SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
mocht wel een betere tt komen en dito afbeelding![]()
Das overal in NL op dit momentquote:Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stop die maar daar waar de zon niet schijnt
Nu welquote:Op donderdag 19 december 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Grrrrrrrr ben je nu overtuigd dat mario geen tiener is?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toestemming?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Bolkje voot GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik oet Justin inhalenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@FreshFruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Post#19.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef yvonne het volgende:
@:freshfruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van Mario
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
In deine dromenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat ie 16 was of zo eerstquote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht dat ze jonger zou zijn, maar wel een eckte mutti, dat zie je zoquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
ik had een heel streng kijkende oma verwachtquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
Uw ADH vitamine Worst
Hey Moon
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dametje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een heel streng kijkende oma verwacht
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-12-2024 19:56:23 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOONtje en Boontje.
Ja hè, lieve Moekequote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ja ditquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dammetje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣![]()
Uw ADH vitamine Worst
Mario is dan ook wel regelmatig stout.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Maar als je Mario leest dan moppert ze veel op hemquote:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had al vaker een foto van hem gezien. Hij ziet er niet verkeerd uit inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.
Die rls opa Johan. Dat was altijd lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nu al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar... Jiiiiiiiiiiijjquote:
![]()
Hebben jullie weleens gemeet?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee dat niet,maar hij is altijd welkom.We kennen elkaar zo`n 10 jaar nu.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar... Jiiiiiiiiiiijj
![]()
Hebben jullie weleens gemeet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De TV weer zachter?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt heel rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu wel weer geloof ik ging net flink harder.quote:
Irritant zo iemand.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon blijven melden.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nu wel weer geloof ik ging net flink harder.
Irritant zo iemand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een week stil ik dacht eindelijk prettig wonenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag je niet naar bed ?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, nog even wakker blijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij kan het dus wel. Gewoon blijven melden, misschien leert hij het nog eensquote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was een week stil ik dacht eindelijk prettig wonenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan word je vroeg wakker ?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag wel, maar is niet verstandigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hij kan het best heeft gewoon schijt met momenten denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij kan het dus wel. Gewoon blijven melden, misschien leert hij het nog eensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel,erectiesheeft de gemiddelde gezonde man gemiddeld in 24 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel,erectie heeft de gemiddelde gezonde man gemiddeld in 24 uur.Tis maar net waar ze het hebben opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een of ander healt onderzoek.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net waar ze het hebben opgezocht
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leerzaam.
Ja hoorde het ookquote:
Als je het googled heb je 10 verschillende antwoorden
Dan hebben ze bij het ene onderzoek gezondere mannen dan jn het anderequote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook
Als je het googled heb je 10 verschillende antwoorden
Floris aan het janken van blijdschap GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rami gaat ook !quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Floris aan het janken van blijdschap Greys
Leegloop!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hoor het net. Zijn dus al zeker 4 nieuwe die komen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net waar ze het hebben opgezocht
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
6quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor het net. Zijn dus al zeker 4 nieuwe die komen.
Ja, rond een uur of 2 en dan kan ik niet meer slapenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow das wel heel vroegquote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, rond een uur of 2 en dan kan ik niet meer slapen
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent nog niet binnen of het is alweer zoverquote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer leer je het nuquote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet drinken en dts-en
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog niet binnen of het is alweer zover
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Door Dotquote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?
Ja, ik denk er niet aan, maar ik word bijna elke keer weer verrast hier...quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer leer je het nu
Niet drinken en dts-en
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zijn we goed inquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk er niet aan, maar ik word bijna elke keer weer verrast hier...
De volgende keer zal ik eerst een paar slokken koffie nemen voordat ik ga bolken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd als Greys en amy er zijn. Dat weet je tochquote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd als Greys en amy er zijn. Dat weet je toch![]()
DTS zit altijd vol diverse onderwerpen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O nancy ook al naar huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een heel streng kijkende oma verwacht![]()
![]()
![]()
@mario390quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.![]()
Ik snap niet waarom je dat zou willenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik wil @:ieniminimuis een keertje uitnodigen om bij mij pizza te komen eten nadat ik eerst geprobeerd heb om voor haar te koken maar van ellende daarna alles heb weggegooid.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je hebt weer een fan.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zou willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mss moet hij even praten met alle ex-fansquote:Trotste mama van Ambar
Ja, lekker ☝️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik stond het 15 min ongecontroleerd te trillen. Leuk man ziek zijnTrotste mama van Ambar
* gebrokenglas laat zich de koffie van Greys goed smaken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter gaan zitten danquote:Op donderdag 19 december 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond het 15 min ongecontroleerd te trillen. Leuk man ziek zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga zitten dan. Of liggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond het 15 min ongecontroleerd te trillen. Leuk man ziek zijn
Beterschap.![]()
Maar als ik een kop thee wil moet ik dat toch echt zelf makenquote:Trotste mama van Ambar
Ga jij ook even liggenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ga zitten dan. Of liggen.
Beterschap.
Gewoon een griepje muis?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als ik een kop thee wil moet ik dat toch echt zelf maken
Of ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kukel wil voor je zorgen.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als ik een kop thee wil moet ik dat toch echt zelf maken![]()
Denk het. Covid test was negatiefquote:Op donderdag 19 december 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon een griepje muis?
Of ?Trotste mama van Ambar
Maar morgen is het wel klaar. Ik heb vakantieTrotste mama van Ambar
Is ook een griepquote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het. Covid test was negatief![]()
Goed vitamientjes
Paracetamol
En goed drinkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En rust nemen, véél rust nemenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook een griep![]()
Goed vitamientjes
Paracetamol
En goed drinken
Covid is op zijn retour.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het. Covid test was negatief
Griepvirus is weer actief heb ik net gelezen.![]()
Omdat ik in al je onbeholpenheid van je wil horen dat jij het ook in mij ziet zitten.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zou willenYea, she's on crack.![]()
Kun je thee zetten?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Omdat ik in al je onbeholpenheid van je wil horen dat jij het ook in mij ziet zitten.![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 19 december 2024 20:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Omdat ik in al je onbeholpenheid van je wil horen dat jij het ook in mij ziet zitten.Trotste mama van Ambar
Met een app? Vast welquote:Op donderdag 19 december 2024 20:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hebben ze al waterkokers met een afstandsbediening?
Of Theebezorgd![]()
![]()
Dan heb je alleen nog maar gekookt water
Ieni heeft geen lopende band in huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is het al rum cola tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Door de brievenbusquote:Op donderdag 19 december 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
Dan heb je alleen nog maar gekookt water
Ieni heeft geen lopende band in huis![]()
![]()
Of toch speciaal biertje doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik drink niet mikeyquote:Op donderdag 19 december 2024 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of toch speciaal biertje doen.
Je vraagt het aan de verkeerde
Hmmm waar is grrrrrrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier al vanaf zaterdag snotteren niezen hoesten slijm keelpijn koppijn hoppaa para slikken en doorgaan en niet zo piepen 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Covid is op zijn retour.
Griepvirus is weer actief heb ik net gelezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of ik er nu zo blij van wordtquote:
In juni corona. Toen was ik wel wat zieker.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Lang geleden dat ik echt ziek ben geweest
Vannacht was wel ellende kriebelhoest en mocht geen dropje of zo pakken omdat ik nuchter moest blijven 🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik 2,5 jaar geleden. Corona.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Lang geleden dat ik echt ziek ben geweest![]()
Ik ga voor een big hops van rigtersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow ja dan is drop niet handig neequote:Op donderdag 19 december 2024 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In juni corona. Toen was ik wel wat zieker.
Vannacht was wel ellende kriebelhoest en mocht geen dropje of zo pakken omdat ik nuchter moest blijven 🤣🤣
Ik,lig in een deuk om de bevers. Hahahah hoe hij engels op schrijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel corona gehadquote:
2 dagen echt ziek en daarna ging het wel weer
Al met al 4/5 dagen ziek geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je reuk en smaak kwijt geraakt?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel corona gehad
Al met al 4/5 dagen ziek geweestYea, she's on crack.![]()
Nopequote:Op donderdag 19 december 2024 20:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je reuk en smaak kwijt geraakt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee niet echt. Was echt kudt. Dacht dat ik stiktequote:Op donderdag 19 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja dan is drop niet handig neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
(speciaal)bier is ook zo'n beetje enige alcohol wat ik drinkquote:Op donderdag 19 december 2024 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of toch speciaal biertje doen.Uw ADH vitamine Worst
Hielp water ook nietquote:Op donderdag 19 december 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Was echt kudt. Dacht dat ik stikteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lucky you. Ik was echt twee weken doodziek. Ook hoge koortsquote:Op donderdag 19 december 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel corona gehad
Al met al 4/5 dagen ziek geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik al eens koorts heb is het altijd meteen heel hoogquote:Op donderdag 19 december 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you. Ik was echt twee weken doodziek. Ook hoge koorts
Geen idee waarom
Tijdens mijn bevalling had ik 41.5 /42
Dat ging niet helemaal lekkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tuurlijk wel, aftellen naar de zomerquote:Op donderdag 19 december 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nu zo blij van wordt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Das nog een half jaarquote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, aftellen naar de zomer
Hoe ouder je wordtquote:
Des te sneller de tijd lijkt te gaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ik ga even weer verder met een serie kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yesquote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt
Des te sneller de tijd lijkt te gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
True that. 🙄quote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt
Des te sneller de tijd lijkt te gaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt omdat je overal langer over doetquote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt
Des te sneller de tijd lijkt te gaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:55 schreef Lovely het volgende:
Kijk zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, heerlijk. Worden de dagen weer langerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het schijnt te maken te hebben met het feit dat je al zoveel hebt meegemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Komt omdat je overal langer over doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gniffelquote:Op donderdag 19 december 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Komt omdat je overal langer over doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wauw. Dat is hoog. Ik had nu met corona voor het eerst in mijn leven koorts 39’8quote:Op donderdag 19 december 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik al eens koorts heb is het altijd meteen heel hoog
Geen idee waarom
Dat ging niet helemaal lekker
Heb nooit koortsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat op mijn lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren Carry On gekeken.
En gewhammagedoned![]()
![]()
Jepquote:Op donderdag 19 december 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw. Dat is hoog. Ik had nu met corona voor het eerst in mijn leven koorts 39’8
Heb nooit koorts
Was ook niet tofThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Virgin river is er ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow. Dat is heel hoog.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik al eens koorts heb is het altijd meteen heel hoog
Geen idee waarom
Dat ging niet helemaal lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Serie post Lovy.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk net zo'n rampenfilm als La Palma“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lovely post La Brea.
Dat was mijn reactie daarop.
Ja dan ben je volgens mij wel aan het ijlen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt dat een bevalling al geen feestje isquote:Op donderdag 19 december 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan ben je volgens mij wel aan het ijlen.
Jahaaaaa.quote:
En toen vroeg jij of het iets was.
En ik zei: ik denk net zo'n rampenfilm als La Palma.![]()
Nja je krijgt wel een mooi cadeauquote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat een bevalling al geen feestje is![]()
![]()
Hooligansquote:Op donderdag 19 december 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nja je krijgt wel een mooi cadeau
Ach. We gaan bijna allemaal voor een tweede ronde dus zo erg is het schijnbaar nietquote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat een bevalling al geen feestje is
Tis dat ik er toch graag 2 wildequote:Op donderdag 19 december 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach. We gaan bijna allemaal voor een tweede ronde dus zo erg is het schijnbaar niet
Maar heb wel enorm getwijfeld
Ook omdat ik sowieso geen ruggenprik mochtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tis ook een heel verhaal weer van haar, ik snap dr wel want ze zit met heel veel dingen die voor mij soort herkenbaar zijn.quote:
nouja ach het helpt en ik kan mijn hart ook wel beetje bij haar kwijt.Do what you love, love what you do!![]()
Ow dus het is geen eenrichtingsverkeerquote:Op donderdag 19 december 2024 21:08 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook een heel verhaal weer van haar, ik snap dr wel want ze zit met heel veel dingen die voor mij soort herkenbaar zijn.
nouja ach het helpt en ik kan mijn hart ook wel beetje bij haar kwijt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb noooit een ruggenprik gehad. Bij alle drie de bevallingen niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis dat ik er toch graag 2 wilde
Maar heb wel enorm getwijfeld
Ook omdat ik sowieso geen ruggenprik mochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee zeker niet, hoewel ik het meer op orde heb als haar op het moment.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dus het is geen eenrichtingsverkeerDo what you love, love what you do!![]()
Eerste wel gevolgd door een half verdoofde keizersnedequote:Op donderdag 19 december 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb noooit een ruggenprik gehad. Bij alle drie de bevallingen niet.
En daarna mag je geen ruggenprik meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel als het kind eruit gefloept is toch?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Scheelt dat een bevalling al geen feestje isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Precies.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach. We gaan bijna allemaal voor een tweede ronde dus zo erg is het schijnbaar niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel als het kind eruit gefloept is toch?![]()
![]()
Nee GG
Er volgt ook nog een nageboorte
En als je geluk hebt is het dat
Heb je pech moeten ze je ook nog hechtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet je wat het vervelende is, wij kunnen heel makkelijk met elkaar praten, ook omdat we soort van gelijke dingen meemaken al is het op een andere manier.
Alleen we hebben beide heel andere wegen bewandelt erin....
en wat nou de goede is, ja dat ligt wel in het midden.
had als eens verteld had gedate met haar en toen afgekapt, meer nog omdat ik er toen niet zo heel erg mee bezig was allemaal dat relaties en gedoe.
Vond dr wel altijd al leuk. en nog trouwens.
Maar dan kom je dus bij verschillende wegen en met name haal ik hier uit, want eerst heel verhaal ik kap ermee dit en dat.
en komen er slijm berichtjes van die gozer die ze me nu even voorlas. En dan stuurt ze terug ja sorry had ik het niet zo bedoelt etc.
Ik denk hoe onhandig ben je dan, want tegen mij zeg je wil ervan af. en dan dat sturen. nouja als dat niet naïef is dan weet ik het ook niet meer.
Zei al over een week of wat hebben we weer dit zelfde, maak dan een keer de keus.
Niet voor mij want praat ook meer als vriendin als relatie iets ofzo, Maarja ik kan daar dan zo weinig mee behalve zeggen van dat moet je zelf weten.
Al met al zou er morgen weer ff bellen want ze had gesprek over WIA ofzo met werkgever. geen idee.Do what you love, love what you do!![]()
Oef... Dat is allemaal geen pretje....quote:Op donderdag 19 december 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee GG
Er volgt ook nog een nageboorte
En als je geluk hebt is het dat
Heb je pech moeten ze je ook nog hechtenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Niets mis met internationaal gaan.![]()
Bijna net zo erg als mannengriepquote:Op donderdag 19 december 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oef... Dat is allemaal geen pretje....![]()
Oja?quote:
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou gelukkig zit die tijd erop en hoef je nooit meer te bevallen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste wel gevolgd door een half verdoofde keizersnede
En daarna mag je geen ruggenprik meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net nietquote:Op donderdag 19 december 2024 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als mannengriep
Ja kree.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:14 schreef kree het volgende:
weet je wat het vervelende is, wij kunnen heel makkelijk met elkaar praten, ook omdat we soort van gelijke dingen meemaken al is het op een andere manier.
Alleen we hebben beide heel andere wegen bewandelt erin....
en wat nou de goede is, ja dat ligt wel in het midden.
had als eens verteld had gedate met haar en toen afgekapt, meer nog omdat ik er toen niet zo heel erg mee bezig was allemaal dat relaties en gedoe.
Vond dr wel altijd al leuk. en nog trouwens.
Maar dan kom je dus bij verschillende wegen en met name haal ik hier uit, want eerst heel verhaal ik kap ermee dit en dat.
en komen er slijm berichtjes van die gozer die ze me nu even voorlas. En dan stuurt ze terug ja sorry had ik het niet zo bedoelt etc.
Ik denk hoe onhandig ben je dan, want tegen mij zeg je wil ervan af. en dan dat sturen. nouja als dat niet naïef is dan weet ik het ook niet meer.
Zei al over een week of wat hebben we weer dit zelfde, maak dan een keer de keus.
Niet voor mij want praat ook meer als vriendin als relatie iets ofzo, Maarja ik kan daar dan zo weinig mee behalve zeggen van dat moet je zelf weten.
Al met al zou er morgen weer ff bellen want ze had gesprek over WIA ofzo met werkgever. geen idee.
En zo houdt ze jou aan het lijntje.![]()
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denktquote:Op donderdag 19 december 2024 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou gelukkig zit die tijd erop en hoef je nooit meer te bevallen.
Niet aan bevallen
Maar ook niet aan baby’sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het schijnt dat ongesteld zijn ook geen pretje is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeggen ze wel hèquote:Op donderdag 19 december 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ongesteld zijn ook geen pretje is.
Wéér poepluiers. Elke 2 uur borstvoeding. Dag en nacht met je kind bezig zijn....quote:Op donderdag 19 december 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
Niet aan bevallen
Maar ook niet aan baby’sAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En toch zit je in DTSquote:Op donderdag 19 december 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
Niet aan bevallen
Maar ook niet aan baby’s![]()
![]()
Elke 2 uurquote:Op donderdag 19 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wéér poepluiers. Elke 2 uur borstvoeding. dag en nacht met je kind bezig zijn....![]()
GG!
Moeten die vrouwen dood
Tussen al die baby'squote:Op donderdag 19 december 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is soms ook een hele bevalling![]()
Ze zeggen het ja.quote:. Nou ik ontken het niet hoor. Wij mannen hebben die ongemakken niet dus we mogen niet klagen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
https://www.hormooncentrum.nl/menstruatie-challengequote:Op donderdag 19 december 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het schijnt dat ongesteld zijn ook geen pretje is.![]()
Scheelt wel een hoopquote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach je hoort ze hier in ieder geval niet![]()
![]()
nou nee geloof niet dat dat de motivatie is hoor. want ben er vrij duidelijk in in dat geval.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ja kree.
En zo houdt ze jou aan het lijntje.
Maar kan me goed voorstellen dat ze ff haar verhaal een keer kwijt wil of gewoon beetje over sparren juist omdat het op elkaar lijkt.
Ik zoek daar eigenlijk weinig achter en ken haar dan toch nog wel goed genoeg (denk ik) omdat te weten.
Ook nadat ik het afgekapt hebt hebben we nog jaren meegedaan in musicals bandjes etc.
Dus het is niet zo geloof ik.
En al met al, het helpt voor mij ook wel om beetje te kletsen erover, want sommige dingen kun je niet zo heel makkelijk kwijt mss tegen anderen die het totaal al helemaal niet snappen.
tijd zal het leren hoor dit, maar kwaad kan het iig niet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.hormooncentrum.nl/menstruatie-challenge![]()
Ja toch? Als het kind er net is, dan toch elke 2 uur?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elke 2 uur![]()
GG!
Moeten die vrouwen doodAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je sommige mannen hier hoortquote:Op donderdag 19 december 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is soms ook een hele bevalling
@hemarookworst![]()
Dan is je kind wel heel wat te vroegquote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja toch? Als het kind er net is, dan toch elke 2 uur?
En te lichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.hormooncentrum.nl/menstruatie-challenge. Ja ik had filmpjes ervan gezien. En dan lijkt het me echt niet leuk. En dat elke maand zeg....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kolf ruimte gecreëerd op mijn werk (voor 2). a kosten 50.000 euro als het niet meer is
Do what you love, love what you do!![]()
28 dagenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]. Ja ik had filmpjes ervan gezien. En dan lijkt het me echt niet leuk. En dat elke maand zeg....
Ja, sorry, ik heb er helemaal geen verstand van.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is je kind wel heel wat te vroeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en dan nog het bloedverlies.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]. Ja ik had filmpjes ervan gezien. En dan lijkt het me echt niet leuk. En dat elke maand zeg....
bonkjes.
slierkjes.![]()
Ja dusquote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef kree het volgende:
kolf ruimte gecreëerd op mijn werk (voor 2). a kosten 50.000 euro als het niet meer isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bruinquote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
en dan nog het bloedverlies.
bonkjes.
slierkjes.
Rood
Helder rood
beetje overdreven allemaal weer als je het mij vraagt. maargoedquote:Do what you love, love what you do!![]()
Want een vrouw moet maar op de plee kolven?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
beetje overdreven allemaal weer als je het mij vraagt. maargoedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
netjesquote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef kree het volgende:
kolf ruimte gecreëerd op mijn werk (voor 2). a kosten 50.000 euro als het niet meer is![]()
![]()
in de bezemkastquote:Op donderdag 19 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want een vrouw moet maar op de plee kolven?![]()
![]()
geen idee? hoe deden ze dat vroeger?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Want een vrouw moet maar op de plee kolven?
dat het er ergens is ok, maar voor 2, ik vindt t beetje dingen voor de bune enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Snap ook niet dat er mannen wc’s bestaan
Die kunnen toch makkelijk buiten plassenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolkjesquote:Op donderdag 19 december 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
en dan nog het bloedverlies.
bonkjes.
slierkjes.![]()
![]()
vroeger werkten de meeste vrouwen niet nadat ze trouwden.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee? hoe deden ze dat vroeger?
dat het er ergens is ok, maar voor 2, ik vindt t beetje dingen voor de bune enzo.
misschien bij jou in de buurt nog steeds zo.![]()
ik vind dat er ook een afwerk kamertje moet komen voor collega's allemaal voor de inclusifiteit enzo tussen mannen en vrouwen.
Heb daar ook behoefte aan
Vraag het aan danquote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef kree het volgende:
ik vind dat er ook een afwerk kamertje moet komen voor collega's allemaal voor de inclusifiteit enzo tussen mannen en vrouwen.
Heb daar ook behoefte aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hebben jullie een ideeënbus?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef kree het volgende:
Heb daar ook behoefte aan![]()
Want even helikopteren is toch echt wel hetzelfde als kolvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Onderschat het niet hequote:Op donderdag 19 december 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
Want even helikopteren is toch echt wel hetzelfde als kolven![]()
![]()
nee hoor, maar ok gebedsruimte hebben we nog niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
vroeger werkten de meeste vrouwen niet nadat ze trouwden.
misschien bij jou in de buurt nog steeds zo.
Ik heb het over meerdere locaties he, dat ze dit op het hoofdkantoor doen waar wss meer 50%/50% is man/vrouw/
Maar op een locatie waar 99% alleen mannen komen? bovendien de vrouwen die dit nodig hebben komen toch niet het veld in, dus kan net zo goed vanaf het hoofdkantoor.Do what you love, love what you do!![]()
Koud buitenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
Snap ook niet dat er mannen wc’s bestaan
Die kunnen toch makkelijk buiten plassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nouja, bij allebei komt er iets uitquote:Op donderdag 19 december 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
Want even helikopteren is toch echt wel hetzelfde als kolven![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
nouja, bij allebei komt er iets uit![]()
![]()
Dan weet je meteen hoe belachelijk je voorstel isquote:Op donderdag 19 december 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
LOL zie die blik al voor me als ik dat voorstelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgens mij ben ik opgevoed met melkpoederquote:Op donderdag 19 december 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
Doe je ook echt voor je plezier
Kolven
maak bezwaar danquote:Op donderdag 19 december 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar ok gebedsruimte hebben we nog niet.
Ik heb het over meerdere locaties he, dat ze dit op het hoofdkantoor doen waar wss meer 50%/50% is man/vrouw/
Maar op een locatie waar 99% alleen mannen komen? bovendien de vrouwen die dit nodig hebben komen toch niet het veld in, dus kan net zo goed vanaf het hoofdkantoor.![]()
![]()
kree's ideeënbus?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laatste emailtje is verzonden, automatic replies is ingesteld, status in slack en teams op.....
vakantie![]()
![]()
niks mis meequote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
volgens mij ben ik opgevoed met melkpoeder![]()
En een moeder die hoogstwaarschijnlijk niet werktequote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
volgens mij ben ik opgevoed met melkpoederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja, ik denk buiten...quote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe deden mannen dat vroeger danAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
Laatste emailtje is verzonden, automatic replies is ingesteld, status in slack en teams op.....
vakantie![]()
![]()
Dus afschaffen die wc’s kan @kree er een helikopter ruimte van makenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toen niet idd. toen we ietsjes ouder waren wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een moeder die hoogstwaarschijnlijk niet werkte
Alleen maar voorstander van dat trouwens, beter wmb.
Hoewel ik weet de tijd is er niet meer naar.Do what you love, love what you do!![]()
Een vader kan ook thuis blijvenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
toen niet idd. toen we ietsjes ouder waren wel.
Alleen maar voorstander van dat trouwens, beter wmb.
Hoewel ik weet de tijd is er niet meer naar.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: