SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
mocht wel een betere tt komen en dito afbeelding![]()
Das overal in NL op dit momentquote:Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stop die maar daar waar de zon niet schijnt
Nu welquote:Op donderdag 19 december 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Grrrrrrrr ben je nu overtuigd dat mario geen tiener is?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toestemming?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Bolkje voot GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik oet Justin inhalenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@FreshFruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Post#19.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef yvonne het volgende:
@:freshfruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van Mario
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
In deine dromenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat ie 16 was of zo eerstquote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht dat ze jonger zou zijn, maar wel een eckte mutti, dat zie je zoquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
ik had een heel streng kijkende oma verwachtquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
Uw ADH vitamine Worst
Hey Moon
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dametje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een heel streng kijkende oma verwacht
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-12-2024 19:56:23 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOONtje en Boontje.
Ja hè, lieve Moekequote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ja ditquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dammetje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣![]()
Uw ADH vitamine Worst
Mario is dan ook wel regelmatig stout.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Maar als je Mario leest dan moppert ze veel op hemquote:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had al vaker een foto van hem gezien. Hij ziet er niet verkeerd uit inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.
Die rls opa Johan. Dat was altijd lachen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nu al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar... Jiiiiiiiiiiijjquote:
![]()
Hebben jullie weleens gemeet?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee dat niet,maar hij is altijd welkom.We kennen elkaar zo`n 10 jaar nu.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja maar... Jiiiiiiiiiiijj
![]()
Hebben jullie weleens gemeet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De TV weer zachter?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt heel rustigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu wel weer geloof ik ging net flink harder.quote:
Irritant zo iemand.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon blijven melden.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nu wel weer geloof ik ging net flink harder.
Irritant zo iemand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was een week stil ik dacht eindelijk prettig wonenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag je niet naar bed ?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, nog even wakker blijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij kan het dus wel. Gewoon blijven melden, misschien leert hij het nog eensquote:Op donderdag 19 december 2024 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was een week stil ik dacht eindelijk prettig wonenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan word je vroeg wakker ?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mag wel, maar is niet verstandigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hij kan het best heeft gewoon schijt met momenten denk ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij kan het dus wel. Gewoon blijven melden, misschien leert hij het nog eensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel,erectiesheeft de gemiddelde gezonde man gemiddeld in 24 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel,erectie heeft de gemiddelde gezonde man gemiddeld in 24 uur.Tis maar net waar ze het hebben opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een of ander healt onderzoek.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net waar ze het hebben opgezocht
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leerzaam.
Ja hoorde het ookquote:
Als je het googled heb je 10 verschillende antwoorden
Dan hebben ze bij het ene onderzoek gezondere mannen dan jn het anderequote:Op donderdag 19 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook
Als je het googled heb je 10 verschillende antwoorden
Floris aan het janken van blijdschap GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rami gaat ook !quote:Op donderdag 19 december 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Floris aan het janken van blijdschap Greys
Leegloop!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hoor het net. Zijn dus al zeker 4 nieuwe die komen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar net waar ze het hebben opgezocht
Om de penis in shape te houden moet een man regelmatig een erectie krijgen. Dit komt goed uit, een man krijgt namelijk gemiddeld elf keer per dag een erectie. Wist je dat de penis zelfs 1 tot 2 centimeter korter wordt wanneer hij niet regelmatig stijf wordt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
6quote:Op donderdag 19 december 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor het net. Zijn dus al zeker 4 nieuwe die komen.
Ja, rond een uur of 2 en dan kan ik niet meer slapenquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow das wel heel vroegquote:Op donderdag 19 december 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, rond een uur of 2 en dan kan ik niet meer slapen
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je bent nog niet binnen of het is alweer zoverquote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer leer je het nuquote:Op donderdag 19 december 2024 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Niet drinken en dts-en
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nog niet binnen of het is alweer zover
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Door Dotquote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?
Ja, ik denk er niet aan, maar ik word bijna elke keer weer verrast hier...quote:Op donderdag 19 december 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer leer je het nu
Niet drinken en dts-en
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar zijn we goed inquote:Op donderdag 19 december 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk er niet aan, maar ik word bijna elke keer weer verrast hier...
De volgende keer zal ik eerst een paar slokken koffie nemen voordat ik ga bolken.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd als Greys en amy er zijn. Dat weet je tochquote:Op donderdag 19 december 2024 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we zitten alweer op een ander onderwerp, hè?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: