Ik heb 'stand-by' dienst deze weken, er is verder bijna niemand.quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen echt "offline en afgeschakeld" te zijn deze twee weken.
Tot nu toe is dat 2 uurtjes gelukt, vanmiddag, om niets te doen.
Oooowquote:
Iedereen zal een verzoek krijgen om bij te betalen, maar aangezien ze niet hard kunnen maken dat je de kaart hebt ontvangen hoef je je er niets van aan te trekkenquote:
Oh oké dan, zou wel sneu zijnquote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
OooowEcht!? Wat stom van mij.
Edit: nietus zeggen ze hier: https://www.kerstkaartens(...)egels-gebruiken.html
Succes in Arnhem en rustige dagen voor de beesten.quote:Op maandag 23 december 2024 20:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ooit in België met mijn huisgenoten nog een geocache uit een hoge boom gevist. Drie keer raden wie de boom in moest…
Zo, ik ben wel klaar met kerstkaarten schrijven dit jaar. Wat familie/vrienden en buren een kaartje gestuurd/bezorgd, en mijn ~70 collega’s dus ook.![]()
Morgen bijspringen in Arnhem. En tweede kerstdag ook. Was niet helemaal de planning om ze beide te doen, maar soit. Kan ik over een half jaar weer beter onderhandelen zullen we maar zeggen, als ze me nu al niet meer kunnen missen
quote:Op maandag 23 december 2024 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iedereen zal een verzoek krijgen om bij te betalen, maar aangezien ze niet hard kunnen maken dat je de kaart hebt ontvangen hoef je je er niets van aan te trekken
Wiji hebben echt een heel kale crew zitten on site nu: alleen zorgen dat alles aan blijft staan, meer niet.quote:Op maandag 23 december 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'stand-by' dienst deze weken, er is verder bijna niemand.
En dat blijkt ook wel, heb effectief 3 uur gewerkt vandaag…
Wijs!quote:Op maandag 23 december 2024 20:30 schreef Blues het volgende:
Tis wel gek, ik werk niet meer thuis door redenen, al een tijdje overigens en mis het ook niet.
Wilde ik laatst toch thuis inloggen om ff naar het rooster en mijn mail te kijken, kan het niet meer. Iedereen die daadwerkelijk thuis moet werken heeft een email gekregen met nieuwe instructies, inlogcodes enz. (ik geloof na de laatste hix update of zoiets) dus ik zat beetje gaar te kijken naar mijn scherm.
Nou dat is dan dat, afscheid nemen van dit stukje werken thuis, maar dan ook echtInlogapp ook meteen van mijn tel gehaald en alle inlogmails in de prullebak
Thuis is thuis en werk is werk, dit laatste jaartje. Schept wel rust in mijn hoofd merk ik.
Lang leve de digitale kaarten!quote:Op maandag 23 december 2024 20:23 schreef AnneX het volgende:
Deze tijd is ook wel melancholisch…donker…lichtjes binnen en buiten.
Een tijd voor muziek van Leonard Cohen. Wat een stem🎶
Ook getriggerd door andere zaken.
Candaas! Nú al in Arnhem extra aan de slag! Nou ja, tis dichterbij zal ik dan maar denken.
Wat een boel trouwens: 70 kaarten schrijven!
Er gaat toch veel met whats app. heb ik gemerkt. Zelf ook wel gedaan.
De kaarten op de post hebben een zegel uit….2020
Aangezien ik begin december al vrij was, heb ik me opgeofferd voor deze weken, ondanks de 200 uren die ik nog ter beschikking heb.quote:Op maandag 23 december 2024 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wiji hebben echt een heel kale crew zitten on site nu: alleen zorgen dat alles aan blijft staan, meer niet.
Er zijn 11 maanden geweest die -te- veel druk hebben gelegd in de teams dus nu echt alleen die mensen die zich op basis van hun vakantiesaldo hadden aangemeld voor deze dagen aan t werk.
Zeg dat wel. Ik had nog een paar zelfgemaakte liggen en met het huis opruimen van oma vonden we nog veel decemberzegels. Dus dit jaar was het goedkoop maar ik weet niet of ik het volgende jaar nog ga doen.quote:
Ja ga ik zo kijken, dacht dat het morgen zou beginnen. Hendrik Jan Bökkers herkende ik in de reclame, wist niet dat hij acteerdequote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike wanneer je nieuwe Twentse uitdrukkingen wil leren, is “woeste grond” wel leuk. Mijn moeder zou genoten hebben.
Ben vorig jaar gestopt met echte kerstkaarten, alleen nog één in de lift. T is best een prijzige hobby.
Al sinds we samenwonen doneren we de kosten van kerstkaarten en postzegels aan een goed doel.quote:Op maandag 23 december 2024 20:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik had nog een paar zelfgemaakte liggen en met het huis opruimen van oma vonden we nog veel decemberzegels. Dus dit jaar was het goedkoop maar ik weet niet of ik het volgende jaar nog ga doen.
Bij 1 scene dacht ik meteen @derLudolfquote:Op maandag 23 december 2024 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ga ik zo kijken, dacht dat het morgen zou beginnen. Hendrik Jan Bökkers herkende ik in de reclame, wist niet dat hij acteerde
Geinige opzet voor een serie. Niet echt iets voor mij denk ik alleen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike wanneer je nieuwe Twentse uitdrukkingen wil leren, is “woeste grond” wel leuk. Mijn moeder zou genoten hebben.
Ben vorig jaar gestopt met echte kerstkaarten, alleen nog één in de lift. T is best een prijzige hobby.
Wij moeten zo nu en dan bij onze Amerikaanse leverancier zijn, en hebben inmiddels een route via Canada toto standaard gemaakt; vanuit Canada ben je zo in het noorden van Wisconsin.quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geinige opzet voor een serie. Niet echt iets voor mij denk ik alleen.
Ik doe nog wel kerstkaarten. Een stuk of 20, vooral aan familie enzo.
Je vroeg naar J's ervaring in de VS. Die was hartstikke goed maar wel enorm vermoeiend. De nieuwe manager wil dat het hele team (om de beurt) een keer naar de VS gaat volgend naar. Maar het ziet er wel naar uit dat J daarna vast aanspreekpunt zal worden. Ondertussen word ik overgehaald om de volgende keer mee te gaan. Ik weet het nog niet. Vliegen en de VS zijn twee van mijn minst favoriete dingen. Maar zo'n ervaring is wel gaaf natuurlijk dus wie weet.
Hij regelt zelf zijn reis niet. Zijn werkgever zit ook op 15 minuten rijden vanaf het vliegveld dus dat is wel zo'n beetje de meest efficiënte route denkbaar. Maar als ik mee zou gaan, is een bezoek aan Canada zeker een optie en dat maakt het allemaal een stuk interessanter. Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij moeten zo nu en dan bij onze Amerikaanse leverancier zijn, en hebben inmiddels een route via Canada toto standaard gemaakt; vanuit Canada ben je zo in het noorden van Wisconsin.
Ik weet niet of dat voor J een optie is ?
Ik had de laatste 2 keer een vette V8 in een snelle hippe coupe om van vliegveld naar leverancier te rijden, Dat was ook niet vervelendquote:Op maandag 23 december 2024 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij regelt zelf zijn reis niet. Zijn werkgever zit ook op 15 minuten rijden vanaf het vliegveld dus dat is wel zo'n beetje de meest efficiënte route denkbaar. Maar als ik mee zou gaan, is een bezoek aan Canada zeker een optie en dat maakt het allemaal een stuk interessanter. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |