Drie van mijn collega's waren onlangs naar een concert van Claude en ze vonden het fantastisch qua energie en zang. Hij schijnt live echt goed over te komen. En m'n collega's zijn van de kritische soort haha. Dus in de zaal daar zal hij zeker zorgen dat hij goed voelt voor de mensen daar, nu nog hopen dat het via de tv schermen net zo goed overkomt.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is inderdaad een ontzettend sympathieke jongen, je kunt geen hekel aan hem hebben. En hij heeft de back story als asielzoeker, ook een tijd in een AZC gewoond. Qua verhaal is het zo ongeveer de perfecte songfestivalinzending.
Als zanger vind ik hem niet zo bijzonder, maar dat is bv. Mans Zelmerlöw ook niet.
Het heeft 34 minuten geduurd, dat moet een positief record voor dit forum zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:34 schreef spapaars het volgende:
Nu al kansloos met de Oost-Europese landen.
Die stemmen nooit op een deelnemer met een ander kleurtje.
Ja, die racistische Oosteuropeanen toch. Nee, neem Nederland, daar komen tenminste geen racistische reacties zodra er een donkere jongen naar Eurovisie wordt gestuurdquote:Op donderdag 19 december 2024 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het heeft 34 minuten geduurd, dat moet een positief record voor dit forum zijn.
Verklapt dat Claude een lied had ingezonden en hij het hem enorm gunde. Niet dat hij het echt ging worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:36 schreef NailQueen het volgende:
Maar had Douwe Bob het laatst nou verklapt?
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:34 schreef spapaars het volgende:
Gewoon een slecht verlicht optreden doen, net zoals Loreen, dan valt t niet opquote:Op donderdag 19 december 2024 16:34 schreef spapaars het volgende:
De woke reacties is 3,2,1..quote:Op donderdag 19 december 2024 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het heeft 34 minuten geduurd, dat moet een positief record voor dit forum zijn.
quote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
Hij heeft in elk geval voor elkaar dat ik van HET INTERESSEERT ME GEEN ENE KUT MEER WIE ER DIT JAAR GAAT FUCK DE EBU naar IK GUN DEZE SCHAT ALLE GOEDS HUP CLAUDE (en fuck de EBU) ben gegaan qua gevoel dus dat is in elk geval iets.
Dat doet hij elk jaar... nou is Claude wel echt een vrij "saai" persoon, in de zin dat je daar volgens mij geen hele spannende uitspattingen van hoeft te verwachten, dus misschien is dat meer naar de zin van Aran.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben vooral bang dat Aran ineens gaat omslaan en dan lelijk over/tegen Claude gaat doen.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Dat gaat wel gebeuren want hij waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben vooral bang dat Aran ineens gaat omslaan en dan lelijk over/tegen Claude gaat doen.
Denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn, het is eerder een zekerheidje dat dat vroeg of laat toch wel een keer zo zal zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wie de t is Céline nou weer? Dion?quote:Op donderdag 19 december 2024 16:33 schreef Em31 het volgende:
Even terugblikkend op vanmiddag.
Behoorlijk lullig dat Celine geen bericht heeft gehad.
Alles wat ik Avrotros gun, zou ik sneu vinden voor Claude inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
Hij heeft in elk geval voor elkaar dat ik van HET INTERESSEERT ME GEEN ENE KUT MEER WIE ER DIT JAAR GAAT FUCK DE EBU naar IK GUN DEZE SCHAT ALLE GOEDS HUP CLAUDE (en fuck de EBU) ben gegaan qua gevoel dus dat is in elk geval iets.
Natuurlijk zijn er hier ook een aantal haat idioten, maar die zijn zo druk met hun onzinberichten dat ze geen tijd hebben om te kijken, laat staan te stemmen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, die racistische Oosteuropeanen toch. Nee, neem Nederland, daar komen tenminste geen racistische reacties zodra er een donkere jongen naar Eurovisie wordt gestuurd
Gaan ze echt niet doen. Dat doen we vooral hier in Nederland. Omdat we qua Franstaligheid niet zo veel meemaken hier. Voor de rest van de wereld is het een jongen die (een paar woorden) Frans spreekt, zoals er in Franstalige landen wel meer rondlopen en rondzingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop alleen niet dat de rest van Europa hem teveel met Stromae gaan vergelijken.
Dat zou je eigenlijk eens moeten terugkijken. Wat een enorm lief mens. En hij is écht, er is niks fake aan. Erg prettig lief persoon.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ah, hij zat ook echt in laatste seizoen Beste Zangers
Oh ik verwacht ook geen winst.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles wat ik Avrotros gun, zou ik sneu vinden voor Claude inderdaad.![]()
Al moet je wel reëel zijn. Het idee van een ESF in Nederland en al bij voorbaat weten dat het in een vijandige setting wordt afgewerkt, zorgt er uiteraard wel voor dat Nederland netjes uit de top van de uitslag gehouden zal worden.
Ja natuurlijk. Wie anders.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wie de t is Céline nou weer? Dion?
PROCENTENPOLONAISE!!!quote:
Het zou wel het toppunt van ironie zijn als Frankrijk nu al een aantal jaar echt fanatiek z'n best doet om Eurovisie te winnen, en Nederland dan totaal random een Frans liedje instuurt en wintquote:Op donderdag 19 december 2024 17:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alles wat ik Avrotros gun, zou ik sneu vinden voor Claude inderdaad.![]()
Al moet je wel reëel zijn. Het idee van een ESF in Nederland en al bij voorbaat weten dat het in een vijandige setting wordt afgewerkt, zorgt er uiteraard wel voor dat Nederland netjes uit de top van de uitslag gehouden zal worden.
Nouja Douwe Bob heeft wel zijn mond voorbij gepraatquote:Op donderdag 19 december 2024 17:37 schreef NailQueen het volgende:
Maar het is alweer even geleden dat de artiest niet van te voren gelekt is. Niet door de media en niet door wie iedereen volgt op instagram
Jaquote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja Douwe Bob heeft wel zijn mond voorbij gepraat
Als Claude inderdaad een leuk nummer heeft en goed overkomt, is iedereen dat straks allang vergeten.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
ik ga bonk inschakelen om je te kalmerenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
Iedereen minus ik, dan.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Claude inderdaad een leuk nummer heeft en goed overkomt, is iedereen dat straks allang vergeten.
Hij zingt niet vals ofzo. Het is gewoon geen echte zanger (vind ik), meer iemand die toon kan houden. Maar als je een sterk nummer hebt kan dat genoeg zijn. Ik noemde al eerder Mans Zelmerlöw, daar geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Leuke keuze wel, al hoop ik dat ie vocaal stabiel genoeg blijft
FOK ! Knokploeg on a missionquote:Op donderdag 19 december 2024 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen minus ik, dan.
Ik gun Claude het allerfijnste maar als iemand van de EBU (of Aran) ook maar lelijk naar hem kijkt bijt ik hun kop eraf.
WE RIDE AT DAWN
Het genre van Claude (in elk geval Ladada) is wel iets wat Frankrijk zelf ook niet zo heel vaak stuurt.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zou wel het toppunt van ironie zijn als Frankrijk nu al een aantal jaar echt fanatiek z'n best doet om Eurovisie te winnen, en Nederland dan totaal random een Frans liedje instuurt en wint
En veel mensen zeggen ook Klauwtquote:Op donderdag 19 december 2024 18:39 schreef linebear het volgende:
Zei Trijntje nou echt Clone bij RTL boulevard
Dat doet hij zelf ook. Hij wil Cloud genoemd worden. Misschien omdat als je z'n naam op z'n Frans uitspreekt het voor Nederlanders klinkt als "kloot".quote:
Nou, dit niveau zie ik Claude ook nog wel halenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genre van Claude (in elk geval Ladada) is wel iets wat Frankrijk zelf ook niet zo heel vaak stuurt.
In 2010 deed dit het best prima:
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoop dat we al die negativiteit eens achter ons kunnen laten komend jaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef N.icka het volgende:
Tja , lief netjes braaf . Dat dan weer wel. Hoop dat hij in het blauwe pak van Joost gaat optreden .
Van mij mag Joost in zijn blauwe pak de 12 punten geven.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef N.icka het volgende:
Tja , lief netjes braaf . Dat dan weer wel. Hoop dat hij in het blauwe pak van Joost gaat optreden .
't Is geen miss verkiezing he.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoop dat we al die negativiteit eens achter ons kunnen laten komend jaar.
Dit slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
't Is geen miss verkiezing he.
Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.quote:
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Komt Claude nu helemaal op het eind?
Ik zie het morgen wel bij even tot hierquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.
Laat Bonk over Sywiert schijtenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Jaap heeft bij mij wel aardig wat credits opgebouwd door Europapa erdoor te "duwen", dus als hij enthousiast is, geloof ik er wel in.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.
En ons Jaap zat ook te knikken.
Ik denk dat Claude pas om 19.45 komt hoor, de gast uit het shot in de coulissen is volgens mij altijd als laatst.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Overmorgen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het morgen wel bij even tot hier
Als er meer mensen mee kijken kijk ik wel even meequote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
Gaan mensen nog naar Albanië kijken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |