SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelf niet al kreeg ik het gratisquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige soorten zijn voor af en toe....mwah....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @DottekeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
uiteraard, anders is het niet eerlijk.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van zuurkool, als ik het al maakte voor de kinderen deed ik er bij mij ook altijd ananas door
Want ja als de kinderen alles m oeten eten wat op tafel komt dan moeders ook natuurlijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie gaat nog veel duurder worden dus bereid je maar voor @:dotteke
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot aan plafond stapelenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gehoord. Hopelijk is het voor die tijd nog een keertje in de aanbieding, dan ga ik mijn slag slaan
Uw ADH vitamine Worst
Je moet wel het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
uiteraard, anders is het niet eerlijk.
MIjn zoon was er gek op dus dan ontkom je er niet aan
Rode kool kreeg ik echt niet weg, ging echt overgeven zelfs als ik het maakte stond ik al te kokken
Ze mochten allemaal een ding uitzoeken wat ze niet wilde eten, dat was bij mij dus rodekoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we moeten toch hamsteren een noodvoorraad aanleggenquote:alleen hoe zet ik koffie zonder stroom euhhhhhh snotjandorie
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datumquote:Op donderdag 19 december 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben blij met Die Grenze. Die dumpshop heb je hier vlak bij en de meeste dingen daar zijn echt spotgoedkoop.
Wel opletten op of het een aanbieding is omdat het spul zwaar over datum is.
Vaak is het dan nog steeds wel prima te nassen, maar zelf koop ik het dan toch liever niet zo snel.![]()
![]()
Ja en conserven ook enzo.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Chocola kan makkelijk ver over de datum![]()
![]()
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.![]()
Ja dat blijft ook lang goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Snoep zal vast ook nog wel okay zijn als het over datum os aangezien het voor het overgrote deel suiker is.
Gewoon afweging maken bij hetgeen wat je wil kopen, maar ze hebben daar idd vaak leuke prijzen![]()
Rode bieten vind ik viesquote:Op donderdag 19 december 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, rode bieten met speklappen is ook lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeezout ook?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:28 schreef ToT het volgende:
Kruiden kunnen ook nog wel.
Toch hou ik het allemaal liever wel binnen de datum.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat kan, ik vind ze wel lekker Uitje er door bakken, beetje azijn en suiker en door een beetje zout en peper mmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blikvoerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel die schijfjes van Bonduelle nog wel redelijk gaan.
Eten op reserve.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweedeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter dan bloembollenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in oorlogs tijden is het wel handig als het er is. Maar lekker is een tweede![]()
Ik hou er ook niet zo van maar die borscht die ik had gemaakt was wel lekkerquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja heul dichtbij. Ik denk alleen dat je met 2 minuten al wel uitgespeeld bentquote:Op donderdag 19 december 2024 17:39 schreef JustinK het volgende:
Ik ga straks ook met mijn mini-Jus spelen, komt wel dichtbij zo
Meer tijd om te bolken dusquote:Op donderdag 19 december 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heul dichtbij. Ik denk alleen dat je met 2 minuten al wel uitgespeeld bent![]()
![]()
Hey Lovely
Ja ach om met kleine jus te spelen heb je maar een hand nodig, kan je met de andere nog bolkenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker hoor, nog wilde plannen voor de vakantie?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja goed, bijna vakantie![]()
En met Liev?
Goed, alleen een beetje moe..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Deze keer niet echt echt eigenlijk, dus lekker relaxenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog wilde plannen voor de vakantie?
Goed, alleen een beetje moe..![]()
Ow, heb je slecht geslapen vannacht?![]()
Is ook lekker tochquote:Op donderdag 19 december 2024 17:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze keer niet echt echt eigenlijk, dus lekker relaxen![]()
Ow, heb je slecht geslapen vannacht?![]()
Nee gewoon een in kak momentje na het eten
Jazekerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook lekker toch![]()
Nee gewoon een in kak momentje na het eten![]()
OhDaar moet je ff doorheen
![]()
![]()
Komt wel goed, heb maar cappuccino gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2024 17:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker![]()
OhDaar moet je ff doorheen
Lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt wel goed, heb maar cappuccino gemaaktWat heb je gegeten?
![]()
![]()
Mij ook niet, en ik schrok nietquote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat kan mij die plaats schelen hihi.
Boe
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstquote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker hoorWat heb je gegeten?
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat kan mij die plaats schelen hihi.
Boe![]()
![]()
Nasi met boterhamworst?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo danquote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nasi uit de vriezer, met augurk, zilveruitjes, casave en boterhamworstAparte combi met boterhamworst
![]()
![]()
Is wel lekkerquote:Op donderdag 19 december 2024 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo danAparte combi met boterhamworst
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaas
Rode plek is meer een wonde van het pleister trekken.
Anti allergisch mijn oorWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat is de meest vreemde combi die ik ook gehoord hebquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
..
[ Bericht 97% gewijzigd door gebrokenglas op 19-12-2024 19:00:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik eet wraps met rode bonenpastaquote:Op donderdag 19 december 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaasWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat kanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de meest vreemde combi die ik ook gehoord heb
O lekker ik doe ook vaak kaas op een paas of Kerstbrood, en dan lekker dikke roomboter er bijquote:Op donderdag 19 december 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet blijkbaar wel meer vreemde combi's zoals krentenbrood/rozijnenbrood met boter en kaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor ( denk ik )quote:Op donderdag 19 december 2024 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik eet wraps met rode bonenpasta"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar doe ik alleen roomboter opquote:Op donderdag 19 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ik doe ook vaak kaas op een paas of Kerstbrood, en dan lekker dikke roomboter er bij
Als je hem op zoekt, herken je vast wel een paar nummersquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal wel niet nog een keer iets raars gaan gebeuren toch"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet echt mijn soort muziek. Klinkt me vooral bekend vanwege de samples uit andere nummers die hij heeft gebruikt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind t wel leuke muziek, ook wel erg benieuwd naar zijn nummer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welk nummer was dat?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
Het eerste nummer van 'm in het Nederlands/Frans was wel leuk, daarna wel veel van hetzelfdeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan moeten we jou sturenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie hier ook niet echt een winnaar in![]()
![]()
Zelfs ik ken dat nummerquote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze vind ik nog wel redelijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: