Huh? Hoe kan je als coalitie lid geen ondersteunende medewerkers hebben?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:17 schreef Hanca het volgende:
Over medewerkers in de Kamer:
https://www.nporadio1.nl/(...)och-meer-geld-willen
[..]
Het gebrek aan ondersteuning van de Kamer is al jaren een probleem en zorgt steeds vaker voor ongelukken.
Ik moest net via de website van tweedekamer.nl heel wat klikken om bij het debat te komenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:15 schreef miss_sly het volgende:
Het is echt een drama met die livestreams weer. Hoe moeilijk is het toch anno 2024 om een fatsoenlijke livestream uit te zenden, zonder dat die constant vastloopt?
Heb je wellicht dan een link voor mij? Ik kan het ook niet vinden...quote:Op donderdag 19 december 2024 13:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik moest net via de website van tweedekamer.nl heel wat klikken om bij het debat te komen
Alsof je land in staat van beleg inrijdt.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Origami94 het volgende:
Eerdmans wilt het leger inzetten voor grenscontroles
https://www.tweedekamer.n(...)24&todate=19/12/2024quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Heb je wellicht dan een link voor mij? Ik kan het ook niet vinden...
1000 stemmen scheelde het en we hadden het afgelopen jaar met een Eerdmans-loze kamer doorgebracht. Maar helaas.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Origami94 het volgende:
Marjolein Faber is knettergek. En een buiten gewoon naar persoon, dat vergat Kati Piri er nog bij te zeggen, dus dat doe ik wel even.quote:
Waar is Trump als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
1000 stemmen scheelde het en we hadden het afgelopen jaar met een Eerdmans-loze kamer doorgebracht. Maar helaas.
Dit zijn ook wel Trumpiaanse tactieken. Eerst een publieke sector slopen en dan de schuld geven aan links en asiel.quote:
Zou Eerdmans weten dat de marechaussee onderdeel is van het leger?quote:Op donderdag 19 december 2024 13:43 schreef Origami94 het volgende:
Ja. Maar zo'n hondenfluitje is ook wel leuk.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Zou Eerdmans weten dat de marechaussee onderdeel is van het leger?
Faber. Dat mens.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol!! Faber op der plek gezet
Ik ben blij voor deze opmerking. Dat je ook ziet dat er een probleem is. Fijn dat je mij steunt in mijn oplossing.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel een grappige taktiek wellicht moet ik dat ook eens toepassen tijdens conflicten. Als mijn vriendin het niet met me eens is gewoon eens zeggen "wat leuk dat jij dat ook vind"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |