Die kun je gewoon melkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Dit is die uit die meme met die vijf negers toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje dartetitis
En dat laat zich aanraken door Jermaine?
Voor Floppert?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet mijn caps lock alvast klaar voor vanavond
Kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van Sarah of die van Jermaine?
Ziet die website er inmiddels al een beetje 21eeuws uit of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:10 schreef Rnie het volgende:
Ik ben achter mastercaller.nl gekomen. Sjeuzes, die zjak heeft zijn zaakjes wel goed op orde zeg.![]()
Neuhhh.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ziet die website er inmiddels al een beetje 21eeuws uit of nog steeds niet?
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja jammer is dat. Darts Database was top.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is die uit die meme met die vijf negers toch?
Oh dat is misschien wel een beetje zorgwekkend danquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannen
LekkerarmpjewrijvenbijFallon.gifquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel, en dan is Jermaine in zijn eentje die vijf zwarte mannen
Just 4 youquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
Het middagprogramma is erg matig maar wel zin in Flyersgod. Avond is werelds.
Ja met die instelling wordt het niet watquote:Brobbey slaapt al maanden slecht in moeilijkste fase ooit: 'God moet zijn werk doen'
Zal me niet verbazen als het een omgebouwde CU2 of Hyves pagina isquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
God god.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met die instelling wordt het niet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |