SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
:')
Ik kan bijna alles van MJ waarderenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:08 schreef livelink het volgende:
Dit is wel een nummer van MJ dat ik kan waarderen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph was in 88 al volwassen, dan ben je nu wel echt bejaard ja
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Michael Samonella - Maniac
Het menselijk lichaam is hier niet voor gemaakt hoor, om zo te staan.quote:
Niet? Ik dacht dat jij dit elke ochtend even deed?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam is hier niet voor gemaakt hoor, om zo te staan.
Niet eens in mijn dromen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat jij dit elke ochtend even deed?
quote:
Ze is dan ook een maniakquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik niet en dat spijt me niks
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zijn zus..
Ik hoor nog liever Madonna
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De winnaar qua kapsel is bekend
Misschien wel, maar onder een andere naam?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zit een beetje users van vroeger op te zoeken in de top 500. Sommigen al jaren niet meer actief. Da's wel jammer joh. Ook die ene vrouw waar ik ooit verliefd op was. Al jaren niet meer actief zo te zien.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit gewoon alweer 25 jaar op het forum
Dolce vita![]()
![]()
quote:
quote:
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd isquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien wel, maar onder een andere naam?
Eerder onder een andere username dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit gewoon alweer 25 jaar op het forum
Dolce vita![]()
![]()
Maar wie was je geheime liefde dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd is? Heb het nooit begrepen. Zit al 20 jaar op hetzelfde account. Heb alleen kut kloontjes gemaakt door de jaren heen.
Symph heeft echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja da's ook een ding hier op Fok. Mensen die met een vers account beginnen om een of andere reden. Misschien omdat hun oude naam te besmeurd is? Heb het nooit begrepen. Zit al 20 jaar op hetzelfde account. Heb alleen kut kloontjes gemaakt door de jaren heen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerder onder een andere username dan?
Nja grote liefde. Het was uiteindelijk een one night stand maar ik dacht (hoopte) dat er meer in zat. Ben gewoon geplayedquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wie was je geheime liefde dan?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph heeft echt geen idee waar je het over hebt.
Ook met bijna 75k posts. Waarom dan wisselen van account?quote:
Daar had ik zo mijn redenen voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook met bijna 75k posts. Waarom dan wisselen van account?
Typisch zo'n nummer dat ik wel goed ken, maar nooit van de artiest heb gehoordquote:
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere accounts gehad. De eerste stamt geloof ik uit 2004. De bekendste is een paar jaar geleden door de shreddder gegaan. Ik laat even in het midden wat de naam was, maar ik kan wel zeggen dat de naam elfletterig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |