De droom dat het binnen een paar dagen wel beslecht zou worden in het voordeel van putin is over.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trump houdt gewoon van dictatortjes. Ik denk dat ie Poetin veel meer tegemoet gaat komen dan we op dit moment denken.
Ja woorden hebben betekenis, maar Trump heeft nou eenmaal een ietwat discutabele reputatie op het gebied van geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, woorden hebben betekenis. Ook woorden van een raaskallende idioot, helemaal als die POTUS gaat worden.
Als Rusland ook naar de 6.4% gaat is het eerder verlies verlies en plak je zo weer 3 jaar er aan vast...quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:26 schreef MaxMark het volgende:
Én USA blijft Oekraïne steunen én alle NAVO-landen moeten naar 5%? Win-win.
Ik meende dat Rusland naar de 40% wilde.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als Rusland ook naar de 6.4% gaat is het eerder verlies verlies en plak je zo weer 3 jaar er aan vast...
Dat Oekraïne het contract niet zou verlengen staat al heel lang vast en gezien de oorlog met Rusland een vrij logische stap.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:49 schreef dudewhereismycar het volgende:
Politiek mannen...
1. Trump eist inkoop olie en gas van de USA door EU
2. Oekraine kondigd stop aan van Russisch gas per 1 januari 2025
3. Trump kondigd aan dat dat hulp blijft.
Allemaal politiek
Aaand it's lift off for the Pensions for Arms & LNG-program.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Enorme draai van Trump. Contrarians in disbelieve.
Het Rutte effect
6,4% van wat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als Rusland ook naar de 6.4% gaat is het eerder verlies verlies en plak je zo weer 3 jaar er aan vast...
Ik heb mij altijd verbaasd dat ze daar mee door gingen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat Oekraïne het contract niet zou verlengen staat al heel lang vast en gezien de oorlog met Rusland een vrij logische stap.
Trump is zeker niet een "gematigd" persoon. Ieder nadeel hep zijn voordeel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
De droom dat het binnen een paar dagen wel beslecht zou worden in het voordeel van putin is over.
Vanuit rus perspectief is dit omineus. Steun blijft komen, en de inhoud van die steun zou zomaar kunnen veranderen. Er zit immers niet meer iemand van de "deescalatie-gang" achter de knoppen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:onlogisch
wquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Trump houdt gewoon van dictatortjes. Ik denk dat ie Poetin veel meer tegemoet gaat komen dan we op dit moment denken.
Ik ook.. Bizar. Zal te maken hebben met dat ze Europa niet in de kou willen laten zitten. Maar ja.. Wij moeten het zelf maar regelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd verbaasd dat ze daar mee door gingen.
Dat inderdaad, landen die afhankelijk, zijn van die pijplijn hebben nu tijd genoeg gehad om alternatieven te vinden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 01:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ook.. Bizar. Zal te maken hebben met dat ze Europa niet in de kou willen laten zitten. Maar ja.. Wij moeten het zelf maar regelen.
Was dat niet gewoon omdat ze geen contractbreuk wilden/konden plegen? Dit is het eerste moment waarop ze kunnen stoppen volgens mijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb mij altijd verbaasd dat ze daar mee door gingen.
Dan nog is het te prijzen dat er een partij in deze oorlog zich wél aan afspraken houdt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon omdat ze geen contractbreuk wilden/konden plegen? Dit is het eerste moment waarop ze kunnen stoppen volgens mij
Wou 3/4 jaar terug al instappen toen het daar begon te broeien. Maar de standaard woke banken/brokers boden het niet aan. Was niet sustainable ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef cosmosis het volgende:
Als je bezig bent met aandelen, bedank me volgend jaar!
https://www.justetf.com/nl/how-to/invest-in-defense.html
Oekraïne komt er ook niet zo makkelijk mee weg denk ik, daar zijn ze te afhankelijk voor. Maar je ziet inderdaad dat Rusland consequent afspraken en beloftes breekt en dan klaagt dat men liever geen afspraken meer met ze maakt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan nog is het te prijzen dat er een partij in deze oorlog zich wél aan afspraken houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |