SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met "deep" en "state".quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:07 schreef havanagila het volgende:
Denk dat de mensen in het Pentagon hem iets anders hebben ingefluisterd.
https://mil.in.ua/en/news(...)025/#google_vignettequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:59 schreef BEFEM het volgende:
https://www.ft.com/content/35f490c5-3abb-4ac9-8fa3-65e804dd158f
Nog even waar het over gaat. Ik kon hem gratis lezen.
3,49%quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Enorme draai van Trump. Contrarians in disbelieve.
Het Rutte effect
Hij zou binnen een dag vrede stichten. Nu gaat hij wat eisen waar de wapenindustrie niet eens aan kan voldoen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het Rutte effect
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het Rutte effect
@yessie234quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:onlogisch
De wapenindustrie kan daar wel aan voldoen. Gewoon alle prijzen keer 5 (en het salaris en het pensioen laten we gelijk) en je komt richting de 5%.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij zou binnen een dag vrede stichten. Nu gaat hij wat eisen waar de wapenindustrie niet eens aan kan voldoen.
Regelmatig vraag ik mij af hoe dit soort levensgevaarlijke oplichters zoveel fans vandaan halen.
Tja, en toch trappen beide kanten in die praatjes van hem.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij zou binnen een dag vrede stichten. Nu gaat hij wat eisen waar de wapenindustrie niet eens aan kan voldoen.
Regelmatig vraag ik mij af hoe dit soort levensgevaarlijke oplichters zoveel fans vandaan halen.
Echt heel gek dat dit plan van een regering komt waarvan het merendeel miljardair is. Je zou bijna denken dat wat jij schrijft het verdienmodel is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:21 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De wapenindustrie kan daar wel aan voldoen. Gewoon alle prijzen keer 5 (en het salaris en het pensioen laten we gelijk) en je komt richting de 5%.
Je brengt het alsof het maar normaal is dat iemand met kernwapens totaal onbetrouwbaar is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef oheng het volgende:
[..]
Tja, en toch trappen beide kanten in die praatjes van hem.
Wacht nou maar tot 20 december januari. En kijk wat hij doet ipv wat hij zegt.
Nee, woorden hebben betekenis. Ook woorden van een raaskallende idioot, helemaal als die POTUS gaat worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef oheng het volgende:
En kijk wat hij doet ipv wat hij zegt.
@Linkse_Boomknuffelaar graag duiding.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het Rutte effect
De ICBM hebben we niet nodig tegen de Russen en China mag onze oranje vriend lekker zelf gaan bestrijden nadat hij alle bondgenoten heeft weggejaagd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:22 schreef Ulx het volgende:
Gewoon een programma voor atoomwapens, satellieten en ICBMs opzetten. Zit je er zo aan.
De ICBMs zijn ook om te voorkomen dat de VS ineens toch niet wil dat iedereen in Europa maar atoombommen gaat bouwen. En zelf spionagesatellieten bouwen moet dan maar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De ICBM hebben we niet nodig tegen de Russen en China mag onze oranje vriend lekker zelf gaan bestrijden nadat hij alle bondgenoten heeft weggejaagd.
Voor de rest kun je er vanuit gaan dat ze in Brussel heel hard aan het nadenken zijn hoe dat op te zetten op een manier dat Poetins marionetten niet mee hoeven te werken. Voor satellieten en atoom afschrikking zijn we zeer afhankelijk van de Amerikanen.
Ik vind het alleen daarom al een bizarre strategie. Hij kan echt maar twee uitkomsten krijgen. We doen het niet en de VS is weer wat prestige en internationale goodwill kwijt. We doen het wel maar never nooit niet dat we dat massaal in de VS gaan uitgeven en dan is de VS een markt kwijt en is de afhankelijkheidsrelatie waar ze al decennia van profiteren ook weg. De f35 is het beste toestel voor een relatief goede prijs, maar enkel omdat Europese fabrikanten geen schaalvoordeel hebben. Het zou mij zeer verbazen dat we weer een Amerikaans toestel kiezen over 20 jaar als de Amerikaanse kiezer doorgaat op deze route.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
De ICBMs zijn ook om te voorkomen dat de VS ineens toch niet wil dat iedereen in Europa maar atoombommen gaat bouwen. En zelf spionagesatellieten bouwen moet dan maar.
Trump houdt gewoon van dictatortjes. Ik denk dat ie Poetin veel meer tegemoet gaat komen dan we op dit moment denken.quote:
Nee ik had het liever anders gezien, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het maar normaal is dat iemand met kernwapens totaal onbetrouwbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |