SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
mocht wel een betere tt komen en dito afbeelding![]()
Das overal in NL op dit momentquote:Op donderdag 19 december 2024 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stop die maar daar waar de zon niet schijnt
Nu welquote:Op donderdag 19 december 2024 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Grrrrrrrr ben je nu overtuigd dat mario geen tiener is?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toestemming?quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Bolkje voot GreysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik oet Justin inhalenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@FreshFruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Post#19.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef yvonne het volgende:
@:freshfruit,zeg moppie, had je toestemming? Mag alleen als Mario er oké mee is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jazeker,zelfs op zijn verzoek en nagevraagd.
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van Mario
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
In deine dromenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat ie 16 was of zo eerstquote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh negeer m'n andere post dan maar. Prima.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had een totaaaaaaaaaal ander beeld van MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht dat ze jonger zou zijn, maar wel een eckte mutti, dat zie je zoquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
ik had een heel streng kijkende oma verwachtquote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.
Uw ADH vitamine Worst
Hey Moon
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dametje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣quote:Op donderdag 19 december 2024 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had een heel streng kijkende oma verwacht
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-12-2024 19:56:23 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOONtje en Boontje.
Ja hè, lieve Moekequote:Op donderdag 19 december 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder. Leuke vrouw zo te zien.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ja ditquote:Op donderdag 19 december 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Echt zo ouderwets dammetje. Mario heeft het vaak over zijn moeder en meestal is ze boos 🤣🤣![]()
Uw ADH vitamine Worst
Mario is dan ook wel regelmatig stout.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Maar als je Mario leest dan moppert ze veel op hemquote:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:54 schreef yvonne het volgende:
Ik had bij Mario echt een beeld van die RLS opa stream dinges. Zo'n type. Is het gewoon een hartstikke leuke kerel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: