If you can handle me on my worst you should definitely handle me on my lesser worse is de variatie hier dan op.quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef ExTec het volgende:
Lol. Ja, ik zou ook niet in moskou willen wonen.
[ x ]
Thread?quote:Op maandag 23 december 2024 00:25 schreef oheng het volgende:
Jompy met de staat van de resterende Soviet voorraden.
[ x ]
Nee, door Putin. Hij blijft doorschieten.quote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
Orban wilde een staakt-het-vuren met kerst. Komt dat nog of is dat gewoon compleet genegeerd door het Westen?
Duh niemand neemt Orban serieus.quote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
Orban wilde een staakt-het-vuren met kerst. Komt dat nog of is dat gewoon compleet genegeerd door het Westen?
TASS: Russia does not need ceasefire in Ukraine, but long-term peace with guarantees — Putinquote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
Levenslang in Scheveningen mag zequote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef ExTec het volgende:
Lol. Ja, ik zou ook niet in moskou willen wonen.
[ x ]
Orban kan opflikkeren terug in Putin zijn holquote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ja, wat vreemd, dat helemaal niemand naar hem luistert.quote:Op maandag 23 december 2024 12:30 schreef Discombobulate het volgende:
In Nederland proberen ze ook bij links voet aan de grond te krijgen. Weet niet of dat ook echt gelukt is.quote:
Bij de SP ook wel. Vooral bij de marxistische jongerenbeweging.quote:Op maandag 23 december 2024 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Nederland proberen ze ook bij links voet aan de grond te krijgen. Weet niet of dat ook echt gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |