abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215945958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik zou schoof niet eens de leiding geven over een marktkraampje....
In zijn marktkraampje ligt nu allemaal bedorven waar met zelf aangepaste houdbaarheidsdata.
pi_215946200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 15:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik merk anders weinig/niks van het stikstof probleem.
dan moet je wat vaker buiten komen. Hele heidegebieden vergrassen, bomen sterven af, bossen bestaan vwb onder begroeiing steeds meer uit alleen maar bramenstruiken etc. Biodiversiteit is flink achteruit gegaan
quote:
Kosten van de energie transitie zijn enorm, en wat/meer minder tempo zal het grote verschil niet maken.
factor 3 als je 5 of 15 jaar aanhoudt
quote:
Het grootste probleem in de zorg lijkt nu het personeel probleem te zijn, maar dat is cynisch genoeg ook meteen een oplossing voor de enorme kosten die we anders zouden maken en/of de tekorten in andere sectoren die zouden toenemen.
Nee, kosten stijgen gewoon door
pi_215946741
Raisa is nog steeds FvD, toch ? Nog steeds ontkennen , als iets niet in haar straatje past.
twitter

Getweet om negen uur vanochtend, maar niet verwijderd daarna, toen er meer informatie kwam.
En niet de moeite genomen die informatie te zoeken?
Wilders was ook al gretig met zijn eerste reactie.

De Telegraaf heeft wel informatie gezocht. o.a. deze film.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bluesdude op 21-12-2024 19:29:45 ]
pi_215946902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Raisa is nog steeds FvD, toch ? Nog steeds ontkennen , als iets niet in haar straatje past.[ x ]
Getweet om negen uur vanochtend, maar niet verwijderd daarna, toen er meer informatie kwam.
Ook niet de moeite genomen die informatie te zoeken?

De Telegraaf heeft wel informatie gezocht.

Toch is de islam weer betrokken bij moord en doodslag in het Westen. Dit keer gaat het kennelijk om een spijtoptant.

De islam is verschrikkelijk, iedereen in Europa is in groot gevaar door de door links goedgekeurde aanwezigheid van deze moorddadige religie. Als de politiek in Europa niet ingrijpt, voorspel ik burgeroorlogen op dit continent.
pi_215947086
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Toch is de islam weer betrokken bij moord en doodslag in het Westen. Dit keer gaat het kennelijk om een spijtoptant.

De islam is verschrikkelijk, iedereen in Europa is in groot gevaar door de door links goedgekeurde aanwezigheid van deze moorddadige religie. Als de politiek in Europa niet ingrijpt, voorspel ik burgeroorlogen op dit continent.
Zeg je nu dat je bereidt bent danwel snapt dat mensen wapens oppakken/danwel aanslagen gaan plegen?
Oftewel zeg je nu impliciet dat je aan het radicaliseren bent?
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:45:07 #281
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947105
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Raisa is nog steeds FvD, toch ? Nog steeds ontkennen , als iets niet in haar straatje past.[ x ]
En niet de moeite genomen die informatie te zoeken?

De Telegraaf heeft wel informatie gezocht. o.a. deze film.

Raisa is niet al te snugger en vooral extreem irrelevant. Lijkt me geen persoon die een POL-discussie waard is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215947155
quote:

[..]

Ja hoor. :Y

Hou eens op joh. Mafketel.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 22 december 2024 @ 07:44:45 #283
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215952453
Bassie is tegenwoordig behalve clown ook alcoholist, interessant.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215952507
quote:

[..]
Dan kom je niet genoeg in de natuur.

Dit ziet misschien niet iedereen: Hanca in POL / Boerenproblematiekverzameltopic #6 - waar het verstand terugkomt
Maar zelfs een leek ziet wel dat er van alles kapot is. Al heb je altijd mensen die is een totaal doods gebied waar het 20 jaargeleden nog krioelde van leven "lekker stil, he?' kunnen zeggen, niet beseffend dat het een doodse stilte is en oa de vogels verdwenen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 08:09:41 ]
pi_215953400
De kerstboodschap van Wilders
twitter
pi_215953463
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef Bluesdude het volgende:
De kerstboodschap van Wilders[ x ]
En nu in het fantastische Nederlands…of flirt Geert nu met Musk voor wat dollars voor de partijkas.
  zondag 22 december 2024 @ 10:33:10 #287
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215953524
quote:

[..]

Interessant man. Vooral hoe je aangeeft dat je niet zo goed begrijpt dat iemand die het volledig met jou eens is deze gruweldaad heeft begaan. Ook best interessant dat je het er blijkbaar mee eens bent, dat je alleen graag een andere doelgroep als slachtoffer ziet.

“Door links goedgekeurde” is dan weer een beetje jammer. Blijkbaar begrijp je, zoals overigens vele niet al te intelligente extreem-rechtse geradicaliseerde figuren, de rol van rechts bij migratieproblematiek niet zo goed.

Alle migratie problemen zijn door rechts veroorzaakt. Uitbuiting van goedkope werkkrachten, roofbouw, kolonialisme, vervuiling, mooie kapitalistische gebruiken die migratie hebben veroorzaakt en verergert.

Links kun je verwijten dat ze ook migranten een menswaardig bestaan gunnen, daar heb je helemaal gelijk in. Die fukking moslims horen eigenlijk gewoon in ghetto’s thuis toch?
pi_215953591
quote:

[..]
Tja en ik merk weinig/niks van het islamprobleem.

Ik hoor al jaren van boosrechts dat het hier weldra een shariastaat zou worden. Maar toen ik net ging pissen zat mijn voorhuid er nog steeds aan, ik zag mijn buurvrouw net gewoon ongesluierd naar buiten komen ( :9 ) en in het Arabisch kom ik nog steeds niet verder dan yalla yalla en shukran. Valt allemaal dus wel mee.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215954363
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:19 schreef Bluesdude het volgende:
De kerstboodschap van Wilders[ x ]
ik denk dat het meer je eigen kerstboodschap is.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215954394
twitter

wat valt er te winnen dan

is er een oorlog

is er een wedstrijd

wat moet er gewonnen worden?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zondag 22 december 2024 @ 12:07:01 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215954541
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]

wat valt er te winnen dan

is er een oorlog

is er een wedstrijd

wat moet er gewonnen worden?
Een van Geerts voetsoldaten heeft van het weekend een eerste slag uitgedeeld en hij hoopt dat anderen hem volgen in de strijd.
Antifa
  zondag 22 december 2024 @ 12:11:36 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215954572
twitter

Ach Pieter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 22 december 2024 @ 12:11:52 #293
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215954574
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:07 schreef VoMy het volgende:

[..]
Een van Geerts voetsoldaten heeft van het weekend een eerste slag uitgedeeld en hij hoopt dat anderen hem volgen in de strijd.
Daarom zou het goed zijn om het SCP periodiek de normen en waarden van PVV-stemmers te laten monitoren. Nieuwe data zouden behulpzaam kunnen zijn om gericht problemen aan te pakken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215954598
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:11 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach Pieter
De man is mentaal labiel...

hoop praatjes

en uiteindelijk gaat hij in een kabinet wilders zitten
pi_215954619
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:07 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik heb er niets van mee gekregen

vertel?
pi_215954633
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 10:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Tja en ik merk weinig/niks van het islamprobleem.

Ik hoor al jaren van boosrechts dat het hier weldra een shariastaat zou worden. Maar toen ik net ging pissen zat mijn voorhuid er nog steeds aan, ik zag mijn buurvrouw net gewoon ongesluierd naar buiten komen ( :9 ) en in het Arabisch kom ik nog steeds niet verder dan yalla yalla en shukran. Valt allemaal dus wel mee.
niemand eigenlijk.....

Het wordt alllemaal erger gemaakt dan het is

in de grote steden kan er weles wat gebeuren maar het grootste deel van nederland merkt er weinig van
pi_215954640
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom zou het goed zijn om het SCP periodiek de normen en waarden van PVV-stemmers te laten monitoren. Nieuwe data zouden behulpzaam kunnen zijn om gericht problemen aan te pakken.
monitoren onder het tokkie volk?
pi_215954643
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik denk dat het meer je eigen kerstboodschap is.....
Het is de haattirade van Wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')