grijze treurnis ohne ende. 27 uurquote:Op donderdag 26 december 2024 21:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zelfs bij de befaamde grijze treurnis is het beter dan in Nederland ja
Zonnepanelen doen het nog slechter dan vorig jaar zag ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
grijze treurnis ohne ende. 27 uur![]()
.Elk jaar weer...
[ x ]
Eerlijk gezegd mis ik het niet, en ben ik wel een zonliefhebber.quote:Op donderdag 26 december 2024 21:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
grijze treurnis ohne ende. 27 uur![]()
.Elk jaar weer...
[ x ]
Mwoah, op een zonnige dag is het toch echt later 'donker' dan op een grijze dag. Dan kijk je om 16 uur al naar buiten en denk je.. meh.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mis ik het niet, en ben ik wel een zonliefhebber.
Van de zon in de winter krijg je het niet warmer. En het wordt nog steeds even vroeg donker.
Het kan ook zijn dat ik de positieve dingen van de zon in de winter vergeten ben omdat het zo lang geleden is.
Deze december vind ik stuk prettiger dan vorig jaar toen het fokkin' koud was. Nog 0 keer handschoenen aangehad met hardlopen deze maand.
Hier heb je lente:quote:Op donderdag 26 december 2024 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, en kansloos donkergrijze deprimerende treurnis ohne ende. Zo intens saai die 5 maanden herfst hier. Laat gewoon de zon schijnen en het maakt niet uit of dat met -2 is of met +12. Keer sneeuw mag ook.
Maargoed, hoort bij dat suffe zeeklimaat![]()
![]()
Doe mij maar weer lente
Doe je de lange broek aan, boeie.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:51 schreef Evangelion het volgende:
17 graden verschil is echt wel veel dus oneens maar OK OK
Grijs/regen/mist met 2-5 graden is ook net zo erg. Zon of afgewisseld zon en wolken en dan maakt mij het niet uit of het -2 of +12 isquote:Op donderdag 26 december 2024 22:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mwoah, op een zonnige dag is het toch echt later 'donker' dan op een grijze dag. Dan kijk je om 16 uur al naar buiten en denk je.. meh.
En zonnig weer oogt vriendelijker en nodigt veel meer (mensen) uit om naar buiten te gaan.
Liever zon met -5 dan grijs/regen met 12 graden.
Bij ons thuis zou de zon schijnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
1 graad en dikke mist![]()
. Wat een kansloze rotzooi is dat.
Vrijwel het hele land heeft last van die kansloze mist. Dit is nog erger dan gister. Nou, wie wou er ook alweer kouquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bij ons thuis zou de zon schijnen
Hier strakblauw
Jij niet, dat is onderhand duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijwel het hele land heeft last van die kansloze mist. Dit is nog erger dan gister. Nou, wie wou er ook alweer kou
Mag wel, maar dan graag eerst 20 cm sneeuw en daarna zonquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:43 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Jij niet, dat is onderhand duidelijk
Bij ons thuis de hele dag volle bak zon dus, net bevestigd door moedersquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrijwel het hele land heeft last van die kansloze mist. Dit is nog erger dan gister. Nou, wie wou er ook alweer kou
En weer blijft de mist gewoon hangen.quote:Plaatselijk kan de mist zeer dicht zijn, met een zicht van minder dan tweehonderd meter, waarschuwt het KNMI. Naar verwachting trekt de mist rond negen uur vanochtend weer weg. De waarschuwing geldt tot ongeveer 9.00 uur.
Ik!quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
200 meter zicht hier in Twente. Als ik naar buiten kijk misschien zelfs minder. Dat belooft wat met vuurwerk als dit met oud en nieuw gebeurt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:35 schreef THEFXR het volgende:
mist lijkt erger te worden ipv weg te trekken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |