Onacceptabel voor Poetin. Rusland eist gewoon die 4 oblasten + de Krim.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt gewoon een Noord- en Zuid-Korea scenario.
De Noord-Koreanen krijgen nu flink wat Russische kennis over raketten en atoombommen. Dus aan dat scenario zal binnenkort ook wel een einde komen.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
Nee, niet mee eens.quote:Op zondag 22 december 2024 20:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Behalve opsodemieteren uit Oekraïne heeft Rusland niets weg te geven.
Akkoord.quote:Op zondag 22 december 2024 20:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens.
Er kunnen een paar 10.000 rus soldaten uitgeleverd worden voor oorlogsmisdaden. Alle gejatte kunst moet terug. Alle gejatte kinderen moeten terug. Alle PoWs, die in rus veroordeelt zijn voor "terrorisme"moeten terug. Alle PoWs moeten terug. Herstelbetalingen.
Als rus als enige bargaining chip aan tafel te bieden heeft: we houden op met vechten, denk ik niet dat oekraine akkoord gaat.quote:Op zondag 22 december 2024 20:49 schreef Discombobulate het volgende:
Zulke wapens zou je gewoon moeten verbannen dmv het HOR.quote:Op zondag 22 december 2024 20:11 schreef Nyamuk het volgende:
Dit is wel genadeloos efficient wanneer een AI dit gaat overnemen.
Ben benieuwd wat daar tegen ontwikkeld gaat worden.
[ x ]
Het is heel gemakkelijk een hardliner te zijn op 1500 km afstand achter je laptopje, zonder dat je bijv familie aan het front hebtquote:Op zondag 22 december 2024 20:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Ik bedoel, zelfs de Oekraïnse media is een stuk neutraler dan meeste hardliners hier.
Dat valt inderdaad binnen de betekenis van "zou" inderdaad.quote:
Grappig dat je dat zo omschrijft. Zulke wapens koop je inderdaad niet zo even. Daarbij is er ook training nodig om ze goed te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 22 december 2024 20:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die troffen 's ochtends gewoon een keer een BUK-installatie aan op de oprit.
Correct, die werden gewoon gestuurd en gesteund vanuit Rusland.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zo omschrijft. Zulke wapens koop je inderdaad niet zo even. Daarbij is er ook training nodig om ze goed te kunnen gebruiken.
Geeft wel aan hoe die rebellen verbonden zijn met Rusland.
Was die Strelkov niet ook gewoon een ex-KGB’er? Dan zijn we er wel toch.quote:Op zondag 22 december 2024 21:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Correct, die werden gewoon gestuurd en gesteund vanuit Rusland.
Die zat bij de militaire inlichtingdienst.quote:Op zondag 22 december 2024 21:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Was die Strelkov niet ook gewoon een ex-KGB’er? Dan zijn we er wel toch.
Precies. Ik heb deze cijfers een paar weken uitgelegd.quote:Op zondag 22 december 2024 19:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
En welke consessies zijn voor die 52% acceptabel en zijn die goed genoeg voor Poetin? Want tenzij ze allemaal roepen dat alle eisen van Poetin moeten worden ingewilligd zegt het niet heel veel.
Strelkov heeft zelf toegegeven dat hij de oorlog gestart heeft.quote:Op zondag 22 december 2024 21:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Was die Strelkov niet ook gewoon een ex-KGB’er? Dan zijn we er wel toch.
Niet slecht voor een maandje.quote:https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ldwgl73omc2n
⚡️More than 1,000 applications submitted to join Ukrainian Legion in Poland, ambassador says.
Over a thousand applications have been submitted to the Ukrainian Legion in Poland, Ukrainian Ambassador to Poland Vasyl Bodnar told Suspilne on Dec. 22.
Iedere dag sex moeten hebben met Assad lijkt mij ook geen pretje hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef ExTec het volgende:
Lol. Ja, ik zou ook niet in moskou willen wonen.
[ x ]
Daar is ze helemaal niet welkom.quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Gewoon een ouderwetsche golddigger, dus.quote:Op zondag 22 december 2024 23:11 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
quote:🔥 Warehouse with US$16m worth of Shaheds parts burned down in Russia – intelligence
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3ldxiyjqxuk25
quote:"Saab to modernise Sweden’s coastal anti-ship missile capability"
@navalnews.com
https://www.navalnews.com(...)-missile-capability/
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldxkgu6fw22c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |