Als Claude inderdaad een leuk nummer heeft en goed overkomt, is iedereen dat straks allang vergeten.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
Hij heeft in elk geval voor elkaar dat ik van HET INTERESSEERT ME GEEN ENE KUT MEER WIE ER DIT JAAR GAAT FUCK DE EBU naar IK GUN DEZE SCHAT ALLE GOEDS HUP CLAUDE (en fuck de EBU) ben gegaan qua gevoel dus dat is in elk geval iets.
ik ga bonk inschakelen om je te kalmerenquote:Op donderdag 19 december 2024 16:48 schreef Greys het volgende:
Hij heeft in elk geval voor elkaar dat ik van HET INTERESSEERT ME GEEN ENE KUT MEER WIE ER DIT JAAR GAAT FUCK DE EBU naar IK GUN DEZE SCHAT ALLE GOEDS HUP CLAUDE (en fuck de EBU) ben gegaan qua gevoel dus dat is in elk geval iets.
Iedereen minus ik, dan.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Claude inderdaad een leuk nummer heeft en goed overkomt, is iedereen dat straks allang vergeten.
Hij zingt niet vals ofzo. Het is gewoon geen echte zanger (vind ik), meer iemand die toon kan houden. Maar als je een sterk nummer hebt kan dat genoeg zijn. Ik noemde al eerder Mans Zelmerlöw, daar geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Leuke keuze wel, al hoop ik dat ie vocaal stabiel genoeg blijft
FOK ! Knokploeg on a missionquote:Op donderdag 19 december 2024 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen minus ik, dan.
Ik gun Claude het allerfijnste maar als iemand van de EBU (of Aran) ook maar lelijk naar hem kijkt bijt ik hun kop eraf.
WE RIDE AT DAWN
Het genre van Claude (in elk geval Ladada) is wel iets wat Frankrijk zelf ook niet zo heel vaak stuurt.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zou wel het toppunt van ironie zijn als Frankrijk nu al een aantal jaar echt fanatiek z'n best doet om Eurovisie te winnen, en Nederland dan totaal random een Frans liedje instuurt en wint
En veel mensen zeggen ook Klauwtquote:Op donderdag 19 december 2024 18:39 schreef linebear het volgende:
Zei Trijntje nou echt Clone bij RTL boulevard
Dat doet hij zelf ook. Hij wil Cloud genoemd worden. Misschien omdat als je z'n naam op z'n Frans uitspreekt het voor Nederlanders klinkt als "kloot".quote:
Nou, dit niveau zie ik Claude ook nog wel halenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genre van Claude (in elk geval Ladada) is wel iets wat Frankrijk zelf ook niet zo heel vaak stuurt.
In 2010 deed dit het best prima:
Bekijk deze YouTube-video
Ik hoop dat we al die negativiteit eens achter ons kunnen laten komend jaar.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef N.icka het volgende:
Tja , lief netjes braaf . Dat dan weer wel. Hoop dat hij in het blauwe pak van Joost gaat optreden .
Van mij mag Joost in zijn blauwe pak de 12 punten geven.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:52 schreef N.icka het volgende:
Tja , lief netjes braaf . Dat dan weer wel. Hoop dat hij in het blauwe pak van Joost gaat optreden .
't Is geen miss verkiezing he.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoop dat we al die negativiteit eens achter ons kunnen laten komend jaar.
Dit slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
't Is geen miss verkiezing he.
Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.quote:
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:07 schreef NailQueen het volgende:
Komt Claude nu helemaal op het eind?
Ik zie het morgen wel bij even tot hierquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst de belangrijke zaken, dan het verstrooiingshoekje.
Laat Bonk over Sywiert schijtenquote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Jaap heeft bij mij wel aardig wat credits opgebouwd door Europapa erdoor te "duwen", dus als hij enthousiast is, geloof ik er wel in.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen, maar het klonk welgemeend van Lantinga dat ze het nogal eens waren.
En ons Jaap zat ook te knikken.
Ik denk dat Claude pas om 19.45 komt hoor, de gast uit het shot in de coulissen is volgens mij altijd als laatst.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:09 schreef Greys het volgende:
Opschieten Eva, m'n hond moet zo naar buiten.
Overmorgen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie het morgen wel bij even tot hier
Als er meer mensen mee kijken kijk ik wel even meequote:Op donderdag 19 december 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
Gaan mensen nog naar Albanië kijken vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |