Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef Breuls het volgende:
HBO Max probeert slaatjes te slaan uit tragische nieuwsgebeurtenissen:
[..]
En deze:
[..]
Oh die zijn er lekker op tijd bij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:34 schreef Breuls het volgende:
HBO Max probeert slaatjes te slaan uit tragische nieuwsgebeurtenissen:
[..]
En deze:
[..]
Cool. Dank voor de melding! Is het wekelijks één aflevering?quote:
gewoon lekker wekelijks dat boekje open en dicht. lekker joh. kan het allemaal even bezinken.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:09 schreef Bronson het volgende:
Nog steeds tyfus irritant dat HBO Max maar 1 aflevering per week doet.
Kan ik eerst weer 2 maanden wachten voor te beginnen aan The Pitt & The White Lotus.
Dit ja, beetje tijd om een aflevering te laten bezinken ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Vind het eigenlijk wel wat hebben, elke vrijdag- of zaterdagavond een aflevering kijken
Ik kijk nu elk weekend Grey's en The Pitt achter elkaar. Wel een fijne routine.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, beetje tijd om een aflevering te laten bezinken ook.
Ik wil er ook niet alles in 1 keer doorheen knallen, maar 2 of maximaal 3 afleveringen op een vrijdag of zaterdagavond is wel lekker. Gewoon als een filmlengte. Nu moet je dan 2 verschillende series op 1 avond kijken, wat ik dus irritant vind.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Vind het eigenlijk wel wat hebben, elke vrijdag- of zaterdagavond een aflevering kijken
Het vervelende daarbij was dat je werd doodgegooid met spoilers.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef Fok-it het volgende:
1 aflevering per week is prima ja. Was toch geweldig in GoT-era. Dat had ik echt niet 1 week van het jaar willen bingen hoor
Het is tegenwoordig ook zo kut dat bijna alles in één keer online staat, daarmee is de hele extra beleving van online discussiëren en meeleven en in spanning wachten enzo gewoon doodgeslagen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
De kolder dat als de serie in een keer online staat, dit even snel tussendoor kijken is.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook zo kut dat bijna alles in één keer online staat, daarmee is de hele extra beleving van online discussiëren en meeleven en in spanning wachten enzo gewoon doodgeslagen.
Gelukkig had HotD dat niet (en bijvoorbeeld FROM ook niet), dat gaf echt een tijd het gevoel dat je een serie aan het volgen was ipv even snel snel tussendoor.
Ik ook, dikke prima.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, waarom heb je anders streamingdiensten? Telkens een week wachten doet afbreuk aan de beleving, dan kun je net zo goed om de tien minuten een reclameblok uitzenden.quote:Op maandag 17 februari 2025 11:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
De kolder dat als de serie in een keer online staat, dit even snel tussendoor kijken is.
Juist als je meerdere series wekelijks tegelijkertijd kijkt ben je ondertussen de aflevering van vorige week alweer vergeten. Dan kan je nog beter op de vrijdagavond al je series opsparen.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom heb je anders streamingdiensten? Telkens een week wachten doet afbreuk aan de beleving, dan kun je net zo goed om de tien minuten een reclameblok uitzenden.
Dat heb ik wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Juist als je meerdere series wekelijks tegelijkertijd kijkt ben je ondertussen de aflevering van vorige week alweer vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |