Ik zit net het laatste bericht te lezenquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:15 schreef mschol het volgende:
Kamelenteen in NWS / Grote explosie Den Haag #10 Plottwist! kan de onzin hier even geveegd worden?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 01:15 schreef mschol het volgende:
NWS / Grote explosie Den Haag #10 Plottwist! kan de onzin hier even geveegd worden?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 01:37 schreef Momo het volgende:
Lijkt meer op een AI bot dan een user ondertussen
"Heb jij ook een rekening bij Bunq en wil je er liever vanaf? Bitcoin is een goeie optie."quote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Heb jij ook een rekening bij Bunq en wil je er liever vanaf? Bitcoin is een goeie optie."
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus aan yessie234 wordt niks gedaan?
Jullie vinden dat normaal ook nog?
Stuur een berichtje naar het management?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat jullie dit normaal vinden aangezien dat deze persoon weken lang kan doorgaan.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stuur een berichtje naar het management?
Heb weinig met jou, maar nog minder met yessie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Dus aan yessie234 wordt niks gedaan?
Jullie vinden dat normaal ook nog?
Ik weet nieteens wie jij bent maar als je me toch volgt: ik reageer amper op die poster.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb weinig met jou, maar nog minder met yessie.
Beetje leven en laten leven.
Deze post gaat mooi in het stalkersarchief. Bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wie jij bent maar als je me toch volgt: ik reageer amper op die poster.
Dat laat ik aan anderen over. Er worden steeds berichten geveegd en die van hem blijven staan.
Punt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja das wel een beetje een tendens aan het worden he, iemand vervelend vinden dus dan moet diegene maar opdonderen.
Hij gaat niet tegen de policy in. Mensen die kanker faken mogen hier ook "gewoon" posten dus waarom hij niet?
Alle berichten van posters die hier zeggen dat het niet oké is om kanker te faken worden ook geveegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja das wel een beetje een tendens aan het worden he, iemand vervelend vinden dus dan moet diegene maar opdonderen.
Hij gaat niet tegen de policy in. Mensen die kanker faken mogen hier ook "gewoon" posten dus waarom hij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |