SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
:')
Ik kan bijna alles van MJ waarderenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer van MJ dat ik kan waarderen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was in 88 al volwassen, dan ben je nu wel echt bejaard ja
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Michael Samonella - Maniac
Het menselijk lichaam is hier niet voor gemaakt hoor, om zo te staan.quote:
Niet? Ik dacht dat jij dit elke ochtend even deed?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam is hier niet voor gemaakt hoor, om zo te staan.
Niet eens in mijn dromen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat jij dit elke ochtend even deed?
quote:
Ze is dan ook een maniakquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik niet en dat spijt me niks
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zijn zus..
Ik hoor nog liever Madonna
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De winnaar qua kapsel is bekend
Misschien wel, maar onder een andere naam?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit een beetje users van vroeger op te zoeken in de top 500. Sommigen al jaren niet meer actief. Da's wel jammer joh. Ook die ene vrouw waar ik ooit verliefd op was. Al jaren niet meer actief zo te zien.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit gewoon alweer 25 jaar op het forum
Dolce vita![]()
![]()
quote:
quote:
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd isquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien wel, maar onder een andere naam?
Eerder onder een andere username dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit gewoon alweer 25 jaar op het forum
Dolce vita![]()
![]()
Maar wie was je geheime liefde dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd is? Heb het nooit begrepen. Zit al 20 jaar op hetzelfde account. Heb alleen kut kloontjes gemaakt door de jaren heen.
Symph heeft echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd is? Heb het nooit begrepen. Zit al 20 jaar op hetzelfde account. Heb alleen kut kloontjes gemaakt door de jaren heen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerder onder een andere username dan?
Nja grote liefde. Het was uiteindelijk een one night stand maar ik dacht (hoopte) dat er meer in zat. Ben gewoon geplayedquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wie was je geheime liefde dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph heeft echt geen idee waar je het over hebt.
Ook met bijna 75k posts. Waarom dan wisselen van account?quote:
Daar had ik zo mijn redenen voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook met bijna 75k posts. Waarom dan wisselen van account?
Typisch zo'n nummer dat ik wel goed ken, maar nooit van de artiest heb gehoordquote:
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.
Dat lijkt me ook geen prettig idee neequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Helaas heeft mijn zoon inmiddels wel door wat mijn username is. Ik hoop maar dat hij niet geïnteresseerd genoeg is om mijn posthistory terug te gaan zoeken/lezen.
Niet dat er echt geheimen in staan. Alles wat ik hier schrijf kan niet als een verrassing voor hem komen, maar ik vind het toch een minder idee.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:34 schreef livelink het volgende:
The Water Boys - The whole of the moon
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Helaas heeft mijn zoon inmiddels wel door wat mijn username is. Ik hoop maar dat hij niet geïnteresseerd genoeg is om mijn posthistory terug te gaan zoeken/lezen.
Niet dat er echt geheimen in staan. Alles wat ik hier schrijf kan niet als een verrassing voor hem komen, maar ik vind het toch een minder idee.
Waarschijnlijk heeft je zoon wel wat beters te doen dan de postgeschiedenis van z'n moeder door te ploeteren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
Nee precies, daar gok ik ook op. Hij leest wel eens mee hier als hij ook meeluistert, maar dat is geen probleem. Het zijn meer mijn topics in OUD.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft je zoon wel wat beters te doen dan de postgeschiedenis van z'n moeder door te ploeteren.
Ik zie 'm nog niet hoofdschuddend zitten bij een hoesfoto van U2: "Hoe kon ze die nou fout hebben?"
Bovendien: wat je ook zegt en schrijft, je noemt hem nergens met naam en toenaam.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee precies, daar gok ik ook op. Hij leest wel eens mee hier als hij ook meeluistert, maar dat is geen probleem. Het zijn meer mijn topics in OUD.
Die dusquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:41 schreef Melting het volgende:
Ik zag dat iemand had gezocht op de songteksten van deze plaat.
Waarom wil je daar vanaf wezen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:43 schreef livelink het volgende:
Phil Collins of Genesis (daar wil ik vanaf wezen) - Groovy kind of love
Omdat het zo'n sterke tekst is, staat -ie hieronder weergegeven, voor de liefhebber:quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:41 schreef Melting het volgende:
Ik zag dat iemand had gezocht op de songteksten van deze plaat.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat het zo'n sterke tekst is, staat -ie hieronder weergegeven, voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
REO Speedwagon - Keep on loving you
Was 1981.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik had dit in de jaren '70 geplaatst.
Dit is wel een goed nummer voor zoek the memequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:54 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een goed nummer voor zoek the meme
Zoek de Mie mequote:Op zaterdag 21 december 2024 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel een goed nummer voor zoek the meme
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:57 schreef livelink het volgende:
Spandau Ballet - Through the barricades
Spandau Ballet altijd goed.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Goede avond voor Spandau Ballet vanavond...
Oh wat leuk. Ik keek vroeger graag naar Gardeners World. Tegenwoordig komt het er gewoon niet meer van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Martin zat (uiteraard)ook in de docu. Martin en Shirley zaten onlangs ook in Gardeners World met hun tuin
Jij bent wel van de jaren 80 muziek?quote:
Het is nog steeds erg leuk om te kijken. Het seizoen is nu afgelopen, maar als het seizoen loopt is het op vrijdagavond, over het algemeen om 21:00quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Ik keek vroeger graag naar Gardeners World. Tegenwoordig komt het er gewoon niet meer van.
De jaren 80 was gewoon het beste als het om popmuziek gaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent wel van de jaren 80 muziek?
Vanaf halverwege de jaren 70 en 80.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent wel van de jaren 80 muziek?
quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Golden earring when te lady smiles
Wie denk je dat die gejat heeft?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Een significant deel van mijn platenbak komt voorbij
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie denk je dat die gejat heeft?![]()
Ik niet overigens.
Dat is de competitiedrang. Shii wil gewoon nog de meeste punten halen vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:19 schreef livelink het volgende:
Alan Parsons Project - Old and Wise
quote:
quote:
zeg dat je niet hoeft te gaan schatquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Mooiste afscheidsliedje dat er bestaat![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
Prachtig inderdaad. Altijd in mijn hoofd gehad als een van mijn afscheidsliedjes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Mooiste afscheidsliedje dat er bestaat![]()
![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:22 schreef Melting het volgende:
Symph moet gewoon het nummer hierna nog luisteren. Krijgt hij geen spijt van.
Trustequote:Op zaterdag 21 december 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga na deze wel slapen.
Dank voor de fijne muziek en fijne avond nog
Ja, dit is een schoolvoorbeeld van een nummer dat door anderen veel beter is gezongen dan door de originele zanger zelf...quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:24 schreef livelink het volgende:
Dan had ik toch de goede versie aangevraagd bij DJ11
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Daar hebben we Leonard Cohen weer en daar hebben we Hallelujah weer
Dit vind ik eigenlijk de enige versie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:24 schreef livelink het volgende:
Dan had ik toch de goede versie aangevraagd bij DJ11
Ontzettend oneensquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dit is een schoolvoorbeeld van een nummer dat door anderen veel beter is gezongen dan door de originele zanger zelf...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah kameraden, landgenoten, zet 'm op!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
Jennifer Warns en Bill ? - I've had the time of my life
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Hallelujah kameraden, landgenoten, zet 'm op!
Die heb je vanavond dan niet gemistquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk de enige versie.
Er bestaan wel mooie covers, maar niet die van Buckley, die is vreselijk
Grandioos, die vrouw heeft zoveel talenten en is onvermoeibaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Hoe was Ellen ten Damme, MadMaster?
Ja, toen ik vorig jaar bij haar show was, was dat ook precies de gedachte waarmee ik wegging. En dan ook nog wetende dat ze met kanker te kampen heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grandioos, die vrouw heeft zoveel talenten en is onvermoeibaar.
En hoewel we ongeveer dezelfde leeftijd hebben, doe ik haar capriolen op het podium niet na…
Hopelijk was het wel droog.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Het was wel jammer dat de tram uitgevallen was en we vanaf het Leidsplein naar het Centraal Station moesten lopen…
Jij hebt Barock ook gezien?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorig jaar bij haar show was, was dat ook precies de gedachte waarmee ik wegging. En dan ook nog wetende dat ze met kanker te kampen heeft gehad.
Ja, ik heb Barock inderdaad gezien. Erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt Barock ook gezien?
Haar kerstshow vanavond was qua opzet hetzelfde, maar dan met het kerstthema qua songs (bijv. Like A Virgin van Madonna als de heilige maagd Maria) en zelfs levensgrote kamelen op het podium…
Koen!quote:
jaja ik leef nogquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Koen!
Goede avond en welkom alsnog.
Sparks al geweest?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:56 schreef Shii het volgende:
Volgens mij komen al m'n favoriete bands voorbij vandaag.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:56 schreef Shii het volgende:
Volgens mij komen al m'n favoriete bands voorbij vandaag.
quote:
oe die ziet er sterk uitquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Zit nu aan dit biertje.....
Zo meesterlijk lekker.
Scoort Koen op de valreep nog even 0 punten. Hij doet nog steeds mee om de hoofdprijs.quote:
Ik mag drie maanden geen alcoholquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Zo meesterlijk lekker.
whyquote:Op zondag 22 december 2024 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden geen alcohol
ik kwam vroegah ook meestal op de valreep binnenvallenquote:Op zondag 22 december 2024 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Scoort Koen op de valreep nog even 0 punten. Hij doet nog steeds mee om de hoofdprijs.
Ja, val eens wat vaker op tijd binenn.quote:Op zondag 22 december 2024 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam vroegah ook meestal op de valreep binnenvallen
Voordat ze me willen opnemen in een psychiatrische kliniek. Maar ik ga klagen dat ik er eerder in wil. Ik dronk toch al niet zo veelquote:
11% alcohol, goed percentage welquote:Op zaterdag 21 december 2024 23:58 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Zo meesterlijk lekker.
Helaas is deze uit productie.quote:
* DJ11 weerstaat de neiging om flauwe grapjes over absint te makenquote:Op zondag 22 december 2024 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voordat ze me willen opnemen in een psychiatrische kliniek. Maar ik ga klagen dat ik er eerder in wil. Ik dronk toch al niet zo veel
Maak maarquote:Op zondag 22 december 2024 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 weerstaat de neiging om flauwe grapjes over absint te maken
Nu opdrinken en morgen een nieuwe halen.quote:Op zondag 22 december 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik heb een bokbiertje liggen, maar die is voor morgen in het stoofvlees
Heb ik aan gedacht, maar de winkels gaan morgen pas om 12.30 open en het stoofvlees moet al eerder stoven.quote:Op zondag 22 december 2024 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu opdrinken en morgen een nieuwe halen.
niet lekker zonder bokbierquote:Op zondag 22 december 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht, maar de winkels gaan morgen pas om 12.30 open en het stoofvlees moet al eerder stoven.
Hier zijn de winkels al om 9 uur open, volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht, maar de winkels gaan morgen pas om 12.30 open en het stoofvlees moet al eerder stoven.
Zeker wel, maar mijn man wil het maken volgens een recept met bokbier. En hij verheugt zich er al helemaal op.quote:
Ik woon in achtergebleven gebiedquote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels al om 9 uur open, volgens mij.
Kom je morgen gewoon naar hier.quote:
ahja da's sneu iddquote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker wel, maar mijn man wil het maken volgens een recept met bokbier. En hij verheugt zich er al helemaal op.
quote:Op zondag 22 december 2024 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom je morgen gewoon naar hier.
Ik ben toch al om half 8 op of zo.
quote:Op zondag 22 december 2024 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer - This Time It's For Real
Trustequote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Na deze ga ik langzaam richting mijn nest.
Morgen weer sjokken door Haarlem…
Dank Melting en welterusten allemaal straks!
Welterusten Mad. En sjok ze morgen.quote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2024 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond ook gezongen door Ellen ten Damme, samen met Wuthering Heights.quote:
Oh wat gaaf.quote:Op zondag 22 december 2024 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond ook gezongen door Ellen ten Damme, samen met Wuthering Heights.
Erg goed gedaan…
En weg nu!
slaapsequote:Op zondag 22 december 2024 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet ook naar bed
Welterusten
Welterustenquote:Op zondag 22 december 2024 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet ook naar bed
Welterusten
Welterusten.quote:Op zondag 22 december 2024 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet ook naar bed
Welterusten
En dan zeggen dat ik covers draai.quote:Op zondag 22 december 2024 00:23 schreef DJ11 het volgende:
We hebben wel de nodige dubbelingen vanavond, Melting![]()
Dit was vanavond bij mij de openingstrack, hoewel in een coverversie.
Nee, ik draaide de cover. Door Alex Christensen (U96) met orkest, gezongen door Sophie Ellis-Bextorquote:Op zondag 22 december 2024 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik covers draai.![]()
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn.
onderschrift geloof ik welquote:Op zondag 22 december 2024 00:29 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik dacht serieus dat dat de songtitel was.
Klopt. Officieel heet ie volgens mij 32 jaar (Sinds 1 dag of 2)quote:
Thanksquote:Op zondag 22 december 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op voor deze avond.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Wellicht tot komende donderdag (19.00-21.00) en anders misschien tot zaterdag (21.00-0.30).
Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
Dankjewel voor de fijne muziek!quote:Op zondag 22 december 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op voor deze avond.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Wellicht tot komende donderdag (19.00-21.00) en anders misschien tot zaterdag (21.00-0.30).
Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
jij ook fijne feestdagenquote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting, veel goeds en moois gehoord![]()
Welterusten en alvast fijne kerstdagen allemaal
Daarom weer vaker langs komen.quote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij ook fijne feestdagen
Was te lang geleden dat ik hier op viste was
Welterustenquote:Op zondag 22 december 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu ook wel toe ben aan mijn bed. Dank je wel Melting en DJ11 voor een fijne muziekavond. Gezellig met nieuwe (oude) gezichten ook. Welterusten allemaal en slaap lekker!
@sinterklaaskapoentje kwam langs op KSC, ik volgde de broodkruimelsquote:
Hey ook jij lang niet gezien...!quote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Vanmiddag maar eens even bezig met de laatste Spotify-playlist van dit jaar en - belangrijker - de jaarlijst voorbereiden.
Ik ookquote:
Wanneer is de eerstvolgende radioshow eigenlijk?quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ookHet resultaat is op maandag 30 december te horen, vermoedelijk zo rond 18:45 - 19:00 uur.
Ik begreep dat Melting donderdag om 19:00 uur draait, al is het dan Tweede Kerstdag. En dan zal Melting er zaterdag om 21:00 uur zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer is de eerstvolgende radioshow eigenlijk?
Ik kan tweede kerstdag er helaas niet bij zijnquote:Op zondag 22 december 2024 17:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Melting donderdag om 19:00 uur draait, al is het dan Tweede Kerstdag. En dan zal Melting er zaterdag om 21:00 uur zijn.
Ik denk niet dat ik zaterdag voorafgaand aan Melting draai, maar wie weet... Misschien heb ik nog wel een verdwaalde vis die wil invallen.
Zolang het toilet, de eettafel en de deurklinken schoon zijn is het prima toch? Niet teveel stressen jij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef livelink het volgende:
Zo, nu echt de laatste loodjes voor Kerst. Het laatst bestelde eten is mijn man nu aan het halen. Dus als dat binnen is hoef ik in ieder geval niet meer bang te zijn dat mijn gasten niks te eten hebben. En dan wordt mijn volgende zorg dat het binnen een beetje schoon en feestelijk is
Ja, die sowieso. Ik wil de vloer ook wel goed schoon hebben en de boel nog wat meer opgeruimd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zolang het toilet, de eettafel en de deurklinken schoon zijn is het prima toch? Niet teveel stressen jij.
In bijna ieder huis wordt gewoon geleefd en toch zijn we allemaal bang dat andere mensen zich druk maken om wat stof op onze plintjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die sowieso. Ik wil de vloer ook wel goed schoon hebben en de boel nog wat meer opgeruimd.
Als je gasten het niet schoon vinden ze gewoon een poetsdoek en dweil geven en ze heel veel succes wensenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef livelink het volgende:
Zo, nu echt de laatste loodjes voor Kerst. Het laatst bestelde eten is mijn man nu aan het halen. Dus als dat binnen is hoef ik in ieder geval niet meer bang te zijn dat mijn gasten niks te eten hebben. En dan wordt mijn volgende zorg dat het binnen een beetje schoon en feestelijk is
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In bijna ieder huis wordt gewoon geleefd en toch zijn we allemaal bang dat andere mensen zich druk maken om wat stof op onze plintjes
edit: doet me denken aan de tijd dat vrienden van me in studentenhuizen zaten, als je dat eenmaal gezien hebt dan kijk je nergens meer van op![]()
Jullie hebben gelijk hoor, maar het is toch iets waar je je een beetje voor schaamt. Laatst kwam de vriend van mijn zoon binnen en die zei: Hé, het is hier opgeruimd! En dan realiseer je je toch dat je huis vaak niet bezoekwaardig is als zelfs een puber zo'n opmerking maaktquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je gasten het niet schoon vinden ze gewoon een poetsdoek en dweil geven en ze heel veel succes wensen
Ja, diezelfde puber zei gelukkig ook nog dat wij zijn tweede thuis waren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger bleef je bij onze buren echt letterlijk aan de vloer plakken en er lagen altijd stapels was in de woonkamer. Je was er altijd welkom, kreeg er zelfgebakken koekjes en cakejes en het voelde warm en dat is belangrijker.
Oh, dat is wel erg zeg. Nee, dan kan je maar beter in een onopgeruimd huis wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oppaskinderen mochten eigenlijk niet bij hun oma binnen, want daar werd het huis vies van.
Volgens mij dezelfde als die een tijdje terug op NPO3 te zien was.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenavond op de Belg de docu over Simple Minds
Ja, toen gemist, dus nu herkansing.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde als die een tijdje terug op NPO3 te zien was.
Mooie docu…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |