Ik ben het niet met hem eens, ik leg alleen zijn gedachtengang uit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Als hij zo’n held was, had ie ff z’n auto moeten parkeren midden in Mekka.
boeiend wat zijn gedachtegoed is, die haatbaarderij krijg je er niet uit na een generatie (of 2)quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben het niet met hem eens, ik leg alleen zijn gedachtengang uit.
Elke extreem rechtste persoon die ik ken, is fanatiek pro regenboogquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij ook fan van de lgbtqia+/progressieve club.
[ x ]
Het is geen moslim. Sawry.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:50 schreef Loverboii het volgende:
[..]
boeiend wat zijn gedachtegoed is, die haatbaarderij krijg je er niet uit na een generatie (of 2)
Evenals het dunning Krugereffect wanneer sommige fokkers het hebben over islam.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie doet rare dingen met je.
Sowieso overduidelijk een patiënt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Meneer was vast in de war en nu nog steeds aangezien z’n verhaal helemaal nergens over gaat.
Weer zo een.
Haatbaard. Niet moslim.quote:
Moslim cultuur, islamcultuur..quote:
Fuck S-A; daar komt al genoeg ellende vandaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef Hathor het volgende:
De enige juiste straf is uitlevering aan S-A, die willen hem blijkbaar hebben voor afvalligheid.
quote:Motief van de vermeende moordenaar wordt nog onderzocht
Volgens officier van justitie Horst Walter Nopens wordt de verdachte momenteel ondervraagd. Volgens de huidige stand van zaken lijkt het erop dat de achtergrond van het misdrijf “ontevredenheid over de behandeling van Saoedi-Arabische vluchtelingen in Duitsland” zou kunnen zijn geweest. Het motief wordt echter nog onderzocht en het is nog te vroeg om een definitief oordeel te vellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee hoor, gewoon netjes in een nette cel, met elke dag eten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Fuck S-A; daar komt al genoeg ellende vandaan.
Deze man moet gewoon aan de hoogste boom opgeknoopt worden, of het dichtstbij liggende realistische alternatief qua straf.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Dat is het engste scenario. In dat geval maakt het niet uit wat hij de politie vertelt over zijn motieven. Maar het is iets waar we rekening mee moeten houden.
Dit is de derde post van een Iraanse zionist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Dat is het engste scenario. In dat geval maakt het niet uit wat hij de politie vertelt over zijn motieven. Maar het is iets waar we rekening mee moeten houden.
Daarvoor tweet hij al wat te lang te constant het andere, vind ik. Onwaarchijnlijk dus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Toeslagenaffaire zou niet gebeurd zijn in een beschaafd wereldje. Alsof NL heilig isquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:08 schreef achtja het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon netjes in een nette cel, met elke dag eten.
Wij zijn geen barbaren.. dat zijn die achtelijke culturen die we geen kans meer moeten geven.
Hey Giniquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire zou niet gebeurd zijn in een beschaafd wereldje. Alsof NL heilig is
Welkom in mijn land.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Toeslagenaffaire zou niet gebeurd zijn in een beschaafd wereldje. Alsof NL heilig is
Dit is een Iranier, dus een Shiiet die liegt dat hij atheist is en probeert soenieten zwart te maken om zo Shiitische wereldheerschappij mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:06 schreef Dutchguy het volgende:
[ x ]
Jij bent niet goed wijsquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben een beetje klaar met je vmbo argumenten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:04 schreef achtja het volgende:
[..]
Moslim cultuur, islamcultuur..
Jij blijft maar ontkennen... moeten we ook maar eens strafbaar stellen.
Stop met mensen verdedigen die mensen vermoorden. Snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |