Zou hij de Duitse vlag al verbrand hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wesley Plaisier indirect het slachtoffer van de doping van Dom Taylor (lol)
Stukje Ronald Koemanquote:Op donderdag 19 december 2024 17:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou hij de Duitse vlag al verbrand hebben?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Saudi's dat WK kopen met 10 kwalificatieplekken voor Middenoosterse dartsers.
Op een heel lang lijstje gedumpt.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al tijd gehad om dat filmpje te uploaden op YouTube? #dtv
Staat me niet heel helder meer bij hoe het tot stand is gekomen, maar 91 gemiddeld is toch niet zo bijzonder?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelde wel echt een prima potje.
Dat is ook nog een optie voor vanavond.. of frietquote:
Denk er maar niet te lang over naquote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie voor vanavond.. of friet
Vechtpotje, scorend erg sterk, veel raak op de juiste momenten. Ook veel dubbels met de derde pijl volgens mij.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Staat me niet heel helder meer bij hoe het tot stand is gekomen, maar 91 gemiddeld is toch niet zo bijzonder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |