Wees blij dat die synchroon is.. ondertiteling moet je helaas niet al te veel van verwachten bij HBO...quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef J83 het volgende:
Momenteel veel Young Sheldon aan het kijken, wat mij betreft stukken leuker dan TBBT! Maar allemachtig, wat is de ondertiteling ondermaats...
Succession al gezien?quote:
Zijn veel problemen mee ja, wij merken dat via de app streamen naar de tv een stuk beter werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:32 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Wees blij dat die synchroon is.. ondertiteling moet je helaas niet al te veel van verwachten bij HBO...
Mooie remake idd van A man called Ove, het Zweede origineel met Rolf Lassgardquote:Op zondag 8 juni 2025 22:58 schreef Seven. het volgende:
A man called Otto - nog een fantastische film met Tom Hanks in de hoofdrol. Hardop gelachen, hardop gehuild. Wat een toffe film, ik zat er echt helemaal in.
quote:Het Amerikaanse media- en entertainmentconcern Warner Bros. Discovery heeft aangekondigd zich op te splitsen in twee beursgenoteerde ondernemingen.Laatste wijziging: 9 juni 2025, 14:16
De streaming- en filmstudio-activiteiten zullen worden gescheiden van de tv-netwerkactiviteiten, een proces dat medio volgend jaar moet zijn afgerond.
Door de verandering vallen bijvoorbeeld streamingdienst HBO Max en nieuwszender CNN straks niet meer onder hetzelfde bedrijf.
Kabeltelevisie
Op Wall Street was al langer speculatie dat het concern, dat in 2022 ontstond door de fusie tussen Warner Media en Discovery, werkte aan een splitsing.
Meerdere mediabedrijven kampen met het probleem dat hun aanbod voor kabeltelevisie steeds minder oplevert, terwijl met onder meer streaming juist veel groei valt te behalen.
Rivaal Comcast sloeg eerder al een vergelijkbare weg in. Het bedrijf splitste NBCUniversal op in kabelconcern Versant en de rest, waaronder het NBC-omroepnetwerk, streamingdienst Peacock en de Universal Studios-pretparken
quote:Warner Bros Discovery gaat zich opsplitsen in twee afzonderlijke bedrijven. Dat maakte het concern maandag bekend. Het eerste bedrijf zal zich richten op streamingdiensten en de studiobusiness, terwijl het tweede bedrijf de entertainment-, sport- en nieuwsmerken zal huisvesten.
Voordat het allemaal klaar is staat de volgende reorganisatie al te wachten. Sommige Amerikaanse bedrijven zijn meer bezig met dit soort dingen dan de dagelijkse praktijk.. vergeet niet de HBO Max naar Max naar... HBO Max rebranding in de VS..quote:Op maandag 9 juni 2025 16:22 schreef heywoodu het volgende:
Oei, dit klinkt alsof er alvast weer wat geld opzij gelegd moet gaan worden
quote:Na Young Sheldon (2017–2024) is er een volgende spin-off in de maak van de geliefde komedieserie The Big Bang Theory (2007–2019). Al in 2023 klonken er plannen door om het 'Big Bang'-universum nog maar eens leven in te blazen, maar het heeft dus lang geduurd voordat er ook echt bevestiging volgde.
De spin-off gaat Stuart Fails to Save the Universe heten, een duidelijk teken dat 'Big Bang'-alumnus Stuart Bloom centraal zal staan. De eigenaar van een comicbook-winkel ziet zijn realiteit op stelten gezet worden als een apparaat van whizzkids Sheldon en Leonard per ongeluk voor de opening van het multiversum en voor het einde der tijden zorgt. De missie om alle onheil af te wenden verenigt Stuart met verschillende personages (al dan niet in alternatieve versies van hun bekende 'ik') die we kennen uit de oorspronkelijke serie.
Acteurs die we in de spin-off kunnen verwachten, zijn in elk geval Lauren Lapkus (Denise), Brian Posehn (Bert), and John Ross Bowie (Barry Kripke). Chuck Lorre, Zak Penn en Bill Prady treden op als makers. "Ik wilde iets doen dat buiten mijn comfortzone lag", zegt Lorre desgevraagd. "Iets waar de personages uit The Big Bang Theory over zouden discussiëren en het al dan niet eens mee zouden zijn. Lorre is al vanaf het prille begin als producent en scenarist bij de oerserie betrokken.
https://www.filmvandaag.n(...)ijgt-nieuwe-spin-off
Ik ga het een kans geven maar klinkt alsof het na 1 seizoen alweer gecanceld gaat worden gezien de lange productietijd en je relatief beperkt met een serie om de karakters heen. Al zullen er wel enkele lucratieve gastrollen komenquote:
Geluk is dat makkelijk gedaan, omdat voor de BeNeLux niks is veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Voordat het allemaal klaar is staat de volgende reorganisatie al te wachten. Sommige Amerikaanse bedrijven zijn meer bezig met dit soort dingen dan de dagelijkse praktijk.. vergeet niet de HBO Max naar Max naar... HBO Max rebranding in de VS..
In TBBT vond ik Stuart in het begin nog wel leuk maar in latere seizoenen echt enorm depri, niet leuk meer depri.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |