Ik heb ook Brothers in Darts gekeken, daar kon je de halve bingo wel afstrepen. Inclusief dat benoemd werd dat Menzies iedereen doodknuffelt, dat zou ook wel tellen vind ikquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vincent heb je nog contact gehad met michael kun je ook elke podcast wegstrepen.
Waarom zitten godstalenten zichzelf altijd zo in de weg?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft er al iemand de scherpe voorwerpen bij Sjeffrie de Zwaan weggehaald?
Die is juist weer live gegaan (met een beta-versie).quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was eerst zoiets darts database, maar dat bestaat niet meer. Er is geen fatsoenlijke database waar je kan zie tegen wie Peter Manley speelde op de Dutch open van 2004.
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koosgod als Johan Derksen in zijn beste dagen.
Dolan is een drinker. @:wimderon
en koos een roker. Kan echt niet meer anno 2025quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koosgod als Johan Derksen in zijn beste dagen.
Dolan is een drinker. @:wimderon
niet zo doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Unpopulaire mening maar missen we echt iets aan mensen die vrijwillig naar een kerstmarkt gaan?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Unpopulaire mening maar missen we echt iets aan mensen die vrijwillig naar een kerstmarkt gaan?
Voorspelspel winnen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys, dartbordje opgehangen
Nu nog even pijlen vinden
Wel een schijtpot om mee te beginnen. En daarna moet ik weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog ff de afwas doen. Als ik het begin van Sedlacek - Griffin niet haal is dat leed relatief beperkt.
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Villa heeft het niet zoals vorig seizoenquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig seizoen speelde Aston Villa Manchester City 90 minuten weg, zou zomaar weer kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |