Bieb gaat begin januari 3,5 maand dicht voor grote verbouwing. https://www.bibliotheekzu(...)wordt-vernieuwd.htmlquote:Op maandag 23 december 2024 15:26 schreef Blues het volgende:
Vandaag was ik nog vrij en onze bieb in het dorp is dicht.
Boeken mag je in andere filialen ook inleveren en/of lenen, dus op de fiets gestapt (mager zonnetje![]()
) en naar Hlm noord gefietst. Leuke route ook nog eens en een mooie grote bieb.
Rust is comingquote:Op maandag 23 december 2024 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Heb vannacht wel echt heel slecht geslapen. Veel wakker geweest wegens geen gevoel in m'n vingers en rug/lijfpijn.
Ik las t al online ja!quote:Op maandag 23 december 2024 16:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Bieb gaat begin januari 3,5 maand dicht voor grote verbouwing. https://www.bibliotheekzu(...)wordt-vernieuwd.html
Thuis na het Graafschapspad voltooid te hebbenDoesburg, Brummen, Zutphen. 27km uiteindelijk. Slechts één miniem buitje. Als het zonnetje scheen was het warm. Wind zorgde vooral voor de kou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Deze wilde ik dit jaar nog afmakenquote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las t al online ja!
Envoor je wandelingen.
quote:Op maandag 23 december 2024 16:41 schreef derLudolf het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/15qtcUnJgN/
Ik doe dat soms ook, geocaching, maar voel me dan ook wel eens ongemakkelijk midden in een bos van het pad afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paar jaar geleden hing er een geochache in een boom in de buurt van mijn moeders boerderij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een katrolhijsinstallatie. Daar stond op zeker moment ook plisie omheen. En een ambulance. Er was een opgehesen cacher met een hartaanval in de boom blijven hangen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb in het verleden meegedaan aan deze variatie op geochaching: De Fok! Stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPL / FOK!STOK door Nederland #304 Holten (JJH)
Het doel is de Fok! Stok van gemeentebord naar gemeentebord (die daaraan vastzit met een slot waar alleen de deelnemers de code van weten) te verplaatsen, steeds door iemand anders.
Bij het ophalen en plaatsen van de stok heb ik regelmatig mensen zien kijken van 'Waar is die nou mee bezig?', zeker 's winters als het donker is en omstanders alleen iets vaags zien gebeuren bij een plaatsnaambord. Sommigen kwamen dan zelfs kijken wat je aan het doen was…
Ik verdenk sommige toekijkers er van dat ze na het plaatsen van de stok met een tang of betonschaar het slot hebben doorgeknipt, omdat de stok al meerdere keren verdwenen is…
Ik moest hem heens ophalen bij een plaatsnaambord in een berm die door de hele omgeving als hondentoilet wordt gebruikt... en het had net gesneeuwd....quote:Op maandag 23 december 2024 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden meegedaan aan deze variatie op geochaching: De Fok! Stok.
SPL / FOK!STOK door Nederland #304 Holten (JJH)
Het doel is de Fok! Stok van gemeentebord naar gemeentebord (die daaraan vastzit met een slot waar alleen de deelnemers de code van weten) te verplaatsen, steeds door iemand anders.
Bij het ophalen en plaatsen van de stok heb ik regelmatig mensen zien kijken van 'Waar is die nou mee bezig?', zeker 's winters als het donker is en omstanders alleen iets vaags zien gebeuren bij een plaatsnaambord. Sommigen kwamen dan zelfs kijken wat je aan het doen was…
Ik verdenk sommige toekijkers er van dat ze na het plaatsen van de stok met een tang of betonschaar het slot hebben doorgeknipt, omdat de stok al meerdere keren verdwenen is…
Ja, altijd fijn, dat soort onvoorziene omstandigheden ter plekke.quote:Op maandag 23 december 2024 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest hem heens ophalen bij een plaatsnaambord in een berm die door de hele omgeving als hondentoilet wordt gebruikt... en het had net gesneeuwd....
Ik heb 'stand-by' dienst deze weken, er is verder bijna niemand.quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef fietsie het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen echt "offline en afgeschakeld" te zijn deze twee weken.
Tot nu toe is dat 2 uurtjes gelukt, vanmiddag, om niets te doen.
Oooowquote:
Iedereen zal een verzoek krijgen om bij te betalen, maar aangezien ze niet hard kunnen maken dat je de kaart hebt ontvangen hoef je je er niets van aan te trekkenquote:
Oh oké dan, zou wel sneu zijnquote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
OooowEcht!? Wat stom van mij.
Edit: nietus zeggen ze hier: https://www.kerstkaartens(...)egels-gebruiken.html
Succes in Arnhem en rustige dagen voor de beesten.quote:Op maandag 23 december 2024 20:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb ooit in België met mijn huisgenoten nog een geocache uit een hoge boom gevist. Drie keer raden wie de boom in moest…
Zo, ik ben wel klaar met kerstkaarten schrijven dit jaar. Wat familie/vrienden en buren een kaartje gestuurd/bezorgd, en mijn ~70 collega’s dus ook.![]()
Morgen bijspringen in Arnhem. En tweede kerstdag ook. Was niet helemaal de planning om ze beide te doen, maar soit. Kan ik over een half jaar weer beter onderhandelen zullen we maar zeggen, als ze me nu al niet meer kunnen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |