Ik deed net op werk eerst mijn eigen mail (slechts 94 in 1 weekquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren was het W. z'n verjaardag. Gisteren hadden we ook een uitvaart van een man met dezelfde naam en ongeveer dezelfde leeftijd. Was een bijzondere ervaring.
Wel toffe uitvaart op zich, met recht een treurig feestje.
Vandaag even wat geluidssetjes wegbrengen voor kerstmiddag en dan vanmiddag even kijken of we de stad in gaan of thuis blijven of... de mogelijkheden wb vrije tijd zijn eindeloos.
Ah, ja, bij aankoop boven bepaald bedrag krijg je kadobon van ¤20 nu inderdaad! Ik heb eigenlijk niks nodig (..) dus ik heb uiteindelijk de slimmere keuze gemaakt om naar een vestiging van terugbrengwinkel te gaan die én dichterbij is én niet naast Ikea haha. Want met niks naar buiten komen is niet echt mijn dingquote:Op maandag 23 december 2024 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89, ben je nog geslaagd in Ikea? Wij gingen vanmiddag niet voor ons plezier maar puur functioneel om even 3 dingen te halen. We waren toch in de buurt ivm auto ophalen. We bleken een kadobon van 20 euro te krijgen, dat was een leuke verrassing!
Mijn pakje staat nog steeds op vandaag en op vrijdag bezorgenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:15 schreef fietsie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)technische-problemen
Dit is wel weird; technische problemen die -alle- toestellen aan de grond houden....
Doe een deel in een bakje en geef het je bezoek mee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg de boodschappen binnen. Wil voor donderdag gevulde eieren maken en had mayonaise nodig. Nergens naar gekeken, een fles was met kiloprijs goedkoper. Heb nu 750 ml
Cranberries zijn altijd wel wat zurig toch. Is het onderdeel van het grotere recept? Misschien brengt een megazoete cheesecake dan wel de gewenste balans.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe een deel in een bakje en geef het je bezoek mee.
Of je doet er nog heeeeeel lang mee.
De cranberries in port tot stroperig is een zurige hap geworden. Die heb ik met suiker en sinasappelsap meer op smaak gebracht. Jammer van de port, die wij niet terugproeven. Misschien als het afgekoeld is.
Eigenlijk had ik ‘gewoon’ het beproefde recept van compôte kunnen koken en dan morgen over de cheesecake uitstorten.
Affijn. Klaar nu. Straks witlof in ham en kaas uit de oven en kruimige aardappel.
Geen puf meer tot puree maken. En toe: een mini limoncello tiramisu hap.
Zijn meer mensen druk met voorbereiden van maaltijden voor gasten? En gaat het goed?
Zondag was ik bij mijn zusje vanwege verjaardag van haar man, dochter & zoon (ok, dochter echt op die dag, de anderen ergens in vorige/komende maand).quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef AnneX het volgende:
Zijn meer mensen druk met voorbereiden van maaltijden voor gasten? En gaat het goed?
Daar reken ik een beetje op. De jaarlijkse cranberry compôte is al jaren goed van smaak. Daar heb dit recept nu maar naar toe gefinetuned.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:43 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Cranberries zijn altijd wel wat zurig toch. Is het onderdeel van het grotere recept? Misschien brengt een megazoete cheesecake dan wel de gewenste balans.
Ja, de aardappeltjes bakken in eendenvet👍🏼quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Zondag was ik bij mijn zusje vanwege verjaardag van haar man, dochter & zoon (ok, dochter echt op die dag, de anderen ergens in vorige/komende maand).
Gelijk afspraak gemaakt dat zij & man hier biefstuk komen eten. Dus ik vanmiddag nog snel de beste biefstukjes gehaald (ik had wel even gebeld vanochtend gelukkig). Inmiddels zijn aardappelplakjes voorgekoookt, eendevet staat klaar, salade is klaar. Als ze hier zijn bak ik de aardappels en daarna de biefstuk, en dan mogen de paddestoelen in de pan terwijl de biefstukken hun zonden overpeinzen. Dan nog even wat slagroom inkoken en dan is het wel goed.
Voor toe heb ik plakjes tulband (gekocht), geweekt in eigengemaakte in Weinbrand geweekte gedroogde zoeteappelplakjes.
Oei brandwonden. Niet van de hete oven, vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:08 schreef Blues het volgende:
Gewerkt en we mochten om 16 naar huisWas een gezellige dag, weinig spreekuren, wel al druk op SEH laatste dagen ivm brandwonden ...
Yes!quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga morgen de champignonsoep maken en de vulling voor de eieren. Nu zit er erwtensoep in de multicooker zodat de familie die donderdag mee kan nemen (en natuurlijk bakjes achterhouden voor mezelf.
Zit je nu in de UK @:dancingPhoebe ? Mogen we dan een bestelling doen?
Sowieso hoef je niksquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die dingen kunnen naast elkaar bestaan.
Ik vond het altijd heel leuk om kaarten te maken en te versturen. Maar het is de laatste jaren wel erg duur geworden, ik ben blij dat ik er geen 70 meer hoef te versturen zoals 15 jaar geleden.
Niet? Vrij aannemelijk toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei brandwonden. Niet van de hete oven, vermoed ik zo.
Denk niet dat je met een oven brandwond opgenomen moet worden in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet? Vrij aannemelijk toch?
Zo, klaar.
3kg oven aardappels
2 konijnen
Pot tomatensoep en kippensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |