Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.quote:
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Komt Claude nu helemaal op het eind?
Ik zie het morgen wel bij even tot hierquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.
Laat Bonk over Sywiert schijtenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Jaap heeft bij mij wel aardig wat credits opgebouwd door Europapa erdoor te "duwen", dus als hij enthousiast is, geloof ik er wel in.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.
En ons Jaap zat ook te knikken.
Ik denk dat Claude pas om 19.45 komt hoor, de gast uit het shot in de coulissen is volgens mij altijd als laatst.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Overmorgen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het morgen wel bij even tot hier
Als er meer mensen mee kijken kijk ik wel even meequote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
Gaan mensen nog naar Albanië kijken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |