SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelf niet al kreeg ik het gratisquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige soorten zijn voor af en toe....mwah....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @DottekeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
uiteraard, anders is het niet eerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van zuurkool, als ik het al maakte voor de kinderen deed ik er bij mij ook altijd ananas door
Want ja als de kinderen alles m oeten eten wat op tafel komt dan moeders ook natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @:dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot aan plafond stapelenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaan
Uw ADH vitamine Worst
Je moet wel het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
uiteraard, anders is het niet eerlijk.
MIjn zoon was er gek op dus dan ontkom je er niet aan
Rode kool kreeg ik echt niet weg, ging echt overgeven zelfs als ik het maakte stond ik al te kokken
Ze mochten allemaal een ding uitzoeken wat ze niet wilde eten, dat was bij mij dus rodekoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we moeten toch hamsteren een noodvoorraad aanleggenquote:alleen hoe zet ik koffie zonder stroom euhhhhhh snotjandorie
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datumquote:Op donderdag 19 december 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
![]()
Ja en conserven ook enzo.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datum![]()
![]()
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.![]()
Ja dat blijft ook lang goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Gewoon afweging maken bij hetgeen wat je wil kopen, maar ze hebben daar idd vaak leuke prijzen![]()
Rode bieten vind ik viesquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, rode bieten met speklappen is ook lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeezout ook?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan, ik vind ze wel lekker Uitje er door bakken, beetje azijn en suiker en door een beetje zout en peper mmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blikvoerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel die schijfjes van Bonduelle nog wel redelijk gaan.
Eten op reserve.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweedeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter dan bloembollenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweede![]()
Ik hou er ook niet zo van maar die borscht die ik had gemaakt was wel lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja heul dichtbij. Ik denk alleen dat je met 2 minuten al wel uitgespeeld bentquote:Op donderdag 19 december 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
Ik ga straks ook met mijn mini-Jus spelen, komt wel dichtbij zo
Meer tijd om te bolken dusquote:Op donderdag 19 december 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heul dichtbij. Ik denk alleen dat je met 2 minuten al wel uitgespeeld bent![]()
![]()
Hey Lovely
Ja ach om met kleine jus te spelen heb je maar een hand nodig, kan je met de andere nog bolkenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker hoor, nog wilde plannen voor de vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goed, bijna vakantie![]()
En met Liev?
Goed, alleen een beetje moe..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze keer niet echt echt eigenlijk, dus lekker relaxenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog wilde plannen voor de vakantie?
Goed, alleen een beetje moe..![]()
Ow, heb je slecht geslapen vannacht?![]()
Is ook lekker tochquote:Op donderdag 19 december 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze keer niet echt echt eigenlijk, dus lekker relaxen![]()
Ow, heb je slecht geslapen vannacht?![]()
Nee gewoon een in kak momentje na het eten
Jazekerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook lekker toch![]()
Nee gewoon een in kak momentje na het eten![]()
OhDaar moet je ff doorheen
![]()
![]()
Komt wel goed, heb maar cappuccino gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 17:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker![]()
OhDaar moet je ff doorheen
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed, heb maar cappuccino gemaaktWat heb je gegeten?
![]()
![]()
Mij ook niet, en ik schrok nietquote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat kan mij die plaats schelen hihi.
Boe
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstquote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker hoorWat heb je gegeten?
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat kan mij die plaats schelen hihi.
Boe![]()
![]()
Nasi met boterhamworst?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo danquote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstAparte combi met boterhamworst
![]()
![]()
Is wel lekkerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo danAparte combi met boterhamworst
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaas
Rode plek is meer een wonde van het pleister trekken.
Anti allergisch mijn oorWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat is de meest vreemde combi die ik ook gehoord hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
..
[ Bericht 97% gewijzigd door gebrokenglas op 19-12-2024 19:00:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik eet wraps met rode bonenpastaquote:Op donderdag 19 december 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaasWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat kanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de meest vreemde combi die ik ook gehoord heb
O lekker ik doe ook vaak kaas op een paas of Kerstbrood, en dan lekker dikke roomboter er bijquote:Op donderdag 19 december 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor ( denk ik )quote:Op donderdag 19 december 2024 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet wraps met rode bonenpasta"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar doe ik alleen roomboter opquote:Op donderdag 19 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ik doe ook vaak kaas op een paas of Kerstbrood, en dan lekker dikke roomboter er bij
Als je hem op zoekt, herken je vast wel een paar nummersquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal wel niet nog een keer iets raars gaan gebeuren toch"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet echt mijn soort muziek. Klinkt me vooral bekend vanwege de samples uit andere nummers die hij heeft gebruikt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind t wel leuke muziek, ook wel erg benieuwd naar zijn nummer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welk nummer was dat?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
Het eerste nummer van 'm in het Nederlands/Frans was wel leuk, daarna wel veel van hetzelfdeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan moeten we jou sturenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie hier ook niet echt een winnaar in![]()
![]()
Zelfs ik ken dat nummerquote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze vind ik nog wel redelijk![]()
![]()
quote:Dat was 'm jaquote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze vind ik nog wel redelijk![]()
![]()
Hoeft niet, dat doen de overige deelnemers welquote:Op donderdag 19 december 2024 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik trek ook geen volle zalen![]()
![]()
Die andere acts zullen wel weer heel overdreven zijn enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zitten er altijd wel een aantal tussen jaquote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Die andere acts zullen wel weer heel overdreven zijn enz![]()
Ja slaan soms ergens nergens opquote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zitten er altijd wel een aantal tussen ja
Je moet toch wat om op te vallen tussen al die 14 in een dozijn nummers?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Die andere acts zullen wel weer heel overdreven zijn enz![]()
Een gekookt eitje er op ook zo lekkerquote:
Dat heb ik liever dan al dat luxe avond eten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja dat wel weer maar toch..quote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet toch wat om op te vallen tussen al die 14 in een dozijn nummers?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vond hem niet zo b ijzonder Deed dit jaar mee met de beste zangersquote:
Ik vond dat de slechtst editie ever.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon lekker normaal iddquote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gekookt eitje er op ook zo lekker
Dat heb ik liever dan al dat luxe avond eten.
OostenrijkSongfestival 2024
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@mario390 @Schakeltopia![]()
Hij rolt wel erg met de Rquote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze vind ik nog wel redelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen mannen of nietquote:Op donderdag 19 december 2024 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik trek ook geen volle zalen
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:17 schreef JustinK het volgende:
![]()
![]()
Hoop zo dat schakeltopia weer mee komt posten in BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mario390 @:Schakeltopia"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammer dat ze Anouk niet hebben gekozenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
Die andere acts zullen wel weer heel overdreven zijn enzWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ken je dit specifieke nummer, of ken je de Arabian riff?quote:
https://youtube.com/shorts/J5eh1f4SxYg?si=4_89PePvDNdri-ElCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Daar was ik vroeger wel een beetje fan van..quote:Op donderdag 19 december 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze Anouk niet hebben gekozen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:17 schreef JustinK het volgende:
![]()
![]()
Schakel was 167 dagen geleden. voor het laatst op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:mario390 @:Schakeltopia![]()
Hopelijk gaat het goed met hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangenaam! Ik ben dat ook nietquote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet de volgende eurovisie songfestival winnaar
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vind haar altijd wel goed. Maar goed, ik heb niets te vinden wie naar het SF magquote:Op donderdag 19 december 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger wel een beetje fan van..
Die is een hele grote pozza aan het etenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel was 167 dagen geleden. voor het laatst op FOK!![]()
Hopelijk gaat het goed met hem![]()
![]()
Wel jammer dat we niet mochten mee stemmen ofz..quote:Op donderdag 19 december 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar altijd wel goed. Maar goed, ik heb niets te vinden wie naar het SF mag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt wel is b ijna 5 maandenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die is een hele grote pozza aan het etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
Kutverdorie ze zijn twee uur eerder begonnen vanwege de Top 50 van 2024
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na een week heeft de buurman weer een kronkel en moet de tv weer harder snap soms niet waarom hij nog zelfstandig mag wonen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken dat nummer van Claude.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ken je dit specifieke nummer, of ken je de Arabian riff?
https://youtube.com/shorts/J5eh1f4SxYg?si=4_89PePvDNdri-El![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hij doet altijd zo'n act, vervelend, negeren besteWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Groetjes terug!quote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
ik dacht al, wat ziet leeuwarden er anders uitquote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Wil wel een keertje die kant op, Ljubljana dan he. Die ik nog steeds niet correct kan spellen zonder spellcheckUw ADH vitamine Worst
Ja Ljubljana staat ook nog op mijn lijstjequote:Op donderdag 19 december 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Wil wel een keertje die kant op, Ljubljana dan he. Die ik nog steeds niet correct kan spellen zonder spellcheck![]()
![]()
Groetjes terugquote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij vroeg of ik deze wilde posten.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik dacht al, wat ziet leeuwarden er anders uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ben je met mario390 ?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zo, klaar met laatste vergadering van vandaag
Voedertijd?I'm surrounded by morons!
Kan hij dat zelf niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik deze wilde posten.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De paffert ontbreekt...quote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Als je honger en of trek hebt moet je gaan etenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:40 schreef Fogel het volgende:
Zo, klaar met laatste vergadering van vandaag
Voedertijd?
quote:Hij moest zelf tetten postenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien mag het niet van mutti![]()
melktietenvideo?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Hij moest zelf tetten postenUw ADH vitamine Worst
Ik moet niksquote:Op donderdag 19 december 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je honger en of trek hebt moet je gaan eten
Of ja, toch wel
Iwa390!quote:I'm surrounded by morons!
Ik zie ook nog een paar maroni'squote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mit maronsquote:Op donderdag 19 december 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Groetjes van Mario.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maronigenot.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie ook nog een paar maroni's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Relax joh...quote:
Niet relaxen!? Wellus!quote:I'm surrounded by morons!
Had ie zeker dorstquote:Op donderdag 19 december 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Gevaarlijk bier, 8,4% dat weg drinkt als limonade
Welke heb je?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Gevaarlijk bier, 8,4% dat weg drinkt als limonade![]()
Dare to drink different.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hee kree.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die had een andere naam eerst toch, niet daar besteld trouwensquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik heb liefmans peach in huis en nog een blik wat @Grrrrrrrr ook had gedronken, maar die bewaar ik wel voor volgende weekquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weizen is wel lekker iddquote:Op donderdag 19 december 2024 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker. Het liefst weizen of witbier
welk blik?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb liefmans peach in huis en nog een blik wat @:Grrrrrrrr ook had gedronken, maar die bewaar ik wel voor volgende weekUw ADH vitamine Worst
Zo. De macarosagna kan de oven in.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Geen idee,zag deze als eerste.Lijkt me wel een prima ipa.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die had een andere naam eerst toch, niet daar besteld trouwens
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drink ik meer in de zomer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was net nog flink aan het boutenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:54 schreef kree het volgende:
hoi allen, was wel bout weer vandaag zeg. brrrrrUw ADH vitamine Worst
![]()
daar waar het wel warm was hopelijk?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was net nog flink aan het bouten
ik heb de CV op 22 graden gezet en heb het gewoon nog een beetje koud.Do what you love, love what you do!![]()
oeh die is een fijne jaquote:Op donderdag 19 december 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)utel-crank-the-juiceUw ADH vitamine Worst
Spuit11quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer ggg.quote:
David Forbes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke biernamen tegenwoordigquote:Op donderdag 19 december 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)utel-crank-the-juice![]()
![]()
ik wordt weer regelmatig gebeld nu door meid met vriend.
Ik snap het wel want wil haar verhaal ff kwijt en mag haar ook onwijs.
Maarja niet altijd zin in. LOL
zal dr nu toch maar ff terugbellen enzo, want weet dat ze niet lekker in dr vel zit.Do what you love, love what you do!![]()
Dan is het je vergeven.quote:
heb je die geprobeerd? ik lang geleden toen het nog een zilveren blik wasquote:Uw ADH vitamine Worst
Zie nu de TT pas. Gaan we naar Mont-Joli?I'm surrounded by morons!
Nee nog nooit opquote:Op donderdag 19 december 2024 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je die geprobeerd? ik lang geleden toen het nog een zilveren blik was![]()
![]()
Als JY wiltquote:Op donderdag 19 december 2024 19:08 schreef Fogel het volgende:
Zie nu de TT pas. Gaan we naar Mont-Joli?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie wat bewaart heeft wat!quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb liefmans peach in huis en nog een blik wat @:Grrrrrrrr ook had gedronken, maar die bewaar ik wel voor volgende week
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt,zal ik je de volgende keer wel moppie of skeetie noemenquote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 19 december 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cadeautje uit eigen zak zeker![]()
![]()
Geen idee wat daar te doen is.quote:I'm surrounded by morons!
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt,zal ik je de volgende keer wel moppie of skeetie noemen
Smakelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wraps met kip en bonen en van alles![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een lieve foto van hun samen
Uw ADH vitamine Worst
quote:
Helloquote:
Ik wilde het net vragen. Weer zo apart stel zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toestemming?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: