Eerst de altijd vervelende Pikachuquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoop overigens absoluut dat Sherrock de ondraaglijke Meikle gaat slopen.
Noem je die jongen nou zwarte piet?quote:
Die heeft een hoofd om op te slaan genotquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eerst de altijd vervelende Pikachu
Ik ben tegen kopschoppenquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die heeft een hoofd om op te slaan genot
Goh.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Niks voor jouquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
accu macbook gaat wel beetje snel leegnog maar 70 %. Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Waar is je oplaadkabel dan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
accu macbook gaat wel beetje snel leegnog maar 70 %. Dit gaat weer geen latertje worden vrees ik
Ook alleen al de opmerking: "accu MacBook gaat wel beetje snel leeg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zit (thuis) in de Airfryer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar is je oplaadkabel dan.
Jij blijft nog niet wakker voor twee lesbische hoerenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
het duel der kappers. Daar gaan we voor wakker blijven.
Oh nee tochniet
Aardige gozer die sweetingquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rashad Sweeting gooide een 180 voor het goede doel om 14 over te laten, maar dat zal voor eeuwig vergeten worden.
Koekoekquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij blijft nog niet wakker voor twee lesbische hoeren
Ga slapen joh kwastquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "accu MacBook gaat wel beetje snel leeg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
@:3rr0r
quote:Like Alert
17-12-2024 @ 21:03:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #16 The Candyman Can
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |