SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neeeeeequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerststol met haring, hmmmmm....idee!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 min plezierquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar tussen ons is het toch puur seksueel Dot
Justin was hier
3 uur rijden voor 2 minuten om je kwakkie kwijt te kunnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is geen 3 uur rijdenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 min plezier
Justin was hier
3 uur rijden voor 2 minuten om je kwakkie kwijt te kunnen
Met 1.40 uur kan Jus bij je zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik doe het uiteraard allemaal voor jouquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 min plezier
Justin was hier
3 uur rijden voor 2 minuten om je kwakkie kwijt te kunnen![]()
![]()
Je weet het niet ....quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerststol met haring, hmmmmm....idee!
Door foutjes worden de lekkerste combinaties gemaakt.![]()
![]()
Insert plaatje lachende Gerrit Zalmquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
Ow @:Dotteke
Heb je zalm? Voor bij de brunchUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En dan zal ik er 3 minuten van makenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is geen 3 uur rijden
Met 1.40 uur kan Jus bij je zijn![]()
![]()
Jij bent de vrijwilliger dusquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet het niet ....
Door foutjes worden de lekkerste combinaties gemaakt.
Ja ik heb een blik zalm hier staan, maar die hou ik voor mij zelf, beetje mayo er door en lekker op een toostje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
Ow @:Dotteke
Heb je zalm? Voor bij de brunch
Kan nog wel plakkjes zalm halen, dat lust ik dan zelf wel niet maar de andere wel
Thnx voor de tipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En veel wetenschappelijke ontdekkingen, zoals penicilline enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet het niet ....
Door foutjes worden de lekkerste combinaties gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Insert plaatje lachende Gerrit Zalm![]()
![]()
hij moet ook nog terugquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is geen 3 uur rijden
Met 1.40 uur kan Jus bij je zijn
Ik ken wel tonijn in blikquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb een blik zalm hier staan, maar die hou ik voor mij zelf, beetje mayo er door en lekker op een toostje.
Kan nog wel plakkjes zalm halen, dat lust ik dan zelf wel niet maar de andere wel
Thnx voor de tip
Maar ik eet zelf geen zalm
O wat een goedheid is deze man toch, daar wordt je toch helemaal blij vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe het uiteraard allemaal voor jouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent echt te goed Jusquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan zal ik er 3 minuten van makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was wel het doelquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een goedheid is deze man toch, daar wordt je toch helemaal blij van![]()
![]()
Had ik net wel op de sushi.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken wel tonijn in blik
Maar ik eet zelf geen zalm![]()
![]()
Dit moet je uitleggenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
En door een foute berekening hebben we nu ook LED-licht.
Ik heb ook led lampen
Maar geen foute berekeningThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kwam alleen voor de seks tochquote:![]()
Ja er zitten wel heel veel 2 min in een dag heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er niet vanquote:
Tonijn /makreel en thats it
Daaromquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kwam alleen voor de seks toch![]()
Ja er zitten wel heel veel 2 min in een dag he![]()
![]()
Sushi wel lekker wel moeten leren eten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het echt heel lang net meer gehad, ik schrok ook van de prijs pppfffffffquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ken wel tonijn in blik
Maar ik eet zelf geen zalm
Tonijn uit blik met groente, die blikjes heb ik ook wel eens, beetje sla er bij en je hebt weer een makkelijke maaltijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom hierquote:
Ik dacht vroeger dat Sushi altijd was voor mensen die interessant willen doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel lang net meer gehad, ik schrok ook van de prijs pppfffffff
Tonijn uit blik met groente, die blikjes heb ik ook wel eens, beetje sla er bij en je hebt weer een makkelijke maaltijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jarenlang kon men alleen maar LED-lampjes maken met allemaal kleurtjes, maar niet met wit licht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen
Ik heb ook led lampen
Maar geen foute berekening
Bij de productie van een lampje waarvan het de bedoeling is dat het paars gaat worden, stoten ze er kort ff 70.000 volt of whatever doorheen.
Een keer wilde een fabriek een bepaald kleur LED-licht maken en ze hadden uitgerekend hoeveel volt ze daarvoor moesten gebruiken, maar in plaats van het gewenste kleurtje hadden ze ineens per ongeluk een witte LED geproduceerd; iets wat nog nooit eerder gelukt was!![]()
In den beginne was dat ook wel een beetje zo jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht vroeger dat Sushi altijd was voor mensen die interessant willen doen.
Klonk lekker fancy
Aaah op die manierquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Jarenlang kon men alleen maar LED-lampjes maken met allemaal kleurtjes, maar niet met wit licht.
Bij de productie van een lampje waarvan het de bedoeling is dat het paars gaat worden, stoten ze er kort ff 70.000 volt of whatever doorheen.
Een keer wilde een fabriek een bepaald kleur LED-licht maken en ze hadden uitgerekend hoeveel volt ze daarvoor moesten gebruiken, maar in plaats van het gewenste kleurtje hadden ze ineens per ongeluk een witte LED geproduceerd; iets wat nog nooit eerder gelukt was!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de mensen de ochtend op de berg rijden gaan skirijdenquote:
maar de de om 14 00 naar de kerstmarkt gaan, de komen uit hele kärnten
de gaan zich de meesten vollkübeln en om 19 00 of 20 00 is de laatste möglichkeit
naar beneden te komen![]()
Nu is het net zo ingeburgerd als een broodje shoarma al is een broodje shoarma bestellen tegenwoordig eerder een kapsalon of döner kebab geworden volgens mij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
In den beginne was dat ook wel een beetje zo ja
Klonk lekker fancyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben geen fan van sushiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Er komt gewoon bijna puur water uit mijn neus![]()
![]()
Het blijft maar lekkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb nog nooit een kapsalon besteldquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu is het net zo ingeburgerd als een broodje shoarma al is een broodje shoarma bestellen tegenwoordig eerder een kapsalon of döner kebab geworden volgens mij.
En zal dat ook nooit doenn
Ow jeeequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Het blijft maar lekken
Hersenvocht
Vroeger was na het stappen een broodje shoarma is nu kebab en als je thuis wat besteld is het eerder een kapsalon tegenwoordig klopt wel toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon aftappen voor je noodpakketquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Het blijft maar lekkenUw ADH vitamine Worst
Zelf maken danquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon besteld
En zal dat ook nooit doennUw ADH vitamine Worst
quote:De LED werd niet volledig per toeval uitgevonden, maar kende wel toevallige ontdekkingen in zijn ontwikkeling. De eerste stappen naar LED-technologie waren gedeeltelijk toevallig:
In 1907 ontdekte de Britse wetenschapper Henry Joseph Round bij toeval dat bepaalde materialen licht kunnen uitzenden wanneer elektriciteit erdoor wordt geleid1. In 1927 publiceerde de Russische wetenschapper Oleg Losev details over wat beschouwd kan worden als de eerste LED, maar zijn werk bleef destijds onopgemerkt13.
Belangrijke mijlpalen in LED-ontwikkeling
1907: Eerste toevallige ontdekking van lichtgevende eigenschappen bij bepaalde materialen
1927: Eerste LED-patent door Oleg Losev
1962: Eerste praktisch bruikbare LED ontwikkeld door Nick Holonyak15
De echte doorbraak kwam pas in de jaren 90, toen wetenschappers erin slaagden de lichtsterkte significant te verbeteren en verschillende kleuren te produceren5. In 2014 ontvingen Japanse wetenschappers de Nobelprijs voor hun revolutionaire werk aan blauwe LED's, wat de weg opende voor wit LED-licht2.
Hoewel niet volledig toevallig, speelden toevallige ontdekkingen zeker een rol in de ontwikkeling van LED-technologie.![]()
* greysbones gaat na de kerst met Maily naar Hans Andersquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las; misschien wil ik HET wel niet terugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan mag @FreshFruit mij daadwerkelijk Faber noemenquote:Trotste mama van Ambar
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las; misschien wil ik HET wel niet terug![]()
![]()
Moet nog wel een paar gradaties erger hoor, voordat dat het geval isquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag @:freshfruit mij daadwerkelijk Faber noemen![]()
Ze gaat zichzelf al quotenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet nog wel een paar gradaties erger hoor, voordat dat het geval is
Tis bijna zover
Hoeveel uur of dagen moet je dan hersenvocht lekker?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet nog wel een paar gradaties erger hoor, voordat dat het geval isTrotste mama van Ambar
Als ik jou nog eens wat moet geven weet ik in ieder geval wat ik zal halenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tot er niets meer over isquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel uur of dagen moet je dan hersenvocht lekker?![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mensen de ochtend op de berg rijden gaan skirijden
de gaan zich de meesten vollkübeln en om 19 00 of 20 00 is de laatste möglichkeit
Gewoon op de sleequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
ff warm draaienquote:
Beetje een chaos daar. Ga jij nooit skieen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
naar beneden te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet het ook niet hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan nietquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon aftappen voor je noodpakket
Ze woont dicht bij mij je kan zo doorrijdenquote:
Met een beetje geluk komt er dan nog poeder uitquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze woont dicht bij mij je kan zo doorrijden![]()
![]()
nee al jahrzenten nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje een chaos daar. Ga jij nooit skieen?![]()
Das makkelijk kan ze het zo wegkloppenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er dan nog poeder uit
Zo op de oliebollenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das makkelijk kan ze het zo wegkloppen![]()
![]()
Waarom ga je dat niet doen, wie weet lopen er wel mooie jonge deernen daarquote:
En dan ga je afterskieen etv etv
Kijk, overal is een oplossing voorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies, denken in mogelijkhedenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, overal is een oplossing voor![]()
![]()
En het kost geen drol, dus nog spaarzaam ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Precies, denken in mogelijkhedenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
Iedereen blijquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het kost geen drol, dus nog spaarzaam ook![]()
![]()
laatste keer skirijden werd zo 1989 1990 bij schulskikurs
gewezen zijn ,daar ben ik ook op schnautze gevallen
de lehrer is dann met mijn skischuhe gerijden![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
MOOI GEDICHTquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef mario390 het volgende:
de lehrer is dann met mijn skischuhe gerijdenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat deed je op die leeftijd achter het stuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef mario390 het volgende:
ik kunnt al met 13,14 niet goed rijden![]()
![]()
Op de schnautze gevallenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef mario390 het volgende:
de lehrer is dann met mijn skischuhe gerijden
achter wat stuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat deed je op die leeftijd achter het stuur?![]()
Dag broodje shoarmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de jaren 90 bestelde we dat vaker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al is het over de hele lijn wel minder vroeger toen ik net op mezelf ging wonen bestelde ik rustig 2x per maand eten nu is 5x keer per jaar veel denk ik.
Alles duurder he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet lekker?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon besteld
En zal dat ook nooit doennThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook niet een dame?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook al tijden niks laten bezorgen![]()
![]()
Nee, ik spreek gewoon met @Dotteke afquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De hoer is doer, geen hoersoepsidie
Of jij wel?![]()
![]()
Ik ben gewoon een vervanger voor een hoerquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, ik spreek gewoon met @:dotteke af![]()
Zo danquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vervanger voor een hoer![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vervanger voor een hoer![]()
Dat maak jij er weer van
![]()
![]()
Ja, ik ben er ook een beetje verdrietig vanquote:
Ik ben even mijn wonden likken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoer is doer daarom spreek ik met Dotteke afquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:19 schreef JustinK het volgende:
Als je een vriendin hebt hoef je ook niet meer naar de hoeren. Dat maakt je vriendin niet meteen een hoer
Het is een lichamelijke activiteit dus neequote:Trotste mama van Ambar
Het is een dikke kras op mijn hartquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:20 schreef JustinK het volgende:
Ik zou je open wond ook wel willen likken, komt wel dichtbij zo
Nu verdraai je m'n woordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hoer is doer daarom spreek ik met Dotteke af![]()
![]()
Ik zou wel eten willen bestellen maar zonde van geld, want ik proef er weinig vanTrotste mama van Ambar
Meid wat errug.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al is het over de hele lijn wel minder vroeger toen ik net op mezelf ging wonen bestelde ik rustig 2x per maand eten nu is 5x keer per jaar veel denk ik.
Alles duurder he.
Maak het lekker zelf.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De hoer is doer, geen hoersoepsidie
Of jij wel?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
![]()
![]()
I am running arround in circels
Ik krijg dit niet meer van mijn netvlies afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak jij anders wat voor 'mquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Meid wat errug.
Maak het lekker zelf.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:12 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook al tijden niks laten bezorgenquote:quote:quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oehquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Geen tijd. Heb al cake gebakken.
Straks een pozza in de oven schuiven.![]()
![]()
Een kindje van 9 is een van de dodelijke slachtoffers in Duitsland![]()
![]()
Kind van 9 jaar en vier volwassenen zijn dodelijke slachtoffers van aanslag Maagdenburg
Dodental na aanslag op kerstmarkt stijgt naar vijf, bijna 200 gewondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar moet je mee helpenquote:
Waar is die doere hoer geblevenquote:
Dus ik eet zo aardappelkroketjes uit de oven. Meer smaak heb ik niet nodigTrotste mama van Ambar
Bij nuttiquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Laten we allemaal mario komen helpen![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik eet zo aardappelkroketjes uit de oven. Meer smaak heb ik niet nodig![]()
Ik vind het wel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor, dat proeft ze niet![]()
![]()
Dat weet ik die waren van Hema, maar jij antwoorde daar opquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat waren dus niet mijn woorden
Heb het eten al op
Prei in kerriesaus met ananas, gebakken aardappels met uitjes en een stukje varkens ribeyeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik antwoorde op de vraag "of jij wel?" wat weer een wedervraag was op mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik die waren van Hema, maar jij antwoorde daar op![]()
![]()
Bij de wijkpatrouille ook al allemaal verward net als bij Ewout vaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerst ggz instelling daarna een dronken kerel en uiteindelijk een vluchteling die met een mes zwaait
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja denk dat ik zelf er beetje rustig aan aan tussendoor ga knutselen met muziek enzo. het verhaal is redelijk tijdloos en lijkt op soldaat van oranje, moutja die kijkt iedereen ook nog.quote:
Maar alsnog he en laatste verzoek als iemand mee wil helpen dm me.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst ggz instelling daarna een dronken kerel en uiteindelijk een vluchteling die met een mes zwaait![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het lukt ook wel in kleine
stukjes. iig qua muziek. maar kan nog wel iemand vinden die 1 min trailer maak.
het maakt niet uit he want dit is een verzoek geen eis enzo. maar ga wel 1 minuut audio zelf maken aan trailer muziek. Komt goed
btw kijk het wel want het is een feel good idee toch wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Die laatste!
Hondeneigenaren herkennen dit vast wel!![]()
![]()
![]()
Lekker gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol! Andersom hier trouwens: als ik een windje onder de dekens laat schiet Jeroen zo het bed uitquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
@:greysbones bijvoorbeeld! En @:mascara-klodder![]()
![]()
Hihiquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol! Andersom hier trouwens: als ik een windje onder de dekens laat schiet Jeroen zo het bed uit![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol! Andersom hier trouwens: als ik een windje onder de dekens laat schiet Jeroen zo het bed uit![]()
!
![]()
Jij wel?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Haarbal is niet zo winderig gelukkig![]()
![]()
Die politie hier in het oosten blijft wel langer vriendelijk die uit Maastricht begonnen vaak gelijk te schelden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft er al iemand gereageerd?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:51 schreef kree het volgende:
het lukt ook wel in kleine
stukjes. iig qua muziek. maar kan nog wel iemand vinden die 1 min trailer maak.
het maakt niet uit he want dit is een verzoek geen eis enzo. maar ga wel 1 minuut audio zelf maken aan trailer muziek. Komt goed
btw kijk het wel want het is een feel good idee toch wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Viel echt op die gasten van bureau MaastrichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat zei je laatst ook he, dat zelfs in R'dam nog minder erg was toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Viel echt op die gasten van bureau Maastricht![]()
Ja die Tyroon en Daan oa liepen gewoon tof te doen weinig geduld ook. Zag net in de wijkpatrouille hoe rustig die milleupolitie Enschede zo een situatie met een dronken figuur gewoon rustig en met natuurlijk overwicht dat afhandelt veel beter heb je uiteindelijk meer gezag door.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat zei je laatst ook he, dat zelfs in R'dam nog minder erg was toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dan wek je ook veel minder agressie op iddquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die Tyroon en Daan oa liepen gewoon tof te doen weinig geduld ook. Zag net in de wijkpatrouille hoe rustig die milleupolitie Enschede zo een situatie met een dronken figuur gewoon rustig en met natuurlijk overwicht dat afhandelt veel beter heb je uiteindelijk meer gezag door.![]()
Dus in noodsituaties weet je wie je moet bellen:quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die Tyroon en Daan oa liepen gewoon tof te doen weinig geduld ook. Zag net in de wijkpatrouille hoe rustig die milleupolitie Enschede zo een situatie met een dronken figuur gewoon rustig en met natuurlijk overwicht dat afhandelt veel beter heb je uiteindelijk meer gezag door.
Bekijk deze YouTube-video![]()
* Homijn wil nog eventjes wat punten sprokkelen, voordat hij om 18:30 uur Radio 49 gaat luisteren
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Effe niet bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat je baasje weer draaien?quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:13 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil nog eventjes wat punten sprokkelen, voordat hij om 18:30 uur Radio 49 gaat luisteren![]()
![]()
Ik heb de grootste lol. Ik stond op ij lidl in de rij, vijf klanten voor me. Staat er naast de rij een oud vrouwtje bibberend op haar benen te bedelen of ze misschien voor mag, want ze kon niet zo lang staan.
Dus de man voor mij vraagt aan mij of ik er moeite mee heb om haar voor te laten gaan. Zucht, ik wacht toch al, dus die twee minuten kunnen er ook nog wel bij.
Zij legt blij haar boodschappen op de band, daarna de man voor me, en ik stond te wachten op ruimte op de band.
"Dames e heren, kassa twee gaat voor u open, u kunt uw boodschappen alvast op de band leggen"
Puntje bij paaltje was ik sneller de winkel uit dan ie vrouw
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dubbelklik, ctrl-c ctrl-v tab tab spatiebalkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@djkoelkast ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kom later wel terug, desnoods vanaf mijn schuiladres. Ik moet plek 37 veiligstellen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
BolleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, Greysbones zit boven mij, ik moet even de aanval inzettenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:23 schreef Homijn het volgende:
Ik kom later wel terug, desnoods vanaf mijn schuiladres. Ik moet plek 37 veiligstellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 21-12-2024 18:24:24 ( ) ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succes!quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Greysbones zit boven mij, ik moet even de aanval inzetten![]()
![]()
![]()
Die Homijn, lukt het een beetje met de punten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Homijn, lukt het een beetje met de punten?Ik ga nu ehhh.. radio luisteren. Ik kom later terug.
![]()
Dat je currysaus bij je aardappels hebt en dat je alleen proeft dat het een beetje scherp isTrotste mama van Ambar
@JustinKquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:15 schreef DJMO het volgende:
Ik heb de grootste lol. Ik stond op ij lidl in de rij, vijf klanten voor me. Staat er naast de rij een oud vrouwtje bibberend op haar benen te bedelen of ze misschien voor mag, want ze kon niet zo lang staan.
Dus de man voor mij vraagt aan mij of ik er moeite mee heb om haar voor te laten gaan. Zucht, ik wacht toch al, dus die twee minuten kunnen er ook nog wel bij.
Zij legt blij haar boodschappen op de band, daarna de man voor me, en ik stond te wachten op ruimte op de band.
"Dames e heren, kassa twee gaat voor u open, u kunt uw boodschappen alvast op de band leggen"
Puntje bij paaltje was ik sneller de winkel uit dan ie vrouw
Mooi verhaal weer @DJMO
Ik verwachtte eigenlijk dat je nog BOE zou zeggen![]()
![]()
Ik had de hele situatie al zo zien aankomen. Er stond namelijk een groep kinderen met vuurwerk bijna vooraan in de rij en ik verwachtte al een rancuneuze discussie met de caissière over het feit dat er onder de zestien geen vuurwerk mee gegeven wordt. Pissig dat die koters warenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK
Mooi verhaal weer @:DJMO
Ik verwachtte eigenlijk dat je nog BOE zou zeggen
Maar ik durfde buiten pas hardop te lachenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, bedankt. Ik heb weer wat puntjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, bedankt. Ik heb weer wat puntjes![]()
![]()
Boven Greysbones weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geniet ervanquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Thanks. Zolang als het duurt inderdaad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En nu effe MiB kijken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn zo'n hoestaanval die niet meer ophoudt gevolgt door een lekker veel niezenTrotste mama van Ambar
Hopelijk je aardappelkroketjes binnengehouden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijn zo'n hoestaanval die niet meer ophoudt gevolgt door een lekker veel niezen![]()
Dat nog welquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk je aardappelkroketjes binnengehouden.Trotste mama van Ambar
De buren denken vast dat ik een hond hebTrotste mama van Ambar
Weet je wat mij een goed idee lijkt?
Frambozen gevuld met een soort van pure chocolade mousse of cremeTrotste mama van Ambar
Proef je niks van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat mij een goed idee lijkt?
Frambozen gevuld met een soort van pure chocolade mousse of creme![]()
Dat is een ander verhaal. Er is een dag dan is mijn stem en smaak weer terugquote:Trotste mama van Ambar
mailybolk muisbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zeg niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is stil ineens...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
PotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jullie nu allemaal even wat gaan doen!
Dan kan ik even wat punten pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: