Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij gelooft sowieso nooit iemand
Uno vinden wij ook leuk! Skip Bo vinden wij nog leuker. Exploding kittens is ook leukquote:Op donderdag 26 december 2024 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Regenwormen ken ik alleen van naam. Skip Bo hebben we hier, maar het viel niet zo in de smaak. Meestal spelen we ‘gewoon’ kaartspellen/Uno of dingen als Stratego.
Die weten niet wat ze missenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gezellig alleen gegamed. Want de anderen houden niet van spelletjes.
Alléén maar voordelen, m'n beste Redefine!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel voor ons vrijgezellen
Zeker de Uno reverse gespeeld toen jij uit kon en je dochter daardoor er niks meer aan kon doenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dochter is boos op NM omdat hij volgens haar dom speelde waardoor ik won
[..]
Denk dat ze het mij gewoon het meest gunden.![]()
Ik heb dat ook een keer gedaan, twee jaar geleden. Of nou ja, eerder op de avond had ik bezoek maar met middernacht alleen. En ik vond het eigenlijk allemaal heel erg meevallen. We zijn zo geconditioneerd om er heel veel gewicht aan te hangen dat je op die momenten samen moet zijn met anderen, maar soms is samen zijn met je eigen gedachten juist prima.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:29 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Dat waren de familieverplichtingen. Nu nog kijken wat ik met oud en nieuw doe. Normaal ben ik bij mijn ouders maar als ik eerlijk ben is dat altijd een moetje
Misschien dat ik alleen vier maar ik weet niet of ik dat nou zo leuk vind.
Wij waren al aan de andere kant van het landquote:
Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest!quote:Op donderdag 26 december 2024 21:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij waren al aan de andere kant van het land
Nee, het was volledig gepland en erg gezelligquote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest!
Daar heb je gelijk in. Het lijkt me ook best leuk om naar een feestje in Groningen te gaan. Maar dat is wel iets wat ik liever samen doe. Maar of ik iemand kan meekrijgen is even de vraag.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gedaan, twee jaar geleden. Of nou ja, eerder op de avond had ik bezoek maar met middernacht alleen. En ik vond het eigenlijk allemaal heel erg meevallen. We zijn zo geconditioneerd om er heel veel gewicht aan te hangen dat je op die momenten samen moet zijn met anderen, maar soms is samen zijn met je eigen gedachten juist prima.
Ik ben er nog.quote:Op donderdag 26 december 2024 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ah. We zijn vroeg naar bed gegaan dus.
Joh, is toch een klassiekertjequote:Op donderdag 26 december 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hem afgezet. Ik vind het behoorlijk saai
Dat was wel raar ja. Al is iedereen vergeleken met Keira Knightley al snel dikquote:Op donderdag 26 december 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
[..]
Joh, is toch een klassiekertjeMaar wel raar dat ze er steeds zo op hameren dat dat ene meisje dik zou zijn. Wat ze niet is.
Dat zou kunnen ja. Oh ja die jongen die achter Keira aan zit is ook nogal freaky.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel raar ja. Al is iedereen vergeleken met Keira Knightley al snel dik![]()
Zou kunnen dat ze het bewust deden bij iemand die helemaal niet dik is, om dan het juist apart te maken.
Na een half uur wist ik nog steeds niet waar het naar toe ging. Ik heb Mamma Mia aangezet. Dat is mijn feelgood filmquote:Op donderdag 26 december 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er nog.
[..]
Joh, is toch een klassiekertjeMaar wel raar dat ze er steeds zo op hameren dat dat ene meisje dik zou zijn. Wat ze niet is.
Ik vind Love Actually op zich een sympathieke film. Maar je moet het oké vinden dat veel verhaallijnen nooit samenkomen, het is een collectie van aparte verhalen met af en toe een beetje overlap.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Na een half uur wist ik nog steeds niet waar het naar toe ging. Ik heb Mamma Mia aangezet. Dat is mijn feelgood film
Dat is nogal een dubieuze verhaallijn ja. Dat met die kaarten voor de deur wordt afgedaan als iets heel romantisch, maar is eigenlijk nogal creepy en ook een beste vriend onwaardig*. En die gast die naar Wisconsin gaat en daar bedolven wordt onder de Amerikaanse vrouwen omdat ze zijn accent zo geweldig vindenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Oh ja die jongen die achter Keira aan zit is ook nogal freaky.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat dat ook al niet zo best.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik vind het ook wel een leuke film, voor zo rond de kerst. Ondanks de verschillende verhalen vond ik het niet heel moeilijk te volgen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind Love Actually op zich een sympathieke film. Maar je moet het oké vinden dat veel verhaallijnen nooit samenkomen, het is een collectie van aparte verhalen met af en toe een beetje overlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |