Die kun je gewoon melkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Dit is die uit die meme met die vijf negers toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
Voor Floppert?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet mijn caps lock alvast klaar voor vanavond
Kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Ziet die website er inmiddels al een beetje 21eeuws uit of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Ik ben achter mastercaller.nl gekomen. Sjeuzes, die zjak heeft zijn zaakjes wel goed op orde zeg.![]()
Neuhhh.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ziet die website er inmiddels al een beetje 21eeuws uit of nog steeds niet?
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja jammer is dat. Darts Database was top.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is die uit die meme met die vijf negers toch?
Oh dat is misschien wel een beetje zorgwekkend danquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannen
LekkerarmpjewrijvenbijFallon.gifquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannen
Just 4 youquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Het middagprogramma is erg matig maar wel zin in Flyersgod. Avond is werelds.
Ja met die instelling wordt het niet watquote:Brobbey slaapt al maanden slecht in moeilijkste fase ooit: 'God moet zijn werk doen'
Zal me niet verbazen als het een omgebouwde CU2 of Hyves pagina isquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God god.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die instelling wordt het niet wat
Zou wat zijn als er gewoon eentje besluit in z'n hotel te blijven inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allebei op komen dagen, maar ik heb goede hoop
Als ik prutswerk aflever schuif ik het ook af op dat God zijn werk niet goed doet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die instelling wordt het niet wat
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik prutswerk aflever schuif ik het ook af op dat God zijn werk niet goed doet.
"Wat moet Merx doen om wel te winnen?"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koosgod als Johan Derksen in zijn beste dagen.
Dolan is een drinker. @:wimderon
Die ideale set-up komt er.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys, dartbordje opgehangen
Nu nog even pijlen vinden
Bam. In tha face.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?
Wesley was in de eerste vier sets ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij die artikelen in de krantjes over Nijman wordt totaal geen rekening gehouden hoe goed Carolissen was.
Maar goed, zo gaat dat altijd. Het vlaggetje wint, of het vlaggetje verliest.
Hier heeft God gewoon zijn werk gedaan hoor:quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus het is god zijn schuld dat we nog geen bijgewerkte bingokaart hebben?
De druk van de bookmakers?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wesley was in de eerste vier sets ook niet bijzonder.
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan zo een update plaatsen.
Heb ik nog wat gemist in het potje van Maikol?
@:doevelaer @:de_kraam @:wimderon
Vincent heb je nog contact gehad met michael kun je ook elke podcast wegstrepen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.
Vincent is leeggelopen over de PDC, maar dat was in de podcast.
Weet niet wat er verder allemaal al is weggekrast?
Ik heb PL, Niels, Wesp en Jerry Hendriks afgestreept.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Gerwen had zelf een uitleg over waarom hij geen 120 gemiddeld gooide, maar die zou ik niet tellen.
Vincent is leeggelopen over de PDC, maar dat was in de podcast.
Weet niet wat er verder allemaal al is weggekrast?
Die pot heb ik gemist, die zal ik dan afstrepenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:
Ah, een update.
Volgens mij is darteritus wel uitgebreid behandeld bij Aspinall?
Geen gelijkspelletjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
correct.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:
Ah, een update.
Volgens mij is darteritus wel uitgebreid behandeld bij Aspinall?
Ik heb ook Brothers in Darts gekeken, daar kon je de halve bingo wel afstrepen. Inclusief dat benoemd werd dat Menzies iedereen doodknuffelt, dat zou ook wel tellen vind ikquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vincent heb je nog contact gehad met michael kun je ook elke podcast wegstrepen.
Waarom zitten godstalenten zichzelf altijd zo in de weg?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft er al iemand de scherpe voorwerpen bij Sjeffrie de Zwaan weggehaald?
Die is juist weer live gegaan (met een beta-versie).quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
en koos een roker. Kan echt niet meer anno 2025quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
niet zo doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Unpopulaire mening maar missen we echt iets aan mensen die vrijwillig naar een kerstmarkt gaan?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Unpopulaire mening maar missen we echt iets aan mensen die vrijwillig naar een kerstmarkt gaan?
Voorspelspel winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys, dartbordje opgehangen
Nu nog even pijlen vinden
Wel een schijtpot om mee te beginnen. En daarna moet ik weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog ff de afwas doen. Als ik het begin van Sedlacek - Griffin niet haal is dat leed relatief beperkt.
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Villa heeft het niet zoals vorig seizoenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde Aston Villa Manchester City 90 minuten weg, zou zomaar weer kunnen.
Standaard gedrag van boomers vs. jonge vrouw.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
Co met een opzichtige sjans richting Merel.
Bijna niemand ziet Merkx regelmatig gooien, maar we hebben alweer binding met iemand die we totaal niet kennen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop helemaal niet op een stunt van Alexander Merkx.
Benieuwd wanneer ie wordt ontslagenquote:
Blacked voorzag in de zomer al dat City niet kampioen ging worden, maar dit is ook wel ernstig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Dat zie ik niet gebeuren. Heeft massa aan krediet en net nog contract verlengdquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ie wordt ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |