SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Alsof je zit te wachten bij de afhaalchinees op je vette voedsel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beregezellig even goed
Ik denk dat @Alaphilippe_ dat moet lukkenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Set gewonnen met 70 gemiddeld. Doe hem dat maar eens na.
Donderdag twee keer 180, 110 en 119 finishquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Alaphilippe_ dat moet lukken
En ook nog de set van Jeffrey.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Doen ze in Marokko ook dartenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De Graaf is GEEN landgenoot!
Dat gooit de halve kroeg hier nog.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had eerst Sherrock voor vanavond maar die levert de laatste jaren ook nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Niet erg als mijn pick'em de afgrond in zou gaan door een winnende Sweeting.
Klopt niet meer vuile landverraderquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De Graaf is GEEN landgenoot!
Barry Hearns PDCquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik 2 x 180 geen finish, altijd tegen mijquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Donderdag twee keer 180, 110 en 119 finish
Logisch sherrock was heel ziek afgelopen jaarquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had eerst Sherrock voor vanavond maar die levert de laatste jaren ook nooit.
Komend weekend nog een wedstrijdje op de agenda?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik 2 x 180 geen finish, altijd tegen mij
Uitmelken genot.quote:
Nee enkel competitie maar ik ben er niet bij. Volgend jaar weer eens x toernooien gooien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komend weekend nog een wedstrijdje op de agenda?
Hoer laten komen sowiesoquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende: [ link | afbeelding ] Beregezellig even goed
![]()
Bedankt voor uw stem op een genocide?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge?
Homofiel sws. Maar wat maakt het uit. DRT IS INCLUSIEFquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zei ik ook al maar hij zal wel geen geld hebben of op mannen vallen GENOT
Geert zou er trots op zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Schijnt dat hij De Graaf het land uit heeft geflikkerd.
Valt in slaap voor het slipje uit gaat genot.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zei ik ook al maar hij zal wel geen geld hebben of op mannen vallen GENOT
Laat het je smakenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
booh leuk potje. Even nieuw biertje halen
Niet weer Heineken hequote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Halve liter of een flashje?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Silva Timas gaat Feyenoord zo slopen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft het over ‘bier’, dus niet.
PDC heeft het veel te ver laten komen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:48 schreef Kopiko het volgende:
Tegenwoordig ... boegeroep
Da's al een tijdje zo hoor.
Lekker man.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Duitse reclames zijn sowieso duizendmaal kutquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:48 schreef spleeh het volgende:
Die "Duitse" reclame van Vodafone wordt ik nu al gek van.
wordt ikquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:48 schreef spleeh het volgende:
Die "Duitse" reclame van Vodafone wordt ik nu al gek van.
Wat is jouw mening over zalando reclames?quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Duitse reclames zijn sowieso duizendmaal kut
Vlaggetjes-act voor een zweedquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:51 schreef The_Undertone het volgende:
De anti-vlagggetjes act is even vermoeiend als de vlaggetjesact. Sweeting kan er geen hol van.
Mensen die dat ontwikkelen of daar intrappen moeten ze naar heropvoedingskampen sturenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zalando reclames?
Vrees ervoor, Meikle is wel weer beter gaan spelen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop overigens absoluut dat Sherrock de ondraaglijke Meikle gaat slopen.
Had de onderwerpen weer gezien ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Bij opsporing verzocht weer veel negers en marokkanen @:zipportal
Stukje buurtvaders.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had de onderwerpen weer gezien ja.
Eerst de altijd vervelende Pikachuquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop overigens absoluut dat Sherrock de ondraaglijke Meikle gaat slopen.
Noem je die jongen nou zwarte piet?quote:
Die heeft een hoofd om op te slaan genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eerst de altijd vervelende Pikachu
Ik ben tegen kopschoppenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft een hoofd om op te slaan genot
Goh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Niks voor jouquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
accu macbook gaat wel beetje snel leegnog maar 70 %. Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Waar is je oplaadkabel dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
accu macbook gaat wel beetje snel leegnog maar 70 %. Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Ook alleen al de opmerking: "accu MacBook gaat wel beetje snel leeg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zit (thuis) in de Airfryer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is je oplaadkabel dan.
Jij blijft nog niet wakker voor twee lesbische hoerenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
het duel der kappers. Daar gaan we voor wakker blijven.
Oh nee tochniet
Aardige gozer die sweetingquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rashad Sweeting gooide een 180 voor het goede doel om 14 over te laten, maar dat zal voor eeuwig vergeten worden.
Koekoekquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij blijft nog niet wakker voor twee lesbische hoeren
Ga slapen joh kwastquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "accu MacBook gaat wel beetje snel leeg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
@:3rr0r
quote:Like Alert
17-12-2024 @ 21:03:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #16 The Candyman Can
Stefan Vermaeck GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bedankt voor het vermaeck, Rashad.
Appletroepquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnebrilletjes verkopen genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Sweeting ligt morgen weer lekker op dat witte strand in de Bahamas. Je zou voor minder
Of op mevrouw Sweeting.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Sweeting ligt morgen weer lekker op dat witte strand in de Bahamas. Je zou voor minder
Hello princess. You need real Chanel bag? Wat een GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zonnebrilletjes verkopen genot
Zou een kunstbeen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Koert, naast nicotinevingers, een bruin onderbeen?
Medisch rariteitenkabinet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Zat in Halsemaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, die vingers schreeuwen VAN NELLEquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
JPS godenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sow, die vingers schreeuwen VAN NELLE
Die duwt hij 's weekends bij Gordon naar binnenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Nicotinebeen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
A slof v nelle each day keeps the doctor awayquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sow, die vingers schreeuwen VAN NELLE
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
het duel der kappers. Daar gaan we voor wakker blijven.
Oh nee tochniet
Ik breng Andreas Harrysson-Laszlo Kadar in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:26 schreef Slobeend het volgende:
De allereerste dartwedstrijd op een WK ooit tussen twee verschillende landen met blauw en geel in de vlag.
Gaffedamme. Stukje huidrot.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk staat plaisier gewoon niet onder spanningquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Hopen dat Plaisier zijn normale niveau haalt en clowntje met 3-0 veegt.
Pray allah
Meh ik betaal wel. Ik heb geen schimmel aan me kut.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Kutschimmelzalf genot op viaplay free @:Dr_Flash
Vaporeonquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is jullie favoriete Pokemon @:coco
Oh ik dacht poke bowlquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Zon nonchalante worp he Plaisierquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
hopelijk staat plaisier gewoon niet onder spanning
druk ligt niet bij hem verdommeeee
Dat is Nico Kurz.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja Pietreczko, de Duitse speler met het meest Duitse hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr Mime godquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Die gast zuigt een partij stress op in zijn hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is Nico Kurz.Voorbeeld Ariër inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn 1977 snorretjequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja Pietreczko, de Duitse speler met het meest Duitse hoofd.
Meowscaradaquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord op het ene scherm, darts op het andere scherm, speciaalbiertje in de hand, net uiteten geweest
Prima verjaardagje zo
Goedenavond allemaal
Vorig jaar gooide hij bij ons een dartsdrive mee. Toen al zenuwachtig genot. Des te knapper wat hij allemaal wintquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die gast zuigt een partij stress op in zijn hoofd.
Ik kreeg een filmpje van mijn ploegmaat toegestuurd op de middag dat de Tourkaarten op de Challenge Tour werden vergeven. Die heeft in stilte alleen aan een tafeltje de stress en spanning proberen te handelen.
Charmanderquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Zeker, en des te meer verklaarbaar dat hij zo'n moeite had om los te komen tegen Azemoto.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vorig jaar gooide hij bij ons een dartsdrive mee. Toen al zenuwachtig genot. Des te knapper wat hij allemaal wint
Jynxquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord op het ene scherm, darts op het andere scherm, speciaalbiertje in de hand, net uiteten geweest
Prima verjaardagje zo
Goedenavond allemaal
Ja logisch, het is nog steeds hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pietreczko had een raar jaar. En heeft dat eigenlijk nog steeds.
Helène Fisherquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is jullie favoriete (levende) Duitser?
Niels is cabaretierquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Szura het volgende:
Niels met z’n scheve rug vindt iemand geen mooie stijl hebben
Niels heeft helemaal geen stijl.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Szura het volgende:
Niels met z’n scheve rug vindt iemand geen mooie stijl hebben
Jan Ullrichquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie is jullie favoriete (levende) Duitser?
Scott Kirchnergod deed dat jaren terug tegen Gando, voordat die vervolgens het hele veld overhoop dartte (lol).quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
Aziaten met hun fake worp alvorens ze gaan gooien
Chinese namaakworp.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
Aziaten met hun fake worp alvorens ze gaan gooien
Die bolle kan lekker softtippen genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scott Kirchnergod deed dat jaren terug tegen Gando, voordat die vervolgens het hele veld overhoop dartte (lol).
Hopelijk aan het googlen naar een goede tandarts.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe zou het zijn met het voormalige wonderkind Max Hopp?
Lijkt mij een type die als fetish in een luier looptquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Wertha het volgende:
Stoere boy met zijn pandabeertjesflights.
85 gemiddeld is zijn niveau.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe zou het zijn met het voormalige wonderkind Max Hopp?
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Wertha het volgende:
Stoere boy met zijn pandabeertjesflights.
Berry v peerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
THE BELLYDANCERquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schrik van deze statistieken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
85 gemiddeld is zijn niveau.
https://app.dartsorakel.com/player/matches/59
The count genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Andrew Gilding.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Nintendo nog geen rechtzaak heeft gestart is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
Pikachu is ook zon domme bijnaam. Slaat nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |