Omg reverse taqqiyaquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is een Iranier, dus een Shiiet die liegt dat hij atheist is en probeert soenieten zwart te maken om zo Shiitische wereldheerschappij mogelijk te maken.
Deze vrouw? man? whatever, is koekoek en een gevaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire zou niet gebeurd zijn in een beschaafd wereldje. Alsof NL heilig is
ok smartypantsquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met je vmbo argumenten.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire zou niet gebeurd zijn in een beschaafd wereldje. Alsof NL heilig is
Oef, ja, het is niet uit te sluiten he.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is een Iranier, dus een Shiiet die liegt dat hij atheist is en probeert soenieten zwart te maken om zo Shiitische wereldheerschappij mogelijk te maken.
No you didn't.quote:
Eens. Ik bedoel deze guy is volledig gentegreerd in Duitsland, een grote afd fan, Tommy Robinson fan, Wilders fan. Ziet de islam als existentile bedreiging. Hij is de perfecte huisneger, maar toch wordt hij niet geaccepteerd zijn nieuwe land.quote:
Die is te mooi om niet te gebruikenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Bingo. Paar deeltjes over gedaan maar daar issie hoor.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
No you didn't.
Je moet eens doorkrijgen dat naar anderen wijzen je eigen argument alleen maar zwakker maakt.
quote:
Weet je wie ook fan is van het stuk tuig genaamd Tommy Robinson?quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:17 schreef egayalS het volgende:
[..]
Eens. Ik bedoel deze guy is volledig gentegreerd in Duitsland, een grote afd fan, Tommy Robinson fan. Ziet de islam als existentile bedreiging. Hij is de perfecte huisneger, maar toch wordt hij niet geaccepteerd zijn nieuwe land.
[ x ]
[ x ]
Wat is een shia extremist nou weer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Dat is het engste scenario. In dat geval maakt het niet uit wat hij de politie vertelt over zijn motieven. Maar het is iets waar we rekening mee moeten houden.
Zoveel extra dingen hoeven we hier niet strafbaar te stellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:04 schreef achtja het volgende:
[..]
Moslim cultuur, islamcultuur..
Jij blijft maar ontkennen... moeten we ook maar eens strafbaar stellen.
Stop met mensen verdedigen die mensen vermoorden. Snapje?
Hey, wat toevallig allemaal. Dat kan bijna niet waar zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook fan is van het stuk tuig genaamd Tommy Robinson?
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)jpeg@webp]afbeelding[/url] ]
Wil de wereld Shia maken. Niet de zangeres Shia.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is een shia extremist nou weer.
Bedoel je met bijzondere types.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:17 schreef AchJa het volgende:
Ik heb het hier niet echt gevolgd dus misschien is het al gepost maar dit zijn toch wel bijzondere types... Mijn god...
[ x ]
Het gaat niet om shia of sunni. Het gaat om het instrument taqiyya dat in het gereedschapskoffertje zit van islamisten. Ik heb het niet over moslims, ik heb het over islamisten. Extreme fundamentalisten. Ik hoop dat het begrip bekend is bij inlichtendiensten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is een shia extremist nou weer.
Oh god, iemand haalt weer de klassieker taqiyya van stal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het gaat niet om shia of sunni. Het gaat om het instrument taqiyya dat in het gereedschapskoffertje zit van islamisten. Ik heb het niet over moslims, ik heb het over islamisten. Extreme fundamentalisten. Ik hoop dat het begrip bekend is bij inlichtendiensten.
Je kunt voor de zekerheid altijd een met ZIvver beveiligd mailtje naar die inlichtingendiensten sturen. Dan heb je je goede daad voor Kerstmis alvast verricht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het gaat niet om shia of sunni. Het gaat om het instrument taqiyya dat in het gereedschapskoffertje zit van islamisten. Ik heb het niet over moslims, ik heb het over islamisten. Extreme fundamentalisten. Ik hoop dat het begrip bekend is bij inlichtendiensten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |