Dat is wel tof ja. J reed in een knalgele Jeep. Ik vond het lijken op een Panda die een Hummer wilde zijn maar het was wel tof rijden schijnt.quote:Op maandag 23 december 2024 21:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had de laatste 2 keer een vette V8 in een snelle hippe coupe om van vliegveld naar leverancier te rijden, Dat was ook niet vervelend
Dit heb ik eerder gelezen volgens mij. Puberend neefje?quote:Op maandag 23 december 2024 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu nog dessert voor diner van eerste kerstdag definitief maken. Besluitvorming met mijn kompaan duurt lang
Een Jeep die op een panda lijkt is opzich geen toeval.quote:Op maandag 23 december 2024 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. J reed in een knalgele Jeep. Ik vond het lijken op een Panda die een Hummer wilde zijn maar het was wel tof rijden schijnt.
Oh ja, wilde ik ook nog zeggen. Wij vonden het een leuke voorstelling. Beetje jammer dat hij steeds van zijn verhaal afweek welquote:Op maandag 23 december 2024 22:27 schreef Blues het volgende:
Vaag denk ik dat ik ook nog ooit die stok heb gezocht![]()
Kaat wat leuk, Maarten
Vannacht Poar Neem'nquote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:madmaster Charlie Lownoise staat nu op het Serious Request podiumTe zien op NPO Extra.
Repost…quote:Op maandag 23 december 2024 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:madmaster Charlie Lownoise staat nu op het Serious Request podiumTe zien op NPO Extra.
Goed zoquote:Op maandag 23 december 2024 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Que?
Wim Salabim en z'n maten gaan wat platen draaien.
Nope.quote:Op maandag 23 december 2024 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen volgens mij. Puberend neefje?
Staat schuin en poes gaat er logeren, dus die schoot er gelijk achter. Na een uurtje even bij gaan zittenquote:Op maandag 23 december 2024 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Loop ik de flat uit, kom ik de dames tegen die hun errste huwelijksdag met een lunch hadden gevierd. Toch bloemetje gehaald en later gebracht en gekletst.
Waarom achter het dressoir @:dancingPhoebe ? (Bij mijn ouders stond die tegen een muur)
Die dingen kunnen naast elkaar bestaan.quote:Op maandag 23 december 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al sinds we samenwonen doneren we de kosten van kerstkaarten en postzegels aan een goed doel.
De CliniClowns zijn er blij mee…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |