Sowieso al die non-figuren laten meepraten alleen maar om wat dagjesvolk te trekken, rot gewoon lekker op. Meulenkampf is ook geen must maar dat is tenminste zelf nog een darter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:26 schreef Szura het volgende:
Merel Ek![]()
Altijd verontwaardigd doen met dr handgebaren en iedere week vragen aan Rutte of het niet eens tijd was dat ie opstapte onder het mom van ‘kritische journalistiek’. Sowieso, vrouwen die lekker als one of the guys met het altijd seksistische Onderbuik Inside meelullen kan ik niet serieus nemen.
Dit artikelquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:32 schreef Szura het volgende:
Jaaaaa de nieuwe Barney is uit
https://nos.nl/artikel/25(...)n-daar-draait-het-om
Politiek verslaggeefster die de hele dag bij deuren staat te wachten op mensen die haar stompzinnige vragen toch niet beantwoorden maar dan heeft ze wel lekker brutaal haar werk gedaan als poortwachter van de democratie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Politiek verslaggeefster die de hele dag bij deuren staat te wachten op mensen die haar stompzinnige vragen toch niet beantwoorden maar dan heeft ze wel lekker brutaal haar werk gedaan als poortwachter van de democratie.Nou dat wou ik niet eens weten. Is ze lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee, ik vind haar viezig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wou ik niet eens weten. Is ze lekker?
Ik kan zo een update plaatsen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe gaat het met de bingo @:gurneyisbestoke?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wou ik niet eens weten. Is ze lekker?
Ik ben thuis....quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waar is @:Klaasweetalles eigenlijk?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft @:zipportal al een review over Ferry 2?
Kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:11 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze stront was dit. Expres alle trailers geskipt.
De tering, je hebt er een hele roman van gemaakt zie ik. Dat ga ik echt niet allemaal lezen hoor.quote:
Ik hoop dat ze allebei op komen dagen, maar ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat ik Heta v Scutt moet missen.
Druk op werk en bijna elke avond een borrel of iets. Vanaf vandaag vakantiequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar was jij afgelopen week?
Als ik toch mijn absentie moet vermelden:quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar was jij afgelopen week?
Dit is onacceptabel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik toch mijn absentie moet vermelden:
Vanavond weg, morgen tussen 15:00 en 22:00 weg, maandagavond weg.
Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Druk op werk en bijna elke avond een borrel of iets. Vanaf vandaag vakantie
Fijne vakantie maatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Druk op werk en bijna elke avond een borrel of iets. Vanaf vandaag vakantie
Vanaf nu zal ik meer aanwezig zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.
Die heeft volgens mij al de hele order of merit geneuktquote:Op zaterdag 21 december 2024 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
Sarah Milkowska (wie) heeft haar geile dartskalender uitgereikt aan Jermaine Wattimena. Althans, dat is te zien op haar social media. Helaas kan ik dit niet posten want Danny.
Kwaliteit komt altijd bovendrijven klasse makkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Derde single op rij gewonnen, makker
Zelfs Wesley?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij al de hele order of merit geneukt
Gewoon ff vaccin halen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dan moet je gewoon de corona krijgen net als ik, dan ben je er van af en kan je lekker in het warme bad spetteren.
Sarah is een vies ding boh. Altijd expres rokjes dragen, stukje uitdagenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
Geile snol. VOETSTAPJES.JPGquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sarah is een vies ding boh. Altijd expres rokjes dragen, stukje uitdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |