SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag het plaatje in de OP aan de tt aanpassen![]()
![]()
![]()
Liever met cholola of met van die spikkels er op?quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo goed?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag het plaatje in de OP aan de tt aanpassen
Uw ADH vitamine Worst
Oh die blaadjes heb ik al een tijdje niet meer gezien!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Van die blaadjes met rode besjes erop en ongevulde kransjes met musket.
Ah, musketkransjes neem ik er heel soms wel eens eentje van.
Maar verder vooral merengue, schuim en fondant, lekker zoet
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Nee, ik hou ook niet zo van chocoladekransjes, alleen de witte. En soms die met spikkels dus.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Liever met cholola of met van die spikkels er op?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Amandelkransjes, maar dan bereid met roomboterquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Genoeg melk in de OP om dat te maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee niet deze hoor, de heeft toch nur 1 lied
Het pindarotsje dan?![]()
Gezien de kwaliteit zal ze er nu lang niet meer zo hot & sexy uit zien!quote:Op woensdag 18 december 2024 21:23 schreef mario390 het volgende:
deze sandra hoor
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Maria Magdalenaquote:Op woensdag 18 december 2024 21:23 schreef mario390 het volgende:
deze sandra hoor
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een keer een enorme aanvaring met haar gehad!
Dat lag vast niet aan kroepoekje![]()
![]()
M'n moeder zat in de bus en Kroepoekje stapte ook in en eiste m'n moeder's plaats op.quote:
Die weigerde natuurlijk en Sandra liep meteen te bitchen van "Weet je wel wie ik ben???" enzo.
Maar goed, dat was vele jaren geleden en ik vraag me ook af in hoeverre het allemaal exact klopt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3243 / +190 / +208 / 12538 / 13049
2. FreshFruit / 1160 / +113 / +0 / 2862 / 3381
3. mario390 / 689 / +36 / +39 / 497 / 734
4. Dr.Mikey / 652 / +85 / +79 / 1046 / 1326
5. HappyCharly / 421 / +14 / +1 / 1822 / 2031
6. hemarookworst / 400 / +30 / +19 / 1443 / 1712
7. KillemWieft / 393 / +27 / +35 / 275 / 444
8. AardappelSchotel / 318 / +15 / +26 / 2159 / 2394
9. gebrokenglas / 271 / +0 / +6 / 2098 / 2361
10. _UserName_ / 251 / +35 / +111 / 341 / 421
11. greysbones / 226 / +17 / +9 / 2599 / 2739
12. MizzezAmy / 211 / +14 / +2 / 1288 / 1449
13. Lovely / 171 / +19 / +26 / 2292 / 2495
14. Pinnenmutske / 171 / +2 / +2 / 828 / 971
15. Rob / 135 / +0 / +43 / 194 / 245
16. ToT / 131 / +9 / +3 / 2453 / 2605
17. Fogel / 128 / +16 / +7 / 611 / 733
18. loveyoulongtime / 125 / +2 / +1 / 577 / 642
19. kree / 119 / +11 / +0 / 524 / 590
20. Soury / 119 / +0 / +0 / 140 / 185SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat het nog bestaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BoeiendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Violetta lult maar een eind weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef mario390 het volgende:
straks komt violeta, werd over haar exit spreken
quote:quote:![]()
![]()
Spaans wel mooie taal helemaal als ze gaan scheldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef mario390 het volgende:
straks komt violeta, werd over haar exit spreken
![]()
Toen in la casa di papel die tokio en Nairobi puta dit conjo dat was wel sexyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Boeienquote:Op woensdag 18 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen in la casa di papel die tokio en Nairobi puta dit conjo dat was wel sexy![]()
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2024 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen in la casa di papel die tokio en Nairobi puta dit conjo dat was wel sexy![]()
Heel spannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Boeiend spannendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Violeta pamfletaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jij moet allang in je bedje liggen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zellufquote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet allang in je bedje liggen!![]()
Variatie is goed voor een mensquote:Op woensdag 18 december 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vorige keer apfelroster nu birne
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb wortelkersttaartjesquote:Op woensdag 18 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had kerstkransjes.![]()
Jij lekker worteltjes?![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet allang in je bedje liggen!hoef nog niet naar bed van @Shii
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het is kwart voor tien, dat is anderhalf uur voor je bed tijdquote:![]()
Paul
![]()
ge hoeft niet te wenen mennekequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ga maar lekker slappen jonguhjquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paul
![]()
klopt liefie, hopelijk blijven we gezond, maar je weet het niet liefiequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
gaat niet om mij maar om die kinderenquote:Op woensdag 18 december 2024 21:57 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt liefie, hopelijk blijven we gezond, maar je weet het niet liefie![]()
Paul
![]()
klopt liefie gaat om de kidsquote:Op woensdag 18 december 2024 21:58 schreef Shii het volgende:
[..]
gaat niet om mij maar om die kinderenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan zal ik er voorzichtig bijspringen. 3...2...1......![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Paul
![]()
Paul
![]()
was jij dat echt?quote:ik dacht dat al
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:19 schreef Shii het volgende:
All I want for Christmas is.......................quote:Uw ADH vitamine Worst
Easy modeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Paul
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het korte busjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BirdyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is deze TT?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer lylt.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duidelijk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ohne milch kein leben fur unsere kleinen.
ohne Socken gibt es kalte Füsse![]()
Ze had beter naar de tattoo artiest terug kunnen gaan.... Mooie neus welquote:Op woensdag 18 december 2024 22:54 schreef mario390 het volgende:
zij was bij de kapster![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lach met een schone bips![]()
Weinig stallion de laatste dagen.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey hoi the Frysian Stallion“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wassup, dut ie het niet?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig stallion de laatste dagen.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wassup, dut ie het niet?![]()
![]()
Soms echt even zoeken.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wassup, dut ie het niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Las trouwens dat die Transformers film nu op Netflix staat, die met de beast bots. De moeite waard voor het weekend om even op te zetten?Lach met een schone bips![]()
geen ideequote:Op woensdag 18 december 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Las trouwens dat die Transformers film nu op Netflix staat, die met de beast bots. De moeite waard voor het weekend om even op te zetten?![]()
Ik was iets te enthousiast met de Berenburg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
As oprjochte Frysk jou ik neat om kjeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut kou! Komende zomer ga je shinen maatWarmer klimaat.
het viel wat minder?quote:Op woensdag 18 december 2024 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was iets te enthousiast met de Berenburg.Same shit, different day
SC hopper present![]()
En hoe.Geen fijne kater.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als een import Gelderlander uit brabant, met Limburgs en Amsterdamse ouders snap ik je compleetquote:Op woensdag 18 december 2024 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
As oprjochte Frysk jou ik neat om kjeld.![]()
Alle sneppe ik nikkes van watte ge net gezegd hebbe.
Ofzo.Lach met een schone bips![]()
Als echte Fries geef ik niks om kou.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als een import Gelderlander uit brabant, met Limburgs en Amsterdamse ouders snap ik je compleet![]()
Alle sneppe ik nikkes van watte ge net gezegd hebbe.
Ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BS, met een kater nog de pielemuis moeten zoeken is gewoon aandacht vragenquote:
Had al een tijdje niet meer gedronken.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
moet zeggen dat rum me maar zelden een kater geeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dan weer wel, wat een horror winter weer.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als echte Fries geef ik niks om kou.
Heb zin in de zomer man.Lach met een schone bips![]()
RTV Oostquote:Op woensdag 18 december 2024 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Waar ben ik nou weer op YouTube?Lach met een schone bips![]()
Ik wil ook wel een keer mijn winterjas aan.Heb dat ding niet voor niks gekocht.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dan weer wel, wat een horror winter weer.
Heb zin in de zomer man.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in de donkere krochten?quote:Op woensdag 18 december 2024 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
Waar ben ik nou weer op YouTube?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Realtalk met Alex en Sait?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
top 4000 op staan?quote:Op woensdag 18 december 2024 23:08 schreef Shii het volgende:
I was made for loving you...................Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, fair enough. Misschien dan dagje min 1 doen in februari dan?quote:Op woensdag 18 december 2024 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer mijn winterjas aan.Heb dat ding niet voor niks gekocht.Lach met een schone bips![]()
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, fair enough. Misschien dan dagje min 1 doen in februari dan?
mehquote:Op woensdag 18 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, fair enough. Misschien dan dagje min 1 doen in februari dan?Same shit, different day
SC hopper present![]()
oh shoot da's vragen om ellendequote:Op woensdag 18 december 2024 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja nou ja nee![]()
Maar iemand vond van wel
Eerste en enige bericht: did you shoot your load?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hihi shoot your load... Das dagelijkse kost.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja nou ja nee![]()
Maar iemand vond van wel
Eerste en enige bericht: did you shoot your load?Lach met een schone bips![]()
Bij RTV Oost?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja t was helemaal geen rare videoquote:Op woensdag 18 december 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi shoot your load... Das dagelijkse kost.
♡♡♡♡![]()
Moet serieus zeggen die RTV Oost shit over de pliessie die ze op YouTube zetten. Vanavond beetje van gekeken, maar echt geweldige tv wel. Ook al is het internet, maar leuker dan normale tv dan weer. Lach me rot om sommige dingen daar.quote:Lach met een schone bips![]()
Vind ik ook geen rare video's hoor.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja t was helemaal geen rare videoLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 18 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vind ik ook geen rare video's hoor.
♡♡♡♡![]()
Zat ik dus net aan te denken,stukken beter dan die politievlogger filmpjes.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet serieus zeggen die RTV Oost shit over de pliessie die ze op YouTube zetten. Vanavond beetje van gekeken, maar echt geweldige tv wel. Ook al is het internet, maar leuker dan normale tv dan weer. Lach me rot om sommige dingen daar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De wijk patrouille?quote:Op woensdag 18 december 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet serieus zeggen die RTV Oost shit over de pliessie die ze op YouTube zetten. Vanavond beetje van gekeken, maar echt geweldige tv wel. Ook al is het internet, maar leuker dan normale tv dan weer. Lach me rot om sommige dingen daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel even lachen schat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Klopt maar ook wel vaak als een "verdachte iets zegt" dat de pliessie dan zegt "ja uh we konden niks geks zien dus laat maar" Geniaal!quote:Op woensdag 18 december 2024 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat ik dus net aan te denken,stukken beter dan die politievlogger filmpjes.
Ow kut, sorry man. Ik heb jouw man ook gepijpt. Werkt dus echt. Nu weer likken.quote:Lach met een schone bips![]()
De laatste die ik zag waren ze not amused over een ventje met zijn vriendjes en nogal een grote smoel.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt maar ook wel vaak als een "verdachte iets zegt" dat de pliessie dan zegt "ja uh we konden niks geks zien dus laat maar" Geniaal!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zin an, al zou "pijpen om de keel te smeren" een goeie zijn. Durft toch niemandquote:
Niet te lang voor tt? Anders keelsmeerpijpquote:Op woensdag 18 december 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen zin an, al zou "pijpen om de keel te smeren" een goeie zijn. Durft toch niemand
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar wat een mongooltje ook, ik zou hem echt een paar opvoedende tikken geven. Over de knie en alles wat ik vroeger ook gehad heb.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste die ik zag waren ze not amused over een ventje met zijn vriendjes en nogal een grote smoel.Lach met een schone bips![]()
Nee dat past prima in de keel van de TTquote:Op woensdag 18 december 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet te lang voor tt? Anders keelsmeerpijp
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: