Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Druk op werk en bijna elke avond een borrel of iets. Vanaf vandaag vakantie
Fijne vakantie maatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Druk op werk en bijna elke avond een borrel of iets. Vanaf vandaag vakantie
Vanaf nu zal ik meer aanwezig zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.
Die heeft volgens mij al de hele order of merit geneuktquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
Sarah Milkowska (wie) heeft haar geile dartskalender uitgereikt aan Jermaine Wattimena. Althans, dat is te zien op haar social media. Helaas kan ik dit niet posten want Danny.
Kwaliteit komt altijd bovendrijven klasse makkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Derde single op rij gewonnen, makker
Zelfs Wesley?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al de hele order of merit geneukt
Gewoon ff vaccin halen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.
Sarah is een vies ding boh. Altijd expres rokjes dragen, stukje uitdagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
Geile snol. VOETSTAPJES.JPGquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sarah is een vies ding boh. Altijd expres rokjes dragen, stukje uitdagen
Die kun je gewoon melkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Dit is die uit die meme met die vijf negers toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
Voor Floppert?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet mijn caps lock alvast klaar voor vanavond
Kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |