Met een gat van 24squote:Op zaterdag 27 september 2025 09:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voorlopig de snelste in kwalificatie
Ja bizar, maar de baan is aan het opdrogen.. dus die tijden gaan wel omhoog zometeen.quote:
Ja klopt, ik val net binnen dus ik weet niet echt wat het betekent. Maar wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja bizar, maar de baan is aan het opdrogen.. dus die tijden gaan wel omhoog zometeen.
Ik weet ook niet hoe dit exact werkt, er rijden nu verschillende klassen door elkaar heb ik het idee.. en geen idee hoelang zo'n quali duurt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik val net binnen dus ik weet niet echt wat het betekent. Maar wel leuk om te zien.
Duurt tot 10 uurquote:Op zaterdag 27 september 2025 09:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dit exact werkt, er rijden nu verschillende klassen door elkaar heb ik het idee.. en geen idee hoelang zo'n quali duurt.
Zal me niks verbazen als ie volgend jaar aankondigt te stoppen met F1.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat GT3 een enorme boost gaat krijgen nu.. vind het zelf soms al leuker om te kijken dan F1
Nee, max verstappen is een merk geworden, team verstappen zal dan veel geld verliezen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ie volgend jaar aankondigt te stoppen met F1.
Met al dat gekonkel en gezeik en gedoe.
En gaat ie dat doen en meer tijd voor zijn gezin overhouden.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:03 schreef tjoptjop het volgende:
lol, nog voor de eerste bocht
Zou wel genot zijn als Verstappen eerder een Ferrari winst heeft dan Hamilton
quote:
@Nattekat Sprints aids telt niet mee.quote:
Een win is een win.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat Sprints aids telt niet mee.
Correctquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat Sprints aids telt niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |