Niet geklikt, wegkijkende slakquote:Op maandag 10 maart 2025 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we hier niet, he?
https://www.omroepbrabant(...)ie-door-stalkende-ex
Wie wat waarquote:Op maandag 10 maart 2025 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
User @:servieskast schijnt dit mooie mannen te vinden
Ik stel voor om ze voortaan een dieet voor te schotelen wat uitsluitend bestaat uit producten waarin varkensvlees- of vet is verwerkt.quote:
Ironische opmerkingquote:
Wat mij betreft allemaal even schuldig aan dood door schuld. Alle vier gewoon minimaal 20 jaar brommen.quote:Wie de bedenker was van het plan om bruidsmodewinkel Aliyah's Styling met een grote hoeveelheid benzine en zwaar vuurwerk in brand te steken, wordt ook een juridische vraag in het strafproces rond de verwoestende explosies. Deze week komen de verdachten voor het eerst voor de rechter in een inleidende zitting.
Ja wat voor baan heeft iemand ook vraag ik me af, dat je even 2k per maand aan je vriendin geeft. Ging vast allemaal contant.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef Kamelenteen het volgende:
Die meid, dat is ook een pareltje hoor.
Allemaal dure kado's aanvaarden net als 2000 euro per maand..
Zouden haar ouders kamelen hebben ontvangen?
quote:
Lol baanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat voor baan heeft iemand ook vraag ik me af, dat je even 2k per maand aan je vriendin geeft. Ging vast allemaal contant.
Dat is niet haar echte naam toch?quote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef Molo het volgende:
Wilt u ook 'in vuur en vlam' geraken? Muzmatch, voor al uw prachtige date-avonturen![]()
![]()
Senna ook echt![]()
Tuuuuuuurlijk, die meid heeft echt zo'n havermelknaam
Nquote:
Nee, natuurlijk niet. Senna is niet bepaald een Islamitische naam.quote:
Haar winkel heette Alishya's Fashion of zoiets. Ik denk dat je de kvk niet echt nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
N
[..]
Nee, natuurlijk niet. Senna is niet bepaald een Islamitische naam.
Beetje raar, dr echte naam zal echt wel zo te achterhalen zijn via de kvk.
Staat onder het artikel:quote:
quote:* De naam Senna is op verzoek van haar advocaat Richard Korver, die zich beroept op veiligheidsredenen, gefingeerd. Haar echte naam is bekend bij de redactie.
20 jaar per slachtoffer, dus 6 x 20 jaar per persoon.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat mij betreft allemaal even schuldig aan dood door schuld. Alle vier gewoon minimaal 20 jaar brommen.
Zo werkt het helaas niet in ons land.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
20 jaar per slachtoffer, dus 6 x 20 jaar per persoon.
Opruimen dat tuig, nooit meer vrijlaten..
Vies, vettig kudtvolk..
Ik denk dat je die wel nodig hebt. De huidige eigenaresse was niet degene die de zaak heeft opgericht jaren terug.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haar winkel heette Alishya's Fashion of zoiets. Ik denk dat je de kvk niet echt nodig hebt.
De maximum straf voor dood door schuld is twee jaar gevangenisstraf, of vier jaar gevangenisstraf als de schuld bestaat uit roekeloosheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat mij betreft allemaal even schuldig aan dood door schuld. Alle vier gewoon minimaal 20 jaar brommen.
Dat zegt niet zoveel, de meest fanatieke moslims die ik ken zijn van die blanke meiden die zich hebben bekeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:35 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Senna is niet bepaald een Islamitische naam.
Dit ja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk niet dat het zo relevant is of ze nu Senna, Fatima of Pommelien heet, eigenlijk. Haar ex heeft haar op een vreselijk zieke manier proberen te grazen te nemen en heeft daarbij 6 mensen omgebracht omdat het een zieke, jaloerse lul is.
Dat ze nota bene doorgegaan zijn met het plan nadat ze een keer per toeval gestopt zijn door de politie maakt het nog een verzwarende omstandigheid. Dat je in je eentje zoiets verzint is al ernstig, dat je er nog twee of drie andere idioten in meekrijgt is onbegrijpelijk. Dat er niet eentje heeft gezegd van hee pik, gaat dit niet wat ver? geeft ook iets aan over die omgeving.
Arme meiden..quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, de meest fanatieke moslims die ik ken zijn van die blanke meiden die zich hebben bekeerd.
Het meest onbegrijpelijk vind ik dat er kansenparels zijn die dus in ruil voor een paar rotcenten dit soort klusjes ook aannemen en uitvoeren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Qarrad het volgende:
Ik denk niet dat het zo relevant is of ze nu Senna, Fatima of Pommelien heet, eigenlijk. Haar ex heeft haar op een vreselijk zieke manier proberen te grazen te nemen en heeft daarbij 6 mensen omgebracht omdat het een zieke, jaloerse lul is.
Dat ze nota bene doorgegaan zijn met het plan nadat ze een keer per toeval gestopt zijn door de politie maakt nog een verzwarende omstandigheid. Dat je in je eentje zoiets verzint is al ernstig, dat je er nog twee of drie andere idioten in meekrijgt is onbegrijpelijk. Dat er niet eentje heeft gezegd van hee pik, gaat dit niet wat ver? geeft ook iets aan over die omgeving.
Meestal ronselen ze ook minderjarigen daarvoor, is de straf mild.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het meest onbegrijpelijk vind ik dat er kansenparels zijn die dus in ruil voor een paar rotcenten dit soort klusjes ook aannemen en uitvoeren.
Bedoel, je krijgt een paar honderd/duizend euro om voor vele duizenden euro's schade aan te richten maar ook met het risico een lange tijd in de bak te belanden. Dat is het toch niet waard allemaal?
Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal ronselen ze ook minderjarigen daarvoor, is de straf mild.
Helemaal waarquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:53 schreef Qarrad het volgende:
Dat ze nota bene doorgegaan zijn met het plan nadat ze een keer per toeval gestopt zijn door de politie maakt nog een verzwarende omstandigheid. Dat je in je eentje zoiets verzint is al ernstig, dat je er nog twee of drie andere idioten in meekrijgt is onbegrijpelijk. Dat er niet eentje heeft gezegd van hee pik, gaat dit niet wat ver? geeft ook iets aan over die omgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |