?quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het was allemaal gewoon een beetje te toevallig. Dat neerhalen van die MH. Maar saillant detail blijft dat Binnenlandse Zaken op de hoogte was dat andere landen het luchtruim aldaar meden, en daar in de wandelgangen vragen over gesteld zijn.
Het was allemaal gewoon een beetje te toevallig. Dat neerhalen van die MH. Maar saillant detail blijft dat Binnenlandse Zaken op de hoogte was dat andere landen het luchtruim aldaar meden, en daar in de wandelgangen vragen over gesteld zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MH-17 bewust is neergehaald. Dit toestel ook niet, trouwens.
Mocht er vliegen. De rest is politieke afhandeling. Het was 2014, wereld zat nog ietsjes anders in elkaar. Het had er alle schijn van dat Rutte zijn ballen droog zat te houden, maar bij het jongleren met zijn derde bal was er iets mis gegaan. En Omtzigt in de nasleep.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
?
Dat toestel mocht daar gewoon zijn. Net als velen anderen.
Dat dat achteraf verschrikkelijk dom is doet daar niets aan af.
Ik ben pas overtuigd dat de Russen dit toestel neergehaald hebben als Poetin dat ontkent heeft.quote:Op donderdag 26 december 2024 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MH-17 bewust is neergehaald. Dit toestel ook niet, trouwens.
Poetin heeft nu wel iets anders aan zijn hoofd dan die vier, waarvan er eentje vast zit in een Russische cel wegens lelijke dingen schrijven. Eentje was er vrijgesproken. En dan nog het anonieme VIDEO-verhoor. Als je dat doet in een ruimte vol met camera's voor de beveiliging, dan is er weinig anoniems aan natuurlijk.quote:voetbalmanager2[/url] het volgende:[/b]
[..]
Ik ben pas overtuigd dat de Russen dit toestel neergehaald hebben als Poetin dat ontkent heeft.
Achteraf is het altijd heel makkelijk lullen. In die tijd was het nog een relatief kleine burgeroorlog van de centrale overheid tegen de republieken en Rusland hield nog vol er niks mee te maken te hebben. Zo vaak komt het niet voor dat een grootmacht luchtafweergeschut aan rebellen geeft van het kaliber Buk. Rusland is echter speciaal.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:28 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het was allemaal gewoon een beetje te toevallig. Dat neerhalen van die MH. Maar saillant detail blijft dat Binnenlandse Zaken op de hoogte was dat andere landen het luchtruim aldaar meden, en daar in de wandelgangen vragen over gesteld zijn.
Echt wonderbaarlijk dat dit soort dingen nog steeds gepost worden. Zelfs youtube staat vol met duizenden soldaten die sterven.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef PSVCL het volgende:
In de ¨achterbuurten¨ van NL worden meer schoten gelost dan tijdens de neppe Russisch-Oekraïense oorlog.
En ik vind het weer wonderbaarlijk dat mensen nog steeds meegaan in dat theater. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt wonderbaarlijk dat dit soort dingen nog steeds gepost worden. Zelfs youtube staat vol met duizenden soldaten die sterven.
Je kan er nog gewoon heenreizen hoor. Het enige wat je nodig hebt is een paspoort dat nog 6 maanden geldig is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En ik vind het weer wonderbaarlijk dat mensen nog steeds meegaan in dat theater. Zo hebben we allemaal wat.
Doen ze in die filmpjes net zo goed acteren als in deze
[ x ]
![]()
Zo nep
Daar heb je een punt: wie stopt nu zo'n buk in handen van rebellen. Natuurlijk vinden die dat mooi. En was te verwachten dat ze iets met dat ding zouden gaan doen. De hele dag er naar kijken omdat je dat zomaar gekregen hebt is ligt niet in lijn der verwachting.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd heel makkelijk lullen. In die tijd was het nog een relatief kleine burgeroorlog van de centrale overheid tegen de republieken en Rusland hield nog vol er niks mee te maken te hebben. Zo vaak komt het niet voor dat een grootmacht luchtafweergeschut aan rebellen geeft van het kaliber Buk. Rusland is echter speciaal.
X is nep. Al sinds de as. Twitter president (2008)quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En ik vind het weer wonderbaarlijk dat mensen nog steeds meegaan in dat theater. Zo hebben we allemaal wat.
Doen ze in die filmpjes net zo goed acteren als in deze
[ x ]
![]()
Zo nep
Poetin heeft zojuist zijn excuses aangeboden voor het neerhalen van dat passagiersvliegtuig met kerstmisquote:Op donderdag 26 december 2024 19:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Gewoon een ongelukje net zoals MH-17
Was uiteraard wel weer de schuld van Oekraine.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Poetin heeft zojuist zijn excuses aangeboden voor het neerhalen van dat passagiersvliegtuig met kerstmis
Vandaag weer een Kremlin video waar ze vol trots de kerstman uit de lucht schieten met een BUK-raketquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Was uiteraard wel weer de schuld van Oekraine.
Wat een rat is het ook. En dan het zwakbegaafde volk wat allemaal denkt dat Putin ze gaat beschermen tegen woke enzo
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben pas overtuigd dat de Russen dit toestel neergehaald hebben als Poetin dat ontkent heeft.
Dus nu heeft Rusland het volgens jou logica niet gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Poetin heeft zojuist zijn excuses aangeboden voor het neerhalen van dat passagiersvliegtuig met kerstmis
Dit is de 1e keer dat hij een oorlogsdaad toegeeft. Geen idee wat dit nu betekent.quote:Op zondag 29 december 2024 12:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
[..]
Dus nu heeft Rusland het volgens jou logica niet gedaan
Is het een oorlogsmisdaad als het een ongeluk was?quote:Op zondag 29 december 2024 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer dat hij een oorlogsdaad toegeeft. Geen idee wat dit nu betekent.
Misschien kunnen ze opzet niet bewijzen, maar een groot passagiersvliegtuig met alle lichten en transponders aan uit de lucht schieten met een raket zonder waarschuwing of communicatie vooraf is op meerdere fronten een overtreding van het oorlogsrecht. En ik gok zomaar dat Rusland de verantwoordelijken daarvoor niet gaan uitleveren en alle nabestaanden geen ruime schadevergoeding gaan ontvangen voor hun onmenselijke leed.quote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is het een oorlogsmisdaad als het een ongeluk was?
quote:Op zondag 29 december 2024 13:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer dat hij een oorlogsdaad toegeeft. Geen idee wat dit nu betekent.
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rusland heeft net even iets teveel ongelukjes. Wat zijn het toch een pechvogels.quote:Op zondag 29 december 2024 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is het een oorlogsmisdaad als het een ongeluk was?
quote:how since 2014 the CIA and Ukraine's intelligence services secretly forged a deep partnership, transforming them from former Cold War enemies into one of the U.S. agency's most trusted partners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |