar de Aftrap?quote:
maar jou bedoel ik nietquote:Op zondag 22 december 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik, maar niet zomaar iedereen![]()
![]()
Nein mann, dan vliegtuig pakken op kosten van Fok! en lekker cocktails drinken en mooie vrouwenquote:We zijn dan wel vrijwilligers hier om te posten maar als ze ons op vakantie sturen gaan ze betalen ook
Ik zit de laatste tijd eigenlijk ook te overwegen om gewoon in m'n uppie op verkantie te gaan. Lekker rustig toch.quote:Op zondag 22 december 2024 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
mee op vakantie
wie wil er ook altijd dat er iemand met hem meegaat op vakantie?
kan gewoonquote:Op zondag 22 december 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd eigenlijk ook te overwegen om gewoon in m'n uppie op verkantie te gaan. Lekker rustig toch.![]()
![]()
Ga het iig een keer proberen. Lekker geen gezeik an je kop.quote:
Heb ik ook een aantal keren gedaan.quote:Op zondag 22 december 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd eigenlijk ook te overwegen om gewoon in m'n uppie op verkantie te gaan. Lekker rustig toch.
Is wel anders dan samen op vakantie te gaan. Heeft voors en tegens.![]()
31 miljoen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook eigenlijk en dan meer dan een dagje Antwerpenquote:Op zondag 22 december 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd eigenlijk ook te overwegen om gewoon in m'n uppie op verkantie te gaan. Lekker rustig toch.Uw ADH vitamine Worst
Man, ik kan rustig een paar dagen aan zee in een huisje zitten met m'n lul in m'n hand en een biertje in de andere hand hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk en dan meer dan een dagje Antwerpen
Dat is idd een enorme pluspunt.quote:Op zondag 22 december 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga het iig een keer proberen. Lekker geen gezeik an je kop.
"Zullen we nar die plek gaan? Ik heb gelezen dat dat echt geweldig is daar!"
- "Ah nee, dat is zo krampachtig! Laten we gewoon deze kant op gaan en dan zien we wel waar we terecht komen."
"Maar dat is gewoon een lange, drukke provinciale weg!"
- "Ja, en? Je weet maar nooit wat we daar tegen kunnen komen."
"Nou volgens Google Maps is daar geen kut te vinden!"![]()
Was zijn eigen topicquote:Op zondag 22 december 2024 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie postte hier vandaag ook al weer dat bericht over Paul z'n nano leuter?
Dr Mikey?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb hier beeld bij.quote:Op zondag 22 december 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik kan rustig een paar dagen aan zee in een huisje zitten met m'n lul in m'n hand en een biertje in de andere hand hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En gewoon zin in, geef het maar toequote:
Genoeg zee hierquote:Op zondag 22 december 2024 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, ik kan rustig een paar dagen aan zee in een huisje zitten met m'n lul in m'n hand en een biertje in de andere hand hoor.Uw ADH vitamine Worst
Klopt ook, die Anal prolapse van je keek je ook van "Dit is heel normaal"quote:![]()
En nu ben ik wel klaar met jou plagen vanavond.Lach met een schone bips![]()
En kut roepen naar de buurvrouw natuurlijk.
laat ik aan anderen overquote:Op zondag 22 december 2024 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je dus genoeg water naar toe dragen!Uw ADH vitamine Worst
Dat doe ik thuis ook al.quote:Op zondag 22 december 2024 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
En kut roepen naar de buurvrouw natuurlijk.
dit is wel een periode om even naar een zonnig oord te gaanUw ADH vitamine Worst
Echt wel!quote:Op zondag 22 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
dit is wel een periode om even naar een zonnig oord te gaan
Helaas gaat mij dat niet meer lukken, gezien de omstandigheden.![]()
dan gewoon bolken hier met onsquote:Op zondag 22 december 2024 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Helaas gaat mij dat niet meer lukken, gezien de omstandigheden.![]()
![]()
Gisteren nog naar het zonnige oord van je zusje geweest.quote:Op zondag 22 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
dit is wel een periode om even naar een zonnig oord te gaan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wel raar dat ik het dit jaar meer naar verlang dan afgelopen 30 jaarUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 december 2024 00:26 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen!Prettige voortplanting hier!
![]()
Welterusten.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog naar het zonnige oord van je zusje geweest.
Uw ADH vitamine Worst
Dat was ook wel mijn reactie ja.quote:
MAAR DE DAGEN ZIJN AL WEER AAN HET LENGEN BOLKBROEDERS EN BOLKZUSTERS!![]()
fijn hequote:Op zondag 22 december 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MAAR DE DAGEN ZIJN AL WEER AAN HET LENGEN BOLKBROEDERS EN BOLKZUSTERS!![]()
![]()
![]()
Vanaf nu dus gewoon elke dag méér dag!![]()
![]()
Ik heb zin in de zomer man!quote:Op zondag 22 december 2024 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MAAR DE DAGEN ZIJN AL WEER AAN HET LENGEN BOLKBROEDERS EN BOLKZUSTERS!
quote:Op zondag 22 december 2024 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanaf nu dus gewoon elke dag méér dag!![]()
![]()
en minder nacht ....![]()
Ik heb zin in fucking 15 januari dat de zon weer om 08:25 oid op komt
het werd trouwens wel al later donker vanaf 13 dec (maar wel later licht)quote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zin in fucking 15 januari dat de zon weer om 08:25 oid op komtUw ADH vitamine Worst
Dat vind ik ook altijd kut, dat het nog steeds later licht wordt maar al wel later donker.quote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het werd trouwens wel al later donker vanaf 13 dec (maar wel later licht)
MAAR IIG ELKE DAG MEER DAG NU!
Ook goed voor de opbrengst van de Bolkes (+
), ze worden altijd wat cranky van de korte dagen.
quote:Op zondag 22 december 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd kut, dat het nog steeds later licht wordt maar al wel later donker.
![]()
![]()
meer dag=meer bolk
Dat is uitgebreid onderzocht ende bewezen de afgelopen jaren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
daarom wordt de zonnewende groots gevierd in veel landenquote:Op zondag 22 december 2024 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd kut, dat het nog steeds later licht wordt maar al wel later donker.
Uw ADH vitamine Worst
Tijd dat we dat hier ook groots gaan vieren tochquote:Op zondag 22 december 2024 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daarom wordt de zonnewende groots gevierd in veel landen
quote:Op zondag 22 december 2024 00:26 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen!Prettige voortplanting hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: