Ik hoop dat hij eeuwige jeuk onder zijn voeten krijgt.quote:
Volgens Zjak moet deze 'sportman' langs de interviewer lopen, dat is maar beter zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit levert hopelijk weer een legendarisch interview op.
Sowwwwwquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef xzaz het volgende:
Kan raya met kerst lekker bij zn hoer zitten.
Dit wordt Sonja Barend Award materiaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit levert hopelijk weer een legendarisch interview op.
Graag review.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef xzaz het volgende:
Ben jij het Sylvia?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef xzaz het volgende:
Jeffrey de Graaf ook nogquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel Nederlanders nog in t toernooi? 6?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef xzaz het volgende:
Krcmar gaat Barney in elkaar slaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Door deze overwinning behoud Kenny zn tourkaart volgens mij
De DJ was duidelijk tegen hemquote:
Wat een kast is dat krcmarquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krcmar gaat Barney in elkaar slaan.
Duikteams en reddingshonden staan klaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Extra politiecontroles rond London Bridge
quote:
quote:Bianca is een leuke vriendelijke vrouw, met grote dikke ronde billen. Ik ben al een paar keer bij haar geweest en elke keer is het geweldig. Ik ben een billenman ze doet facesitting bij mij, in mijn gezicht twerken en ik mag haar grote kont likken. Eindigen met doggy, standje 69 en lekker neuken. Ik ben haar vaste billelikker, ik kan bianca echt aanraden.
Je kan het hem ook niet meer kwalijk nemenquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Extra politiecontroles rond London Bridge
Yep, 3 door en de andere 3 mogen morgen en maandag strijden voor een plekje in de derde ronde.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveel Nederlanders nog in t toernooi? 6?
Is dat zo? Mooi dan kan ik uitslapenquote:
Rode wangen ook.quote:
Barney CORRED Kenny hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |